Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-11
Kutno: Szacowanie nieruchomości
Numer ogłoszenia: 25310 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kutno , pl. marsz. Józefa Piłsudskiego 18, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 2531225, 2531100, faks 024 2542836.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kutno.bip-jst.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szacowanie nieruchomości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa polegająca na szacowaniu nieruchomości.
2. Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących:
1) określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych do celów aktualizacji opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania:
a) pojedynczej nieruchomości,
b) do 10 nieruchomości położonych na tej samej ulicy,
c) więcej niż 10 nieruchomości położonych na tej samej ulicy,
2) określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych z uwzględnieniem wartości prawa wieczystego użytkowania do celów przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności lub sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich wieczystych użytkowników;
3) ustalania wartości prawa wieczystego użytkowania i waloryzacja pierwszej opłaty rocznej z tytułu nabycia gruntów w wieczyste użytkowanie - do celów rozwiązania umowy wieczystego użytkowania;
4) określania wartości prawa własności nieruchomości lokalowych wraz z określaniem wartości ułamkowej części gruntu, a w razie konieczności określenie również wartości nakładów poczynionych przez najemcę;
5) określania wartości prawa własności nieruchomości zabudowanej - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, wyposażenia, aportu oraz zinwentaryzowania na majątku gminy;
6) określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, oddania w wieczyste użytkowanie, wyposażenia lub aportu;
7) określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży jako niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej;
8) określania wzrostu wartości prawa własności nieruchomości położonych na jednej ulicy do celów ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej;
9) określania wzrostu wartości prawa własności nieruchomości do naliczenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po dokonanym podziale:
a) do pięciu działek;
b) do dziesięciu działek;
c) do piętnastu działek;
d) powyżej piętnastu działek;
10) określania wzrostu wartości prawa własności nieruchomości do naliczania opłat
z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego (dot. nieruchomości sprzedawanych).
Operaty szacunkowe dla części wymienionych w pkt 1) - 9) będą sporządzane
w dwóch egzemplarzach, zaś dla części wymienionej w pkt 10) w trzech egzemplarzach.
3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00 - Usługi biegłych 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest:
1) doświadczenie
wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) usługi określania wartości nieruchomości oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie;
2) potencjał kadrowy
dysponują minimum jedną osobą uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która posiada uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń jakich żąda od Wykonawców stosując formułę spełnia - nie spełnia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2. ogłoszenia.. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 3 do siwz.
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do siwz.
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest dostarczyć:
3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć:
4. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem: ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - (Załącznik nr 5 do siwz Doświadczenie Wykonawcy).
5. dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie.
6. dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, tj. dokument nadania uprawnień zawodowych w zakresie szacowania nieruchomości;
7. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do siwz (Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia).
7.a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Wykonawcy zagraniczni:
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3. ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 8. ogłoszenia, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 10. ogłoszenia stosuje się odpowiednio.
10. Dokument, o którym mowa w pkt 8. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), każdy z uczestników oferty wspólnej musi złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 1. i 3. ogłoszenia. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kutno.bip-jst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Wykonawcy mogą uzyskać osobiscie w pokoju nr 217 w Urzędzie Miasta Kutno lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za jej udostępnienie wynosi 12,00 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kutno adres: 99-300 Kutno Pl. Marsz. J. Piłsudskiego 18, pokój 201 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.03.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Określanie wartości prawa własności nieruchomości gruntowych do celów aktualizacji opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych do celów aktualizacji opłat rocznych z tytułu wieczystego użytkowania: a) pojedynczej nieruchomości, b) do 10 nieruchomości położonych na tej samej ulicy, c) więcej niż 10 nieruchomości położonych na tej samej ulicy,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Określanie wartości prawa własności nieruchomości gruntowych z uwzględnieniem wartości prawa wieczystego użytkowania do celów przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności lub sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich wieczystych użytkowników.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych z uwzględnieniem wartości prawa wieczystego użytkowania do celów przekształcenia prawa wieczystego użytkowania w prawo własności lub sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich wieczystych użytkowników.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ustalanie wartości prawa wieczystego użytkowania i waloryzacja pierwszej opłaty rocznej z tytułu nabycia gruntów w wieczyste użytkowanie - do celów rozwiązania umowy wieczystego użytkowania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących ustalania wartości prawa wieczystego użytkowania i waloryzacja pierwszej opłaty rocznej z tytułu nabycia gruntów w wieczyste użytkowanie - do celów rozwiązania umowy wieczystego użytkowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Określanie wartości prawa własności nieruchomości lokalowych wraz z określaniem wartości ułamkowej części gruntu, a w razie konieczności określenie również wartości nakładów poczynionych przez najemcę.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących określania wartości prawa własności nieruchomości lokalowych wraz z określaniem wartości ułamkowej części gruntu, a w razie konieczności określenie również wartości nakładów poczynionych przez najemcę.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Określanie wartości prawa własności nieruchomości zabudowanej - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, wyposażenia, aportu oraz zinwentaryzowania na majątku gminy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących określania wartości prawa własności nieruchomości zabudowanej - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, wyposażenia, aportu oraz zinwentaryzowania na majątku gminy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Określanie wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, oddania w wieczyste użytkowanie, wyposażenia lub aportu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży, wykupu, uwłaszczenia, oddania w wieczyste użytkowanie, wyposażenia lub aportu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Określanie wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży jako niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących określania wartości prawa własności nieruchomości gruntowych lub wartości prawa wieczystego użytkowania - do celów sprzedaży jako niezbędnych do poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Określanie wzrostu wartości prawa własności nieruchomości położonych na jednej ulicy do celów ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących określania wzrostu wartości prawa własności nieruchomości położonych na jednej ulicy do celów ustalenia opłat adiacenckich z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Określanie wzrostu wartości prawa własności nieruchomości do naliczenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po dokonanym podziale.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących określania wzrostu wartości prawa własności nieruchomości do naliczenia opłat adiacenckich z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po dokonanym podziale:
a) do pięciu działek;
b) do dziesięciu działek;
c) do piętnastu działek;
d) powyżej piętnastu działek. - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Określanie wzrostu wartości prawa własności nieruchomości do naliczania opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego (dot. nieruchomości sprzedawanych).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje sporządzanie operatów szacunkowych dotyczących określania wzrostu wartości prawa własności nieruchomości do naliczania opłat z tytułu wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego uchwaleniem planu miejscowego (dot. nieruchomości sprzedawanych).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7, 70.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KUTNA
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Kutno"
- Modernizacja energetyczna budynków OSP
- Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup, dostawa i montaż mebli w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
- Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w ZSZ nr 2 w Kutnie"
więcej: przetargi w Kutnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań
- Wykonanie 327 operatów szacunkowych, w tym: 80 lokali mieszkalnych, 3 lokali użytkowych, 3 garaży, 160 nieruchomości gruntowych, 80 określających wartość ograniczonego prawa rzeczowego oraz ...
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (2 części) - edycja 15/2025.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych
- "Usługi wycen nieruchom. położonych na terenie pow. wejherowskiego, puckiego, tczewskiego, starogardzkiego, chojnickiego, kartuskiego, kościerskiego, gdańskiego i sztumskiego w I półroczu 2026 roku"
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 9 zadań.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





