Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Zielonka: WYKONANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI NAPADU I WŁAMANIA ORAZ NADZORU TELEWIZYJNEGO W OBIEKTACH OŚRODKA BADAŃ DYNAMICZNYCH WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA W STALOWEJ WOLI
Numer ogłoszenia: 252955 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia , ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax. 022 7614446.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jbr.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE SYSTEMU SYGNALIZACJI NAPADU I WŁAMANIA ORAZ NADZORU TELEWIZYJNEGO W OBIEKTACH OŚRODKA BADAŃ DYNAMICZNYCH WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA W STALOWEJ WOLI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: -zaprojektowanie, wykonanie systemu sygnalizacji i napadu (SWIN) oraz systemu nadzoru telewizyjnego (CCTV) na terenie OBD WITU w Stalowej Woli; -zaprojektowanie, uzgodnienie z dostawcą energii oraz wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby zaprojektowanego systemu; -opracowanie dokumentacji powykonawczej oraz przeszkolenie wyznaczonych przez zamawiającego pracowników OBD WITU i SUFO w przedmiocie zasad obsługi wykonanego systemu. Projekt systemu należy uzgodnić z Inwestorem i dostawcą energii elektrycznej. Projekt i dokumentacja powykonawcza mają nosić klauzulę POUFNE. Zaprojektowany system jak i zastosowane urządzenia winny spełniać wymogi: Instrukcji o ochronie obiektów wojskowych - sygn. Szt. Gen. 1564/2004; Poradnika stosowania zabezpieczeń mechanicznych oraz ogrodzeń w ochronie terenów, obiektów i mienia wojskowego - sygn. Szt. Gen. 1538/2002; Przewidzianych w wyżej wymienionych dokumentach norm obronnych. Szczegółowe wymagania techniczne oraz informacje uzupełniające dot. przedmiotu zamówienia określono w Koncepcji wykonania systemu SWIN i CCTV OBD Stalowa Wola dostępne w siedzibie zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wizję lokalną wykonawcy u zamawiającego w OBD WITU Stalowa Wola: -po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym; -po skierowaniu przez ew. wykonawcę pisemnego wniosku do Dyrektora WITU z załączoną, uwierzytelnioną za zgodność kserokopią świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego firmy oraz uwierzytelnioną za zgodność kserokopią poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego delegowanego przedstawiciela do dostępu do informacji niejawnych stanowiących w swej treści tajemnicę państwową klauzula Tajne. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) Odbiorom wstępnym (rzeczowo-ilościowym) po: -Wykonaniu i zatwierdzeniu projektu -Zainstalowaniu urządzeń i systemu w OBD WITU Stalowa Wola. b) Odbiorowi końcowemu po: -Uruchomieniu dostarczonego wyposażenia i oprogramowania, konfiguracji na stanowisku pracy oraz przeszkoleniu obsługi. -Sporządzeniu projektu powykonawczego. Komisje odbioru z udziałem przedstawiciela wykonawcy powoła zamawiający. Dostarczony system i urządzenia muszą posiadać znaki firmowe producentów, oznakowanie zgodności (CE), oraz świadectwa jakości, certyfikaty, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia, a w odniesieniu do oprogramowania - licencje. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -Posiadają wydane przez Służbę Ochrony Państwa, świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego oraz skierują do realizacji zamówienia wyłącznie pracowników posiadających (wymagane przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. Nr 114, poz. 740) licencje pracowników ochrony technicznej oraz wydane przez Służbę Ochrony Państwa - poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących w swej treści tajemnicę państwową klauzula Tajne. - W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia, dot. Zaprojektowania, uzgodnienia z dostawcą energii elektrycznej i wykonania na potrzeby systemu instalacji elektrycznej, delegowani przedstawiciele podwykonawcy winni posiadać stosowne uprawnienia oraz poświadczenia bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących w swej treści tajemnicę służbową klauzula Zastrzeżone. -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. -Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. ponadto: -Udzielą co najmniej jednorocznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia. -Dostarczą urządzenia i oprogramowanie wolne od wad i udzielą na nie gwarancji jakości oraz zapewnią usunięcie jego niesprawności w okresie gwarancji. -Akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy. Z postępowania wykluczeni zostaną wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: Jest niezgodna z ustawą. Jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, a wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunko-wej w obliczeniu ceny. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy wykonawcy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: -Formularz cenowy. -Formularz ofertowy (oferta). -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. -Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. -Parafowane przez wykonawcę Istotne postanowienia umowy. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre-ślonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: -Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wystawioną przez odpowiedni organ koncesję zezwalającą wykonawcy na wykonywanie prac w zakresie przedmiotu zamówienia. -Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego. -Poświadczenia bezpieczeństwa o odpowiedniej klauzuli oraz licencje pracowników ochrony technicznej osób przewidzianych do realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: -Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. -Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności. Ponadto do oferty wykonawca dołączy następujące oświadczenia lub dokumenty: -Oświadczenie, że przy dostawie przedmiotu zamówienia wykonawca dostarczy na oferowane wyposażenie świadectwa jakości, certyfikaty, atesty, aprobaty, licencje oraz karty gwarancyjne. -Oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i w Istotnych postanowieniach umowy. Brak jakiegokolwiek z ww. dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie, może spowodować odrzucenie oferty. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki. -Wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): -Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. -Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do oferty. -Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: -Wszystkie dokumenty złożone przez wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w pozycji Dokumenty zastrzeżone. -Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie podlegających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. -Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych (Art. 8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Czas usunięcia niesprawności (usterki) - 10
- 3 - Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia 05-220 Zielonka ul. Prymasa St. Wyszyńskiego 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego - kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Samochód osobowy typu SUV do przewozu 5 osób
- Rozbudowa drogi gminnej ul. Ossowskiej w Zielonce - etap II
- Frezarka uniwersalna
- Licencja komercyjna oprogramowania ADAMS
- Budowa parkingu wraz z oświetleniem zewnętrznym i przebudową dróg wewnętrznych na terenie WITU w Zielonce
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kamery IP
- "Zabezpieczenie logistyczne na terenie gminy Goworowo"
- Dostawa oraz montaż monitoringu w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej
- Poprawa cyberbezpieczeństa w Gminie Dobra
- Zakup i dostawę sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miastków Kościelny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





