To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-12-18
Gostynin: Zakup i dostawa naczyń i sztućców jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 252981 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 230949 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej, ul. Zalesie, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. (024) 2357154, fax (024) 2357155.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa naczyń i sztućców jednorazowego użytku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa naczyń oraz sztućców jednorazowego użytku według wykazu przedstawionego poniżej. Jest to dostawa na cały rok 2008, realizowana w cyklach miesięcznych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówione artykuły osobiście na własny koszt i ryzyko do magazynu Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Gostyninie - Zalesiu 1A od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00. Miesięczne zamówienie musi być zrealizowane jednorazowo i w całości. Brak któregoś artykułu z zamówienia miesięcznego spowoduje nie przyjęcie towaru do magazynu. Wykonawca zobowiązany jest do osobistego dostarczenia towaru, gdyż jedynie wtedy istnieje możliwość oceny zgodności dostarczonego towaru z zamówieniem i z umową. Dopuszcza się również inną formę dostawy towaru, przy czym koszty takiej dostawy pokrywa Wykonawca. Termin realizacji miesięcznego zamówienia w ciągu 2 dni od chwili złożenia zamówienia faksem przez Regionalny Ośrodek Psychiatrii Sądowej ( przy czym termin ten jest liczony od dnia następnego). Lp. Nazwa artykułu Ilość Jednostka miary 1. Flaczarka 500 ml /100/ 550 op. 2. Kubek styropianowy 0,25 l /40/ 1200 op. 3. Łyżeczka jednorazowa /100/ 820 op. 4. Łyżka jednorazowa /100/ 500 op. 5. Nóż jednorazowy /100/ 800 op. 6. Widelec jednorazowy /100/ 750 op. 7. Talerz jednorazowy - 230 mm /100/ 750 op. 8. Talerz jednorazowy 3-cz - 230 mm /100/ 400 op.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.67.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.22.21.10 - Sztućce i talerze jednorazowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 22708,8 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAKO OPAKOWANIA A. BARTKOWSKA, J. WISZOWATY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PAKO OPAKOWANIA A. BARTKOWSKA, J. WISZOWATY SPÓŁKA JAWNA
- PAKO OPAKOWANIA A.Bartkowska, J. Wiszowaty, ul. Bielska 61, 09-400 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22708.80
- Oferta z najniższą ceną: 22708.80 / oferta z najwyższą ceną: 24286.50
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.