eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługiprzeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 15 zadań w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 3/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-04

Iława: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 15 zadań w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 3/2015
Numer ogłoszenia: 25306 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie , ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6449601, faks 89 6492425.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 15 zadań w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 3/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: przeglądów i konserwacji urządzeń medycznych w Powiatowym Szpitalu wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych przewidzianych do wymiany w ramach przeglądów i konserwacji przez producenta sprzętu w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do dalszego użytkowania przez okres 36 miesięcy z podziałem na 15 zadań w Powiatowym Szpitalu im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 3/2015 Zadanie nr 1 Przeglądy techniczne inkubatorów Zadanie nr 2 Przeglądy techniczne kardiostymulatorów Zadanie nr 3 Przeglądy techniczne defibrylatora Zadanie nr 4 Przeglądy techniczne elektroencefalografu Zadanie nr 5 Przeglądy techniczne ergometru Zadanie nr 6 Przeglądy techniczne rejestratorów Zadanie nr 7 Przeglądy techniczne kardiomonitorów Zadanie nr 8 Przeglądy techniczne Kolumn chirurgicznych Zadanie nr 9 Przeglądy techniczne myjni automatycznej Zadanie nr 10 Przeglądy techniczne pomp infuzyjnych Zadanie nr 11 przeglądy techniczne regulatorów ssania Zadanie nr 12 Przeglądy techniczne cieplarki i diatermii Zadanie nr 13 Przeglądy techniczne Ssaków i podgrzewaczy płynów Zadanie nr 14 Przeglądy techniczne ultrasonografu Zadanie nr 15 Przeglądy techniczne sprężarki 1. W skład przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne czynności wymagane w celu dopuszczenia w/w urządzeń medycznych do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności: a) utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, b) konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia Zamawiającego, c) przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, d) prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego tj. wprowadzanie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie urządzenia medycznego do dalszego użytkowania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz ofertowy 2. Wypełniony formularz specyfikacji przedmiotowej (formularz cenowy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Termin płatności - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1. zmiana dotyczy nieistotnych postanowień zawartej umowy, 1.2. podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, jak w szczególności klęski żywiołowe, strajki, zamieszki, konflikty zbrojne, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. 1.3. w wyniku istotnej zmiany stosunków spełnianie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron znaczną stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy - w przypadku istotnej zmiany stosunków takiej jak znaczny wzrost cen surowców, nośników energii itp. 1.4.zmiana dotyczy obniżenia cen jednostkowych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - w przypadku promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment itp. 1.5.dotyczy zmian koniecznych ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności stawek podatku VAT, stawek celnych - w przypadku zaistnienia takich zmian. 1.6.konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ul. Gen. Wł. Andersa 3 14-200 Iława Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy techniczne inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. INKUBATOR / LK20222 ISOLETTE C 2000 / 2008 POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY 1 2. INKUBATOR / LK20223 ISOLETTE C 2000 / 2008 POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY 1 3. INKUBATOR / LK20224 ISOLETTE C 2000 / 2008 POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY 1 4. INKUBATOR / LK20226 ISOLETTE C 2000 / 2008 POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY 1 5. INKUBATOR / LK20225 ISOLETTE C 2000 / 2008 PEDIATRYCZNY 1 6. INKUBATOR OTWARTY / 18038/2007 SRN10M POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY 1 7 STANOWISKO DO RESUSCYTACJI nr 17-084 SRN10 POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY 1 9. STANOWISKO INFAAUT VEMER HCCD50174/2000 IWS 3400 BLOK OPERACYJNY 1 10. LAMPA DO FOTOTERAPII nr 1301710 BILIBED POŁOŻNICZO - NOWORODKOWY 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy techniczne kardiostymulatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. KARDIOSTYMULATOR / nr 663 MIP-811 WEWNĘTRZNY 1 2. KARDIOSTYMULATOR / nr 170 ORMED WEWNĘTRZNY 1 3. KARDIOSTYMULATOR / nr 789 MIP-811 OIT 1 4. STYMULATOR - STIMUPLEX / nr 050058 HNS-12 Oddział Anestezjologii 1 5. EKG Mr Red ZESP. RATOWNICTWA 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeglądy techniczne defibrylatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Defibrylator / 10130545 DefiMax 2013r NEUROLOGIA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeglądy techniczne elektroencefalografu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ELEKTROENCEFALOGRAF (EEG) DWUSTANOWISKOWY APARAT z WIDEOMETRIĄ. Monitor do stanowiska analizy. Monitor do stanowiska rejestracji. Monitor biofeedback - jednostka centralna. Stanowisko analizy i rejestracji. Drukarka. Kamera SONY. 2009 NEUROLOGIA 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeglądy techniczne ergometru.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. ERGOMETR 900 / nr 10913340 APARAT do BADAŃ WYSIŁKOWYCH ERGOMETR 900 WEWNĘTRZNY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeglądy techniczne rejestratorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. HOLTER HOLCARD 24W / 1110 BETE SYSTEM /2010 NEUROLOGIA 1 2. REJESTRATOR HOLCARD / 0036 CR-07 / 2010 NEUROLOGIA 1 3. REJESTRATOR HOLCARD / 0035 CR-07 / 2010 NEUROLOGIA 1 4. REJESTRATOR ASPEKT / 0026 702 / 2010 NEUROLOGIA 1 5. REJESTRATOR AsPEKT / 0027 702 / 2010 NEUROLOGIA 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przeglądy techniczne kardiomonitorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kardiomonitor / 3368 FX 2000MD NEUROLOGIA 1 2. Kardiomonitor / 3369 FX 2000MD NEUROLOGIA 1 3. Kardiomonitor / 3370 FX 2000MD NEUROLOGIA 1 4. Kardiomonitor / 3371 FX 2000MD NEUROLOGIA 1 5. Kardiomonitor / FX 2000MD NEUROLOGIA 1 6. CENTRALA / 3372 FX 2000MD NEUROLOGIA 1 7. Kardiomonitor / 347 FX 2000MD OIT 1 8. Kardiomonitor / 348 FX 2000MD OIT 1 9. Kardiomonitor / 349 FX 2000MD OIT 1 10. Kardiomonitor / 350 FX 2000MD OIT 1 11. Kardiomonitor / 351 FX 2000MD OIT 1 12. CENTRALA / 352 FX 2000MD OIT 1 13. KARDIOMONITOR PODST. / 4586 FX 2000 P SOR 1 14. KARDIOMONITOR PODST. / 4587 FX 2000 P SOR 1 15. KARDIOMONITOR PODST. / 4588 FX 2000 P SOR 1 16. KARDIOMONITOR ROZSZ. / 11130600 FX 3000 SOR 1 17. KARDIOMONITOR ROZSZ. / 11130601 FX 3000 SOR 1 18. MONITOR DO POMIARÓW HEMODYNAMICZNYCH nr 334668008 OIT 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przeglądy techniczne Kolumn chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. KOLUMNA CHIRURGICZNA BLOK OPERACYJNY 1 2. KOLUMNA CHIRURGICZNA BLOK OPERACYJNY 1 3. KOLUMNA CHIRURGICZNA BLOK OPERACYJNY 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przeglądy techniczne myjni automatycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Myjnia automatyczna OLYMPUS ETD 3 BASIC PAA 081130861 PRACOWNIA ENDOSKOPII 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Termin płatności - 3

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przeglądy techniczne pomp infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pompa infuzyjna S1 / 0106801/09 2009 NEUROLOGIA 1 2. Pompa infuzyjna S1 / 0106808/09 2009 NEUROLOGIA 1 3. Pompa infuzyjna S1 / 0106811/09 2009 NEUROLOGIA 1 4. Pompa infuzyjna S1 / 0106812/09 2009 NEUROLOGIA 1 5. Pompa infuzyjna S1 / 0106802/09 2009 OIT 1 6. Pompa infuzyjna S1 / 0106803/09 2009 OIT 1 7. Pompa infuzyjna S1 / 0106804/09 2009 OIT 1 8. Pompa infuzyjna S1 / 0106805/09 2009 OIT 1 9. Pompa infuzyjna S1 / 0106806/09 2009 OIT 1 10. Pompa infuzyjna S1 / 0106807/09 2009 OIT 1 11. Pompa infuzyjna S1 / 0106809/09 2009 OIT 1 12. Pompa infuzyjna S1 / 0106810/09 2009 OIT 1 13. Pompa infuzyjna S1 / 0106813/09 2009 OIT 1 14. Pompa infuzyjna S1 / 0106814/09 2009 OIT 1 15. Pompa infuzyjna S1 / 0106815/09 2009 OIT 1 16. Pompa infuzyjna S1 / 0106816/09 2009 OIT 1 17. Pompa infuzyjna pilot A2 / 18485277 2003 Pediatryczny 1 18. Pompa infuzyjna pilot A2 / 18485049 2003 Pediatryczny 1 19. Pompa infuzyjna pilot A2 / 18485425 2003 Pediatryczny 1 20. Pompa infuzyjna Perfursor / 35970 2004 Zespół Rat.Med. 1 21. Pompa infuzyjna AP12 / 2107 2004 Zespół Rat.Med. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: przeglądy techniczne regulatorów ssania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SZYNOWY REGULATOR SSANIA WYSOKOCIŚNIENIOWEGO nr 11846011 S713R Oddział Neurologiczny 1 2. SZYNOWY REGULATOR SSANIA WYSOKOCIŚNIENIOWEGO nr 11846018 S713R Oddział Neurologiczny 1 3. SZYNOWY REGULATOR SSANIA WYSOKOCIŚNIENIOWEGO nr 1179024 S713R Oddział Neurologiczny 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Przeglądy techniczne cieplarki i diatermi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. DIATERMIA ELEKTROCHIRURGICZNA ICC 80 GINEKOLOGIA 1 2. Cieplarka / nr 40779830 B6060 SOR 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Przeglądy techniczne Ssaków i podgrzewaczy płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SSAK ELEKTRYCZNY nr 20753 SU - 2 WEWNĘTRZNY 1 2. SSAK OB2012 nr 1000910098 BSU158 ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO 1 3. SSAK OB2012 nr 1000910068 BSU158 ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ( ZALEWO) 1 4. SSAK OB1000 nr 2000610409 BSU 204 ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO ( SUSZ) 1 5. SSAK OB1000 nr 1000910085 BSU 220 ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO 1 6. SSAK OB1000 nr 2000710190 BSU 220 ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO 1 7. SSAK BASIC nr 11552 ACCUVAV ZESPOŁY RATOWNICTWA MEDYCZNEGO 1 8. SSAK ELEKTRYCZNY nr 1031163 SO-2 2005 Poradnia Otolaryngologiczna 1 9. SSAK RĘCZNY nr 729124371 Poradnia Medycyny Paliatywnej 1 10. SSAK RĘCZNY nr 729124372 Poradnia Medycyny Paliatywnej 1 11. SSAK ELEKTRYCZNY nr 1403429 M-20 Oddział Pediatryczny 1 12. SSAK ELEKTRYCZNY 0104/379/07 SO-4 Oddział Pediatryczny 1 13. Podgrzewacz do krwi i płynów nr 07330096 ANIMEC AM-2S Oddział Anestezjologii 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Przeglądy techniczne ultrasonografu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. LOGIQ P 5 nr 9273 OSU1 ODDZ. POŁOŻNICZO -NOWORODKOWY 1 2. LOGIQ 3 PRO nr 44285WS5 2007 Ginekologiczny 1 3. USG HS-200 nr 025 2006 SOR 1 4. TOHIBA XG SSA - 580A ULTRASONOGRAF nr 55600A00E DRUKARKA MITSUBICHI PRACOWNIA USG 1 5. USG si 450 nr UE 5149E38 1995 PORADNIA UROLOGICZNA 1 6. Vivid 3 nr P264 2001 WEWNĘTRZNY 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Przeglądy techniczne sprężarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. SPRĘŻARKA NR 1 Pomieszczenie 046 10349027-0291 / 2002 1 2. SPRĘŻARKA NR 2 Pomieszczenie 046 10349027-0292 / 2002 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.