eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › NA ¦WIADCZENIE US£UG SERWISOWANIA SAMOCHODÓW EKSPLOATOWANYCH W ¦WIÊTOKRZYSKIM ODDZIALE REGIONALNYM AR I MR

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-09-22

Kielce: NA ¦WIADCZENIE US£UG SERWISOWANIA SAMOCHODÓW EKSPLOATOWANYCH W ¦WIÊTOKRZYSKIM ODDZIALE REGIONALNYM AR I MR
Numer og³oszenia: 252695 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ¦wiêtokrzyski Oddzia³ Regionalny , ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce, woj. ¶wiêtokrzyskie, tel. 041 3490900.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Pañstwowa osoba prawna..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: NA ¦WIADCZENIE US£UG SERWISOWANIA SAMOCHODÓW EKSPLOATOWANYCH W ¦WIÊTOKRZYSKIM ODDZIALE REGIONALNYM AR I MR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Okre¶lenie zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup us³ug serwisowania samochodów eksploatowanych przez ¦wiêtokrzyski Oddzia³ Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie nastêpuj±cych pojazdów: A. Samochody marki Renault - sze¶æ (6) sztuk, w tym: Renault Kangoo (4x4) sze¶æ (6) sztuk - (serwis pogwarancyjny) B. Samochody marki FIAT - czterna¶cie (14) sztuk, w tym: Fiat Panda osiem (8) sztuk - (serwis pogwarancyjny) Fiat Albea jedna (1) sztuka (serwis pogwarancyjny) Fiat Sedici (4x4) piêæ (5) sztuk - (serwis gwarancyjny) C. Samochody marki Mitsubishi - dwie (2) sztuki, w tym: Mitsubishi Lancer dwie (2) sztuki - (serwis gwarancyjny) D. Samochody marki Suzuki - siedemna¶cie (17) sztuk, w tym: Suzuki Jimny jedena¶cie (11) sztuk - (serwis gwarancyjny) Suzuki Grand Vitara sze¶æ (6) sztuk - (serwis gwarancyjny) E. Samochód marki Chevrolet - jedna (1) sztuka, w tym: Chevrolet Lacetti (1) sztuka - (serwis pogwarancyjny) F. Samochód marki Skoda - jedna (1) sztuka, w tym: Skoda Octavia (1) sztuka - (serwis pogwarancyjny) 2. ¦wiadczenie kompleksowej us³ugi serwisowania samochodów osobowych, po³±czone z dostaw± niezbêdnych materia³ów i czê¶ci zamiennych do tych us³ug, wykonywane powinno byæ w nastêpuj±cym zakresie: - przegl±dy okresowe, gwarancyjne i pogwarancyjne, - naprawy wynikaj±ce z przegl±dów, - bie¿±ce naprawy oraz naprawy bêd±ce wynikiem awarii, - naprawy blacharskie i lakiernicze, których koszt nie przekracza 500,00 z³ brutto, 3. Warunki realizacji zamówienia. 3.1. Us³ugi bêd±ce przedmiotem Zamówienia ¶wiadczone bêd± przez wykonawcê w warunkach warsztatowych, z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci, (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególno¶ci przepisów bezpieczeñstwa). 3.2. Przy przegl±dach i naprawach, stosowane bêd± fabrycznie nowe i oryginalne czê¶ci zamienne i materia³y eksploatacyjne (za oryginalne czê¶ci i materia³y eksploatacyjne nale¿y uznawaæ te, które zosta³y wyprodukowane przez producentów samochodów lub zalecane przez tych producentów; za artyku³y fabrycznie nowe nale¿y uznawaæ artyku³y, do których produkcji zosta³y wykorzystane pó³produkty w 100% nowe, nie pochodz±ce z recyklingu, nie refabrykowane, bez ¶ladów poprzedniego u¿ywania i uszkodzenia, nie regenerowane) - dopuszcza siê zastosowanie czê¶ci regenerowanych lub nieoryginalnych, w takim przypadku Zamawiaj±cy wymaga ka¿dorazowo uzgodnienia jej zamontowania z Zamawiaj±cym. 3.3. Realizacja us³ug ma obejmowaæ miêdzy innymi: - demonta¿ zu¿ytych czê¶ci i materia³ów wynikaj±cy z napraw oraz ich utylizacja (wzglêdnie regeneracja), - zamontowanie niezbêdnych czê¶ci w sposób okre¶lony przez producenta. - wykonanie czynno¶ci konserwacyjnych i serwisowych w sposób zalecany przez producenta. 3.4. Cena roboczogodziny nie bêdzie podlegaæ zwiêkszeniu w odniesieniu do wszystkich zleceñ przyjêtych w trakcie obowi±zywania umowy. 3.5. Koszty materia³owe rozliczane bêd± zgodnie z oficjalnym cennikiem i udzielonymi rabatami - na wystawianych Fakturach VAT zostan± wyspecyfikowane oddzielnie koszty robocizny i wszystkie zu¿yte czê¶ci i materia³y. 3.6. Na wy¿ej wymienione us³ugi i czê¶ci oraz materia³y zastosowane w pracach naprawczych Wykonawca, udzieli co najmniej 12 miesiêcznej gwarancji - bez limitu kilometrów. 4. Z uwagi na warunki gwarancji na samochody, Zamawiaj±cy wymaga, aby serwisowanie samochodów w czê¶ciach II, III i IV dokonywane by³y w stacji obs³ugi posiadaj±cej Autoryzacjê Producenta (Autoryzowana Stacja Obs³ugi). 5. Zamawiaj±cy wymaga, aby przekazywanie samochodu do serwisu i odbiór samochodów odbywa³ siê w stacji serwisowej Wykonawcy mieszcz±cej siê w odleg³o¶ci nie wiêkszej ni¿ 20 km (dwadzie¶cia kilometrów) od siedziby ¦wiêtokrzyskiego Oddzia³u Regionalnego, która znajduje siê w Kielcach przy ul. Warszawskiej nr 430..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

posiadaj± autoryzacjê stacji obs³ugi w zakresie z³o¿onej oferty

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl/o-arimr/przetargi/przetargi-organizowane-przez-oddzialy-regionalne/or13-swietokrzys
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ¦wiêtokrzyski Oddzia³ Regionalny ul. Warszawska 430 25 - 414 Kielce pok. 212.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ¦wiêtokrzyski Oddzia³ Regionalny ul. Warszawska 430 25 - 414 Kielce pok. 120..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Czê¶æ I - przegl±dy i naprawa samochodów marki Renault.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Renault Kangoo (4x4) sze¶æ (6) sztuk - (serwis pogwarancyjny).

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: B. Samochody marki FIAT - czterna¶cie (14) sztuk, w tym:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Fiat Panda osiem (8) sztuk - (serwis pogwarancyjny) Fiat Albea jedna (1) sztuka (serwis pogwarancyjny) Fiat Sedici (4x4) piêæ (5) sztuk - (serwis gwarancyjny.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.30.00.00-0, 30.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: C. Samochody marki Mitsubishi - dwie (2) sztuki, w tym:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Mitsubishi Lancer dwie (2) sztuki - (serwis gwarancyjny).

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: D. Samochody marki Suzuki - siedemna¶cie (17) sztuk, w tym:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Suzuki Jimny jedena¶cie (11) sztuk - (serwis gwarancyjny) Suzuki Grand Vitara sze¶æ (6) sztuk - (serwis gwarancyjny).

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: E. Samochód marki Chevrolet - jedna (1) sztuka, w tym:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Chevrolet Lacetti (1) sztuka - (serwis pogwarancyjny).

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: F. Samochód marki Skoda - jedna (1) sztuka, w tym:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Skoda Octavia (1) sztuka - (serwis pogwarancyjny).

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.30.00.00-0, 50.11.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.