Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-18
Trzebnica: Remont pomieszczeń na parterze Ratusza
Numer ogłoszenia: 252907 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebnica, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3120612 w. 380, fax 071 3121248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń na parterze Ratusza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rozebranie ścianek działowychi posadzek, wymiana drzwi wewnętrznych, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian i sufitów, wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej typu tarkett, wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci : - którzy spełniają wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - którzy w okresie ostatnich 5 lat minimum jeden raz wykonali zadanie podobne do przedmiotu zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b/Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie; c/ Referencje potwierdzające, że wszystkie roboty, o których mowa wyżej zostały wykonane z należytą starannością; d/ Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; e/ Oświadczenie, że oferent spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. f/ Oświadczenie, że oferent nie zalega na rzecz US, ZUS i KRUS z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, g/ Oświadczenie, że Oferent jest związany z ofertą w ciągu okresu jej ważności tj. 30 dni, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert. h/ Oświadczenie, że wartość wynagrodzenia ryczałtowego przedstawiona w ofercie jest wiążąca i niezmienna przez cały okres realizacji inwestycji oraz, że cena ryczałtowa została opracowana na podstawie przedmiarów własnych składającego ofertę, w oparciu o przedstawiony przez zamawiającego projekt. i/ Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z terenem w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, oraz o zapoznaniu się z projektem budowlanym j/ Oświadczenie, że Oferent zapoznał się z załączoną do SIWZ umową i akceptuje ją bez zastrzeżeń. k/ Wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. l/ Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu składającego ofertę ł/ Dowód wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Można pobrać ze strony internetowej www.bip.trzebnica.pl lub otrzymać w siedzibie zamawiającego za odpłatnością w kwocie 16,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Trzebnicy, pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, pokój nr 40 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa wieży widokowej w Kikowie wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w miejscowości Mokre oraz Tarnawa Górna
- Termomodernizacja przychodni przy ul. Gwiaździstej 23 w Głogowie
- "Przebudowa i modernizacja gmachu wystawowego Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu" finansowanego z FE SL 2021-2027 RSO4.6. - postępowanie powtórzone.
- Wykonanie remontu i modernizacji kotłowni gazowej w budynku biurowo- administracyjnym Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Curie-Skłodowskiej PIB w Warszawie przy ul. Wawelskiej 15
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





