eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kleczew › Zakup samochodu osobowego typu minibus dla Gminy Kleczew

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Kleczew: Zakup samochodu osobowego typu minibus dla Gminy Kleczew
Numer ogłoszenia: 252890 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219748 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleczew, Plac Kościuszki 5, 62-540 Kleczew, woj. wielkopolskie, tel. 063 2700900, faks 063 2700940.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu osobowego typu minibus dla Gminy Kleczew.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zakup samochodu ciężarowo - osobowego typu minibus przystosowany do przewozu 9 osób (z kierowcą). Samochód musi być fabrycznie nowy . 1. Wymagania techniczne: 1) rok produkcji 2011; 2) pojemność silnika - od 1,9 l do 2,0 l z turbo doładowaniem; 3) moc silnika - od 130 KM do 150 KM; 4) rodzaj paliwa - diesel; 5) typ nadwozia - bus 9-cio osobowy; 6) wymiary samochodu: długość całkowita od 5000 do 5500mm; 7) wymiary rozstawu osi kół: od 3300 do 3400 mm 8) napęd na koła przednie 9) norma spalin Euro 5, filtr cząstek stałych 10) średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym - do 8l/100km ( zmierzonym wg procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych), 11) kolor - srebrny metaliczny, 12) boczne drzwi przesuwne, tylna klapa 13) niezależne zawieszenie przód i tył 2. Minimalne wymogi bezpieczeństwa: 1) ABS , ESP, ASR 2) Poduszki bezpieczeństwa powietrzne przednie dla kierowcy i pasażera 3) Pasy bezpieczeństwa: 4) Dodatkowe światło stopu. 5) Wzmocnione sprężyny i amortyzatory przeznaczone na drogi o złej nawierzchni 3. Wymagane minimalne wyposażenie: 1) klimatyzacja automatyczna trzystrefowa z elektroniczną regulacją i z dodatkowym sterowaniem w przestrzeni pasażerskiej z nawiewami w podsufitce; 2) manualna skrzynia 6-biegowa 3) elektrycznie regulowane i składane lusterka boczne; 4) elektrycznie otwierane szyby - w drzwiach przednich ; 5) autoalarm antywłamaniowy ; 6) zderzaki w kolorze nadwozia; 7) przednie światła przeciwmgielne 8) podgrzewanie tylnej szyby 9) zamek centralny 10) fabryczna instalacja radiowa z odtwarzaczem CD; oraz instalacja z głośnikami 11) kierownica wielofunkcyjna 12) kolor tapicerki - kolor w tonacji szarości lub czarny; 13) fotel kierowcy z regulacją wysokości; 14) czujniki parkowania w przednim i tylnim zderzaku 15) koło zapasowe pełnowymiarowe; 16) tylna klapa z oknem i wycieraczką 17) hak holowniczy zdejmowany ze stabilizacją przyczepy, 18) lampki do czytania w przestrzeni pasażerskiej umieszczone w podsufitce 19) okna w przestrzeni pasażerskiej przyciemniane 20) układ siedzeń: trzy rzędy po trzy miejsca siedzące ( w pierwszym rzędzie kierowca plus dwa miejsca ) 26) komfortowe wyłożenie ścian bocznych i dachu przestrzeni pasażerskiej 27) oświetlenie stopni wejściowych i przestrzeni bagażowej 4. Wymagana minimalna gwarancja producenta: Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum: - 24 miesięcznej gwarancji ogólnej na samochód wraz z wyposażeniem; - 36 miesięcznej gwarancji na powłoki lakiernicze; - 144 miesięcznej gwarancji na perforację elementów nadwozia licząc od daty podpisania protokołu przyjęcia - przekazania;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 - Minibusy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IGNASZAK Sp. J. Janusz Ignaszak, Donata Ignaszak, Michał Ignaszak, Al.Wojska Polskiego 5, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126016,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 121928,00

  • Oferta z najniższą ceną: 121928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 121928,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.