To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-05
Warszawa: Zakup serwerów blade wraz z platformą wirtualizacyjną dla KPRM
Numer ogłoszenia: 253055 - 2014; data zamieszczenia: 05.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361326 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup serwerów blade wraz z platformą wirtualizacyjną dla KPRM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostarczenie do siedziby KPRM infrastruktury służącej do budowy platformy wirtualizacyjnej, jej instalacja, konfiguracja dostarczonych urządzeń i oprogramowania w siedzibie KPRM oraz instruktaż stanowiskowy pracowników wskazanych przez Przedstawicieli Zamawiającego w czasie i miejscu uzgodnionym z Przedstawicielami Zamawiającego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi m.in.: opracowanie i uzgodnienie z Przedstawicielami Zamawiającego projektu technicznego wdrożenia oprogramowania do wirtualizacji i planu migracji wraz z harmonogramem jej przeprowadzenia; montaż dostarczonych urządzeń w szafach teleinformatycznych wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego; montaż i konfiguracja dostarczonych serwerów; instalacja i konfiguracja dostarczonych kart FC do macierzy FAS3240, kart do przełączników z serii 8200 wraz z kablami oraz przełączników FC; dostarczenie przez Wykonawcę niezbędnego okablowania potrzebnego do podłączenia dostarczonych urządzeń do infrastruktury KPRM; podłączenie całości dostarczonego rozwiązania do infrastruktury KPRM; instalacja oprogramowania do wirtualizacji na wskazanych serwerach zgodnie z zaakceptowanym przez Przedstawicieli Zamawiającego projektem technicznym; aktualizacja, o ile jest to konieczne, mikrokodów na wszystkich dostarczonych urządzeniach do wersji zalecanych przez producentów w momencie wykonywania instalacji; migracja wskazanych maszyn fizycznych pracujących w środowisku KPRM do środowiska wirtualizacyjnego zgodnie z zaakceptowanym przez Przedstawicieli Zamawiającego projektem technicznym; migracja obecnego środowiska wirtualizacyjnego (VMware vSphere Hypervisor ESXi) do nowego środowiska wirtualizacyjnego zgodnie z zaakceptowanym przez Przedstawicieli Zamawiającego projektem technicznym;wykonanie pełnej i szczegółowej dokumentacji technicznej powdrożeniowej obejmującej co najmniej: - szczegółowe konfiguracje dostarczonych urządzeń, - wersje zastosowanych na urządzeniach mikrokodów oraz zainstalowanego oprogramowania, - topologię połączeń fizycznych sieci SAN oraz LAN, - adresację modułów zarządzających urządzeń, - opis umożliwiający administrowanie i zarządzanie całym rozwiązaniem, - opis procedur backupowych i odtwarzania systemu po awarii. Szczegółowy opis dostarczonych produktów zawarty jest w załączniku nr 2 Wymagania techniczne. 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Wszystkie oferowane urządzenia oraz oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, co w szczególności uprawnia do korzystania z praw serwisowania urządzeń oraz wykonywania uaktualnień dostarczonego oprogramowania. Wykonawca musi być partnerem producenta oferowanego oprogramowania wirtualizacyjnego. b) Wszystkie dostarczone elementy infrastruktury muszą być fabrycznie nowe, bez śladów użytkowania, za wyjątkiem użytkowania związanego z wykonaniem przez Wykonawcę własnych testów na potrzeby przygotowania oferty. c) Do każdego dostarczonego urządzenia musi być załączona dokumentacja w języku polskim lub angielskim, w formie elektronicznej bądź papierowej. d) Każde dostarczone urządzenie musi być oznakowane (producent i produkt). e) Wszystkie urządzenia muszą współpracować z polską siecią energetyczną. f) Wszystkie urządzenia muszą posiadać oznakowanie CE produktu (deklaracja producenta, że dostarczony sprzęt spełnia wymagania dyrektyw tzw. Nowego Podejścia Unii Europejskiej, tj. oznaczenie sprzętu oznakowaniem zgodności). 3. Wymagany jest instruktaż stanowiskowy co najmniej 5 pracowników wskazanych przez Przedstawicieli Zamawiającego. Instruktaż nie może być krótszy niż 2 dni robocze. 4. Równoważność dla Oprogramowania: Wszystkie wskazane w opisie znaki towarowe, nazwy handlowe produktów należy rozumieć jako określenie wymaganych norm i standardów jakościowych, które mają służyć zapewnieniu zachowania spójnego środowiska sprzętowego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych pod warunkiem ich prawidłowego funkcjonowania z rozwiązaniami sprzętowymi i oprogramowaniem wykorzystywanym przez KPRM. 4.1. Przez oprogramowanie równoważne w stosunku do oprogramowania wskazanego w SIWZ rozumie się takie, które w sposób poprawny współpracuje z programami posiadanymi przez KPRM a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów (finansowych, programistycznych, sprzętowych) związanych z dostosowaniem programów (aplikacji) KPRM lub produktu równoważnego oraz realizuje wszystkie funkcje i posiada wszystkie cechy określone w SIWZ. Oprogramowanie wykorzystywane do wirtualizacji przez KPRM to VMware vSphere 5 Standard. 4.2. Minimalne warunki równoważności dla oprogramowania: 1) warunki licencji w każdym aspekcie licencjonowania są nie gorsze niż licencja na oprogramowanie wymienione w SIWZ; 2) nabycie licencji oprogramowania równoważnego pozwala na legalne używanie posiadanych przez KPRM licencji oprogramowania; 3) oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym w KPRM; 4) oprogramowanie równoważne nie może zakłócić pracy środowiska systemowo-programowego KPRM; 4.3. W przypadku oferowania oprogramowania równoważnego, względem wyspecyfikowanych, Wykonawca musi na swoją odpowiedzialność i swój koszt udowodnić, że dostarczone oprogramowanie spełnia wszystkie wymagania określone w SIWZ, w tym w szczególności dotyczące funkcjonalności. 4.4. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego Wykonawca dokona wspólnie z przedstawicielami KPRM instalacji i testowania produktu równoważnego w środowisku sprzętowo-programowym KPRM. 4.5. W przypadku, gdy zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie będzie właściwie współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem funkcjonującym w KPRM i lub spowoduje zakłócenia w funkcjonowaniu pracy środowiska sprzętowo-programowego, Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z przywróceniem i sprawnym działaniem infrastruktury sprzętowo-programowej oraz na własny koszt dokona niezbędnych modyfikacji przywracających właściwe działanie środowiska sprzętowo-programowego w KPRM również po usunięciu produktu równoważnego. 4.6. Wraz z produktem równoważnym Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia niżej wymienionego oświadczenia i następujących dokumentów: 1) oświadczenia dotyczącego zastosowania produktu równoważnego, 2) pełnego postanowienia licencji/sublicencji produktu równoważnego, 3) wykazu funkcjonalności produktu równoważnego, 4) warunków i zasad świadczenia usług gwarancji, serwisu pogwarancyjnego oraz asysty technicznej dla produktu równoważnego. 4.7. Oprogramowanie równoważne nie może powodować utraty kompatybilności oraz wsparcia producentów innego używanego i współpracującego z nim oprogramowaniem. 4.8. Oprogramowanie równoważne zastosowane przez Wykonawcę nie może w momencie składania przez niego oferty mieć statusu zakończenia wsparcia technicznego producenta. Niedopuszczalne jest zastosowanie oprogramowania równoważnego, dla którego producent ogłosił zakończenie jego rozwoju w terminie 3 lat licząc od momentu złożenia oferty. Niedopuszczalne jest użycie oprogramowania równoważnego, dla którego producent oprogramowania współpracującego ogłosił zaprzestanie wsparcia w jego nowszych wersjach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Outpost24 Poland Sp. z o.o. , ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
- Qumak S.A., Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 540000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 597193,15
Oferta z najniższą ceną: 597193,15 / Oferta z najwyższą ceną: 838737,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym Ul. Jarocińska 1 w Warszawie.
- Wdrożenie Robota Nienadzorowanego oraz zautomatyz. z jego wykorzystaniem procesu związanego z rozpatrywaniem wniosków o interwencję, w tym ich przekazywaniem do organów właściwych miejscowo i rzeczowo
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu SIEM i SOAR
- "Zakup sprzętu informatycznego, licencji oraz oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Urząd OSW", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
- Dostawa, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu bezpieczeństwa FortiSandbox lub rozwiązania równoważnego
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy Czarna Dąbrówka"
- Dostawa serwera, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych, zasilacza awaryjnego oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.