eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Usługa edukacyjna - prowadzenie zajęć w ramach realizacji projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Siewierz: Usługa edukacyjna - prowadzenie zajęć w ramach realizacji projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz
Numer ogłoszenia: 253281 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337142 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa edukacyjna - prowadzenie zajęć w ramach realizacji projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prowadzenie zajęć oraz zapewnienie opiekunów zajęć wyjazdowych w ramach projektu Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz w roku szkolnym 2014/2015 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia będzie stanowił załącznik do umowy z Wykonawcą. 2. Wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzać zajęcia zgodnie z Harmonogramem zajęć stanowiącym załącznik do umowy, przy czym dopuszcza się ustalenie przeprowadzenia zajęć w dni wolne od nauki, np. w soboty. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie realizacji usługi jest zobowiązany aktualizować harmonogram zajęć na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 3. Za godzinę zajęć rozumie się godzinę dydaktyczną trwającą 45 minut każda. 4. Zajęcia dla uczniów poszczególnych placówek powinny zostać przeprowadzone dla uczniów w placówkach, w których pobierają naukę, chyba że zapisy niniejszej specyfikacji stanowią inaczej i są to na przykład zajęcia wyjazdowe. 5. Miejscem realizacji zamówienia - usługi jest w przypadku zajęć stacjonarnych jest siedziba: Zespołu Szkół w Siewierzu, ul. Piłsudskiego 31, Szkoły Podstawowej nr 2 w Siewierzu, ul. Długa 2,Zespołu Szkół w Brudzowicach, ul. Szkolna 41,Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wojkowicach Kościelnych, ul. Zachodnia 4,Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Żelisławicach, ul. Przyszłości 9. 6.Zamawiający udostępni na realizację zajęć nieodpłatnie sale i zakupione w ramach realizacji projektu pomoce dydaktyczne. 7.Do obowiązków Wykonawcy oprócz prowadzenia zajęć będzie należało opracowanie w porozumieniu i w oparciu o wytyczne Zamawiającego szczegółowych programów prowadzonych zajęć i przekazania ich w formie papierowej Zamawiającemu, bieżącego prowadzenia dzienników zajęć, list obecności na drukach dostarczonych przez Wykonawcę a zatwierdzonych przez Zamawiającego. 8.Ponadto do obowiązków Wykonawcy będzie należał współudział w przeprowadzaniu testów kompetencji, postępów uczniów i innych materiałów potwierdzających osiągnięcie przez uczestników określonych we wniosku wskaźników rezultatu. Działania te będą podejmowane w ścisłej współpracy z Zamawiającym. 9.W realizacji wszystkich zajęć narzędziem wspomagającym będzie platforma e-learningowa (zainstalowana i administrowana przez odrębnie wyłonioną firmę),w związku z czym do zadań Wykonawcy będzie należało przekazywanie materiałów dydaktycznych dotyczących prowadzonych zajęć (między innymi harmonogramów zajęć, programów zajęć, quizów, testów, krzyżówek i innych) dla firmy administrującej platformę a także stała współpraca z tą firmą dotycząca rzeczowych materiałów. Na platformie będzie także istniała możliwość publikacji wyników pracy uczniów. 10.Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne miesięcznie, przelewem na rachunek Wykonawcy, po wykonaniu usługi w danym miesiącu na podstawie zestawienia przeprowadzonych godzin wynikających z dzienników obecności, list obecności w terminie 30 dni od wpływu faktury do siedziby Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru usługi odpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym/bieżącym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowego zadania i dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom 11.Projekt Kompetencje kluczowe szansą na sukces uczniów z terenu Gminy Siewierz otrzymał dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007 - 2013 w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługa edukacyjna - prowadzenie zajęć dodatkowych w ramach Zadania nr 2 Koło filmowe ICT w mediach oraz zapewnienie opiekunów wycieczek uczestników zajęć w ramach Zadania nr 2 Koło filmowe ICT w mediach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sun &More Sp.z o.o., ul. Rapackiego 8c, 71-467 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 49200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługa edukacyjna - prowadzenie zajęć edukacyjno zawodowych w wymiarze 234 godzin oraz 36 godzin przez doradcę zawodowego w ramach Zadania nr 3 Młodzieżowa Akademia Przedsiębiorczości Aktywnej - MAPA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU APUS Robert Meller, ul. Jasnogórska 15/11, 42-202 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19980,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługa edukacyjna - prowadzenie zajęć teatralnych w języku obcym - języku angielskim oraz zapewnienie opiekunów wycieczek uczestników zajęć Teatr w językach obcych w ramach Zadania nr 4 Teatr w językach obcych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Doskonalenia Nauczycieli Wiedza Jolanta Nowak, ul. Wojewódzka 29/14, 40-026 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41125,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Usługa edukacyjna - prowadzenie warsztatów językowo - kulturowych w wymiarze 285 godzin, w tym 240 godzin w języku angielskim i 45 godzin w języku hiszpańskim w ramach Zadania nr 5 Młody Europejczyk - warsztaty językowo - kulturowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Świat Języków, ul. Dworcowa 1, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41700,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Usługa edukacyjna - prowadzenie zajęć pozalekcyjnych z robotyki i automatyki w wymiarze 525 godzin w ramach Zadania nr 6 Zajęcia pozalekcyjne z robotyki i automatyki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AnRoMa Robert Machura, ul. Będzińska 31, 42-470 Siewierz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23625,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23625,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.