eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamotułyObsługa serwisowa tomografu komputerowego LightSpeed Plus produkcji General Electric

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Szamotuły: Obsługa serwisowa tomografu komputerowego LightSpeed Plus produkcji General Electric
Numer ogłoszenia: 253345 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230021 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa tomografu komputerowego LightSpeed Plus produkcji General Electric.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa tomografu komputerowego LightSpeed Plus produkcji General Electric bez napraw. CPV: Usługi w zakresie konserwacji sprzętu medycznego 50.42.10.00 - 2 Zakres obsługi serwisowej obejmuje tomograf komputerowy i stację lekarską AW 4.2: 1. Przeglądy okresowe - 4 razy w roku, kontrola bezpieczeństwa i sprawności technicznej aparatu: -Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania regularnych przeglądów serwisowych - interwały i zakres przeglądów zgodnie z wymaganiami producenta urządzenia -cztery przeglądy w roku: -sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego, -kontrola występowania usterek zewnętrznych, -inspekcja zużycia części, -smarowanie ruchomych części mechanicznych, -sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego, -konserwacja software-u systemowego i aplikacyjnego, -porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych, -sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy -konserwacja stołu tomografu - w tym wymiana materaca stołu raz w roku, -pasków stabilizujących oraz podkładek korygujących, a także regeneracja obudowy. -Wykonawca zobowiązany jest do: a. uzgodnienia terminów przeglądów z Zamawiającym, b. prowadzenia dokumentacji przeglądów. Zakres kontroli jakości - podczas przeglądów okresowych: a. sprawdzenie jakości obrazu, b. sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów, c. przeprowadzenie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. 2. Zdalna diagnostyka uszkodzeń poprzez sieć komputerową. 3. Wykonywanie testów specjalistycznych tomografu komputerowego, co najmniej jeden test w roku. 4. W przypadku awarii - Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i przedstawienia kosztorysu obejmującego zakres awarii i szacowany koszt i termin jej naprawy - do akceptacji przez Zamawiającego. Kosztorys będzie dostarczony do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii. 5. Podstawą do zatwierdzenia przez Zleceniodawcę wykonania usługi jest karta pracy - raport serwisowy, potwierdzony przez bezpośredniego użytkownika -personel medyczny Zleceniodawcy. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania wpisów w paszporcie technicznym aparatu dotyczących wykonanych czynności w zakresie przeglądów aparatury, a także określenia sprawności urządzenia oraz podania terminu następnego przeglądu. Powyższe wpisy zostaną potwierdzone podpisem i pieczątką imienną...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MVS Sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 27, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163934,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 137600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 137600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.