Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-18
Maków Podhalański: dostawa artykułów spożywczych w 2008r.
Numer ogłoszenia: 253144 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Makowie Podhalańskim, ul. Żeromskiego 17, 34-200 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 033 8771494, 8773474, fax 033 8771494, 8773474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa starostwa powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów spożywczych w 2008r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2008r według wykazów asortymentu od nr 1 do nr 5 - wykaz nr 1 - artykuły spożywcze /mączne, przyprawy, przetwory, ryby, tłuszcze,, mrożonki, jajka - wykaz nr 2 - pieczywo - wykaz nr 3 - mięso, wędliny - wykaz nr 5 - drób, podroby
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 01.12.42.00 - 01.12.42.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 22 pzp oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych z późniejszymi zmianami, a także spełniający warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania powyższch warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów: oświadcznenia oraz zaświadczenia z właściwego organu rejestrowego, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że profil jego działania odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zaświadczenie z właściwego organu rejstrowego, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia objętego postępowaniem, oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Żeromskiego 17 34-220 Maków Podhalański dział księgowości.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Żeromskiego 17 34-220 Maków Podhalański Dział księgowości.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze/mączne, przyprawy, przetwory, ryby, tłuszcze, mrożonki, jajka/.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w 2008r,/mączne, przyprawy, przetwory, ryby, tłuszcze,, mrożonki jajka/.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-6, 15.80.00.00-6, 01.24.00.00-1, 15.10.00.00-9, 15.90.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa w 2008r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mleko, artykuły mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i artykułów mleczarskich w 2008r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mięso, wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin w 2008r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drób, podroby.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobiu i podrobów w 2008r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Sienkiewicza 30 w II półroczu 2025r.
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - PIECZYWO"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina - MIĘSO, WĘDLINY i DRÓB"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina"
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
- "Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do kuchni gminnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bestwince oraz 8 stołówek szkolnych na terenie gminy Bestwina "
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.