Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Chełm: dostawa pojazdów według poszczególnych zadań Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Chełmie, do kontaktów: Tomasz Szajkowski, ul. Wołyńska 57, 12-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, fax 082 5630450, e-mail: tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mpgk.chelm.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Przedsiębiorstwo Komunalne; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pojazdów według poszczególnych zadań. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Chełm, ul Bieławin 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa loco Chełm do siedziby Zamawiającego, pojazdów według poniższych zadań: Zadanie nr 1: samochód dostawczy szt. 2 - typ "rolnik" podwójna kabina ze skrzynią ładunkową - pojazd nowy, nr inwestycji: 28.Z/304/2007/001. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 1. Zadanie nr 2: samochód specjalny - autokarawan - pojazd nowy, nr inwestycji: 29.Z/304/2007/003. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 2. Zadanie nr 3: zamiatarka samojezdna ze zbiornikiem na wodę - pojazd używany, nr inwestycji 39.Z/304/2007/004. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - załącznik nr 3. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie warunki i oświadczenia wymagane od Wykonawców podane są w ust. III.2 (Warunki Udziału) niniejszego ogłoszenia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.50.00 - Pojazdy napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.10.00.00 - Pojazdy silnikowe Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Oryginalny kod CPV: 34.14.44.31 - Zamiatarki zasysające Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.31 - Zamiatarki zasysające 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie Publiczne na dostawy powyżej 60.000,00 euro lecz nie przekraczające kwoty określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. Ustaw Nr 87). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Określony w każdym zadaniu oddzielnie
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium: - zadanie nr 1: w wysokości 3 000 zł - zadanie nr 2: w wysokości 3 000 zł - zadanie nr 3: w wysokości 3 000 zł Warunki wniesienia określone zostały w SIWZ. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy: 1. spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1 - 4 oraz nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U, Nr 19 poz. 177) oraz określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykażą się w okresie ostatnich 3 lat dostarczeniem do odbiorców co najmniej 3 porównywalnych pojazdów określonych w zadaniach nr 1 i 2, w zakresie zadania lub zadań do którego ofertę składają. 3. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań opisanych w załącznikach do poszczególnych zadań, w zakresie zadania lub zadań do którego ofertę składają. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. IX SIWZ, według formuły "spełnia/nie spełnia". Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, winien złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. l pkt 9 ustawy, wysławiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeżeli Wykonawca jest podmiotem zbiorowym w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U.2002r. Nr 197 poz. 1661 z późn. zm.). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ). 6. Oświadczenie, zgodnie z treścią załącznika nr 5. 7. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 2 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: wartość i daty dostaw pojazdów, wykaz odbiorców, pisemne potwierdzenia, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (referencje). 8. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w pkt VIII ust. 3 SIWZ Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów określających: parametry i opis techniczny potwierdzające spełnienie warunków określonych dla poszczególnych zadań. 9. W zakresie zadania nr 3 dokument potwierdzający wykonanie badania technicznego w Autoryzowanej Stacji Obsługi Pojazdów marki pojazdu lub Autoryzowanym Serwisie marki pojazdu oceniające stan techniczny - zużycie pojazdu określające procent zużycia (im większy procent od 0 do 100% tym większe zużycie podzespołu lub elementu) w grupach: podwozie, nadwozie (zabudowa), zawieszenie i układ jezdny, układ hamulcowy i kierowniczy, silnik i układ przeniesienia napędu, stan instalacji elektrycznej, ogólna ocena pojazdu. Dodatkowo należy dołączyć wynik badania komputerowego, a jeżeli pojazd nie posiada możliwości jego wykonania dokument poświadczający brak tej możliwości od stacji wykonującej w/w badania, oraz dokument stwierdzający odpowiednie badanie i poświadczenie bezwypadkowego użytkowania pojazdu w okresie poprzednim. Wszystkie powyższe badania i dokumenty mają być dokonane i wystawione przez tą samą stację oraz wykonane nie wcześniej niż 5 dni roboczych przed dniem składania ofert. Dokumenty muszą zawierać nr silnika i podwozia (nadwozia) wpisany przez przedstawiciela stacji wykonującej badania i wystawiającej dokumenty w sposób gwarantujący prawidłową identyfikację pojazdu. 10. W zakresie zadania nr 3 dokument wystawiony przez producenta oferowanego pojazdu lub przedstawiciela producenta na Polskę lub Autoryzowany Serwis producenta potwierdzający, iż oferowany pojazd znajduje się aktualnie w ciągłej produkcji. 11. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wraz ze złożeniem oferty na realizacje zadania nr 3 dokonają prezentacji pojazdu zgodnie z wymogami opisanymi w załączniku nr 7 do SIWZ w siedzibie Zamawiającego ul. Bieławin 5. Prezentacje będą odbywały się wg kolejności nadesłanych (złożonych) ofert w dniu 16 maja 2007 r. od godz. 9:00. 12. Podczas prezentacji Zamawiający dokona oceny przedstawianych pojazdów w zakresie zgodności z wymogami określonymi w załączniku nr 3 oraz przedstawiciel Zamawiającego wykona próbną jazdę. Po każdej z prezentacji sporządzony zostanie protokół oceny dokonanej przez komisję Zamawiającego wg załącznika nr 7, który będzie stanowił podstawę oceny punktowej zawartej w kryterium oceny w pkt XIV ustęp 2.4 SIWZ. Wymagane dokumenty z powyższych punktów muszą mieć formę oryginałów lub kopii (kserokopii) poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawcy, których oferty nie zawierają wymaganych dokumentów, lub z przedłożonych dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty nie będą rozpatrywane, po uwzględnieniu zastrzeżenia zawartego w art. 26 ustawy Pzp.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie, określone dla poszczególnych zadań 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.chelm.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.05.2007, godzina 13:00, Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie, Chełm, ul. Wołyńska 57, pokój nr 32.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1. 1) Krótki opis: samochód dostawczy szt. 2 - typ "rolnik" podwójna kabina ze skrzynią ładunkową - pojazd nowy, nr inwestycji: 28.Z/304/2007/001. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - złącznik nr 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie Publiczne na dostawy powyżej 60.000,00 euro lecz nie przekraczające kwoty określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. Ustaw Nr 87). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Najniższa cena (%) 60 2. Dodatkowe wyposażenie zawarte w cenie oferowanej opisane w załączniku nr 8, dopuszczone przez Zamawiającego (%) 30 3. Okres gwarancyjny (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2. 1) Krótki opis: samochód specjalny - autokarawan - pojazd nowy, nr inwestycji: 29.Z/304/2007/003. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - złącznik nr 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie Publiczne na dostawy powyżej 60.000,00 euro lecz nie przekraczające kwoty określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. Ustaw Nr 87). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Najniższa cena (%) 60 2. Dodatkowe wyposażenie zawarte w cenie oferowanej opisane w załączniku nr 8, dopuszczone przez Zamawiającego (%) 30 3. Okres gwarancyjny (%) 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3. 1) Krótki opis: zamiatarka samojezdna ze zbiornikiem na wodę - pojazd używany, nr inwestycji 39.Z/304/2007/004. Wymagane parametry, opis techniczny i termin realizacji - złącznik nr 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.31. 3) Wielkość lub zakres: Zamówienie Publiczne na dostawy powyżej 60.000,00 euro lecz nie przekraczające kwoty określonej w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. Ustaw Nr 87). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 29.06.2007 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Najniższa cena (%) 40 2. Wiek pojazdu w latach (%) 20 3. Ocena dokonana w niezależnej stacji wg opisu zawartego w pkt. IX ust. 9 SIWZ (%) 20 4. Ocena dokonana podczas pokazu pojazdu wg załącznika nr 7 (%) 15 5. Okres gwarancyjny (%) 5 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup agregatów prądotwórczych trzyfazowych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2026 roku
- Ochrona zwierząt na terenie miasta Chełm w latach 2026-2027
- Zakup telefonów IP oraz zestawu do wideokonferencji na rzecz Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego i prezentacyjnego na potrzeby dydaktyczne jednostek PANS w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Powiatu Chełmskiego
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego oraz mikrobusa dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
- Dostawa mikrobusa 9 - osobowego dla KP PSP Zambrów.
- Zakup pojazdu wielozadaniowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 r.
- "Dostawa pojazdu inżynieryjno-taktycznego z żurawiem."
- Pojazd ewakuacji medycznej
- Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki na potrzeby gminy Krościenko nad Dunajcem
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





