Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-15
Kościelisko: Dostawa sprzętu sportowego oraz wyposażenia sali gimnastycznej
w Zespole Szkół w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko.
Numer ogłoszenia: 252867 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kościelisko , ul. Strzelców Podhalańskich 44, 34-511 Kościelisko, woj. małopolskie, tel. 018 2079100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielisko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu sportowego oraz wyposażenia sali gimnastycznej w Zespole Szkół w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego i wyposażenia sali gimnastycznej w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: 1. skrzynia gimnastyczna - 1 szt. 2. kozioł gimnastyczny - 1 szt. 3. ławeczka gimnastyczna - 2 szt. 4. materac asekuracyjny - 4 szt. 5. równoważnia gimnastyczna - 1 szt. 6. płotek treningowy - 5 szt. 7. kompresor do piłek - 1 szt. 8. wózek na piłki - 1 szt. 9. drążek do podciągania - 1 szt. 10. pachołki znakujące - 10 szt. 11. stanowisko sędziowskie do piłki siatkowej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje: 1. zakup, koszt transportu, montaż urządzeń sportowych i wyposażenia. Wszystkie urządzenia sportowe objęte realizacją zamówienia powinny być zgodne z europejskimi normami, posiadające aktualne certyfikaty uprawniające do oznaczenia urządzeń sportowych znakiem bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującym pra-wem. 2. Montaż urządzeń sportowych i wyposażenia: czynność ta obejmuje trwałe i stabilne zamontowanie urządzeń tego wymagających. Podczas świadczenia usługi Wykonawca ma obowiązek znać i stosować przepisy BHP. 3. Po zamontowaniu urządzeń Wykonawca jest zobowiązany do pozostawienia sali w stanie umożliwiającym przeprowadzenia zajęć sportowych. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń zamiennych, ale o parametrach jakościowych i fizycznych nie gorszych niż podane w SIWZ. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz odpowiadać Europejskim i Polskim Normom (Certyfikat Zgodności z Normami B). 5. Wykonawca musi posiadać lub dysponować serwisem dotyczącym przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zapewni w cenie dostawy przeprowadzenia szkolenia pracowników nadzoru w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji oferowanego zestawu urządzeń. 7. Wykonawca dostarczy i zamontuje instrukcję obsługi i regulamin korzystania z urządzeń w języku polskim. 8. Wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach odnoszą się do zastosowania równoważnych lub zamien-nych klas, typów, firm. Jednak o nie gorszych parametrach technicznych Do oferty należy załączyć dokumen-ty określające parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy ja-ko równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamó-wienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu okre-ślonego przez Zamawiającego a różni się os niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 9. Zamawiające zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu w celu zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny ofertowej. 10. Wymagany okres gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykona-ne roboty budowlane, zamontowane urządzenia i użyte materiały od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego KOD CPV: 37.40.00.00-2 artykuły i sprzęt sportowy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Dostawa 1. skrzyni gimnastycznej 2. koziła gimnastycznego 3. ławeczek gimnastycznych 4. materacy asekuracyjnych 5. równoważni gimnastycznych 6. płotków treningowych 7. kompresów do piłek 8. wózków na piłki 9. drążków do podciągania 10. pachołków znakujących 11. stanowis sędziowskich
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą spełnia/nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Postanowienia zawarte w umowie mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: - W przypadku zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. - W przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy. - W przypadku dostaw zamiennych. - W przypadku zmiany stawki podatku VAT. - W przypadku gdy zmiany treści umowy są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca nie wyrazi sprzeciwu co do wprowadzenia tych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscielisko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kościelisko
ul. Strzelców Podhalańskich 44
34-511 Kościelisko
pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kościelisko ul. Strzelców Podhalańskich 44 34-511 Kościelisko pok. nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w miejscowości Zbuczyn
- Dostawa wyposażenia sportowego obiektów MCS Wrocław
- ZZP.260.1.20.2025 - Dostawa wyposażenia sportowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zadań 1-5
- Dostawa artykułów sportowych z przeznaczeniem na nagrody rzeczowe
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy pomocy dydaktycznych i terapeutycznych, sprzętu sportowego i książek.
- Budowa sali gimnastycznej z zapleczem oraz dodatkowymi salami lekcyjnymi i przewiązką przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Czarnym Potoku
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.