To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-06
Kielce: DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH
Numer ogłoszenia: 253117 - 2014; data zamieszczenia: 06.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234741 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641600, faks 041 3641666.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA: Dostawa komputera stacjonarnego - 2 szt. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Dostawa komputera stacjonarnego - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Rozdziale II SIWZ. Wartość zamówienia jest niższa od równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa komputera stacjonarnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYMBIT Spółka z o.o., ul. Lasockiego 39A/2, 20-612 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6897,84
Oferta z najniższą ceną: 6897,84 / Oferta z najwyższą ceną: 8213,10
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa komputera stacjonarnego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYMBIT Spółka z o.o., ul. Lasockiego 39A/2, 20-612 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8414,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10346,76
Oferta z najniższą ceną: 10346,76 / Oferta z najwyższą ceną: 11994,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Przebudowa instalacji elektrycznej w siedzibie Świętokrzyskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Kielcach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ PODCZAS WARSZTATÓW I SPOTKAŃ, ORGANIZOWANYCH W PROCESIE AKTUALIZACJI STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO 2030+"
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych- 3 postępowanie"
- Modernizacja boisk przy Zespole Szkół Elektrycznych w Kielcach, ul. Prezydenta R. Kaczorowskiego 8
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń piwnicznych, w tym składnicy akt w budynku US w Opatowie (zaprojektuj-wybuduj)
- DOSTAWA FOTELI BIUROWYCH, MEBLI ORAZ SZAF METALOWYCH WRAZ Z WNIESIENIEM I MONTAŻEM
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biurowego sprzętu informatycznego
- Zakup i dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego oraz komputerowego w ramach projektu grantowego
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego i komputerowego w związku z realizacją projektu grantowego "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)" w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- ZP/CZD/095/25 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH - 12 pakietów
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.