eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Drukowanie w 2008materiałów na potrzeby OKE wraz z dostawą



Ogłoszenie z dnia 2008-01-04

Gdańsk: Drukowanie w 2008materiałów na potrzeby OKE wraz z dostawą
Numer ogłoszenia: 2526 - 2008; data zamieszczenia: 04.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku, ul. Na Stoku 49, 80-874 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 3205590, fax 0-58 3205579.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drukowanie w 2008materiałów na potrzeby OKE wraz z dostawą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje drukowanie w 2008 roku materiałów na potrzeby OKE wraz z dostawą, tzn.: odbiór materiałów do druku z OKE, przygotowanie do druku, przetworzenie materiałów przygotowanych w programie MS Office do formatuPDF sprawdzenie wydruku z dostarconym wzorcem, druk, dostawę wydrukowanych materiałówna III piętro do siedziby OKE. Drukowanie materiałów na potrzeby OKE Instrukcje i sprawozdania: 200 egzemplarzy po: 2 x 200 stron każdy 320 egzemplarzy po: 2 x 340 stron każdy 350 egzemplarzy po: 2 x 82, 2 x 100, 2 x 124, 2 x 136 stron każdy 600 egzemplarzy po: 56, 96, 124 i 2 x 500 stron każdy 650 egzemplarzy po: 96 i 110 stron każdy 850 egzemplarzy po: 72 i 100 stron każdy 900 egzemplarzy po: 76 i 120 stron każdy 1.300 egzemplarzy po: 72 i 96 stron każdy Format A4 Papier - środek offset 80g, 1/1 Okładka - kreda 300g, 1/1, folia błysk jednostronna Oprawa zeszytowa lub broszurowa klejona Papier firmowy 2 x 10.000 szt., A4, 2/0, offset 80g Poddruki z logo OKE z panoramą Gdańska w tle - 2 x 2000 szt. Format A4, Papier offset 170g, Kolorystyka 4/0 Druki kolorowe 50 różnych kartek A4, 4/1, offset 80g, każda kartka w nakładzie 150 szt. 50 różnych kartek A4, 1/1, offset 80g, każda kartka w nakładzie 150 szt. x 2 Teczki z gumką z nadrukiem logo OKE i panoramą Gdańska w tle z grzbietem 10 mm - 2.000 szt. x 3, Format A4, kolor 4/0, Karton 300g W cenie należy uwzględnić projekt teczki, przygotowanie wykrojnika i dostarczenie złożonych teczek zapakowanych po max 30 szt. Teczka po rozłożeniu drukowana z formatu B 2. Teczki z gumką z nadrukiem logo OKE i panoramą Gdańska w tle z grzbietem 3mm - 2.000 szt. x 2, Format A4, kolor 4/0, Karton 300g W cenie należy uwzględnić projekt teczki, przygotowanie wykrojnika i dostarczenie złożonych teczek zapakowanych po max 60 szt. Teczka po rozłożeniu drukowana z formatu B 2 Materiały szkoleniowe 300 egzemplarzy po: 2 x 40 stron każdy 500 egzemplarzy po: 16, 48, 56 stron każdy 1.000 egzemplarzy po: 16, 32, 52 stron każdy 1.250 egzemplarzy po: 32 stron każdy 2.000 egzemplarzy po: 16, 32 stron każdy Format A3/A4, Papier - środek offset 80g, Okładka - bez okładki, Oprawa zeszytowa, Kolorystyka 1/1 Ankiety - 4.000 szt., Format A3/A4, Papier offset 80g, Kolorystyka 1/1 Papier z nadrukiem kolorowym - 2 x 20.000 szt., Format A4, Papier offset 125g, Kolorystyka 4/0 nych w programie MS Office (Word i Excel) do formatu PDF, sprawdzenie wydruku z dostarczonym wzorcem, druk, dostawę wydrukowanych materiałów na III piętro do siedziby OKE.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.10.00.00 - Uslugi drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. złożyli ofertę odpowiadającą zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniają wymogi określone w niniejszym SIWZ, 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. wskażą odbiorców wykonanych w przeciągu ostatniego roku min. 3 zadań (druku) o wartości łącznej ok. 320.000 zł brutto, z podaniem czasu wykonania zlecenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. wypełniony Formularz Oferty 2. podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) wypis/odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4. dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. oświadczenie lub zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. polisę, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 9. oświadczenie o możliwościach realizacji każdego zamówienia w terminie 5 dni roboczych (wliczając soboty) od podpisania umowy, 10. zobowiązanie Wykonawcy do przetwarzania materiałów przygotowanych w programie MS Office (Word i Excel) do formatu PDF wraz ze zobowiązaniem sprawdzenia przetworzonych plików z dostarczonymi wzorami. 11. wykaz co najmniej 3 wykonywanych w ciągu ostatniego roku usług z podaniem ich wartości, daty oraz odbiorcy 12. dołączenie do oferty 4 szt. prac potwierdzających zastosowanie materiałów zgodnie z punktem 3 SIWZ: papier offset 80g, okładka kreda 300g, folia błysk jednostronna w oprawie zeszytowej i klejonej, teczki karton 300g, kolorystyka 4/0, papier offset 170g, kolorystyka 4/0 13. zobowiązanie Wykonawcy do przekazywania, wraz z wydrukowanymi materiałami, na nośniku CD, materiałów przerobionych z formatu MS Office (Word i Excel) do formatu PDF 14. podpisane przez ewentualnego podwykonawcę oświadczenie, iż zobowiązuje się on do dostarczenia wydrukowanych materiałów na III piętro siedziby Zamawiającego. 15. parafowany wzór umowy jako jej akceptację z uzupełnionymi danymi Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.gda.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku 80-874 Gdańsk ul. Na Stoku 49.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zamawiającego II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.