Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-18
Ruda Śląska: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 252975 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. 1 Maja 218, 41-710 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2420133 w. 133, fax 032 2420881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi rozdziałami składającymi się na specyfikację istotnych warunków zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać dostawcy lub wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę. - Zamawiający dokona wyboru ofert ważnych i odpowiednich. Oferta ważna i odpowiednia spełniać musi następujące warunki: Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. - Wykonawca winien wykazać, że: - udzieli co najmniej 24 miesiące gwarancji na przedmiot zamówienia. - Oferta musi być zgodna w zakresie przedmiotu zamówienia i warunków jego realizacji z wymogami zawartymi w SIWZ oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy bądź Wykonawców (np. konsorcjum) ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Uwaga! Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.mpgm.com.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. ul. 1-go Maja 218 41-710 Ruda Śląska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Remont obwodu głównego maszyny wyciągowej typu MK4x4 górniczego wyciągu szybowego szybu III przedziału wschodniego dla PGG S. A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice
- Dostawa samochodu lekkiego rozpoznawczo - ratowniczego typu PICKUP z napędem 4x4 dla KM PSP Ruda Śląska
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice i Ruch Halemba
- "Wyłonienie wykonawcy robót polegających na rekultywacji i zagospodarowaniu gruntów na terenie działek o numerach geodezyjnych nr 1255/36, 340/52, 1182/7, 1027/138 oraz 1185/11 w Oddziałach leśnych 118a, 118b, 119a, 120b, położonych w obrębie Bielszowice gminy Ruda Śląska, zgodnie z Decyzją rekultywacyjną" dla KWK Ruda Ruch Bielszowice.
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynierskich na terenie miasta Ruda Śląska
- Adaptacja i remont pomieszczeń zlokalizowanych na paterze budynku Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń infrastruktury IT w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim oraz jednostek organizacyjnych gminy"
- Dostawa sprzętu komputerowego i drukującego
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. "Informatyczna Robinsonada" realizowanego ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa komputerów, laptopów wraz z pakietem biurowym oraz akcesoriów
- Dostawa sprzętu IT
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.