To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-01
Inowrocław 2: Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu
Numer ogłoszenia: 252668 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209300 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu, Parchanie 9, 88-110 Inowrocław 2, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 351 27 90; 52 351 26 58, faks 52 351 27 90; 52 351 26 58.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa i produktów mięsnych oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu, ujętych we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) - kod 15100000-9; 15112000-6; 15131100-6; 15131120-2; wyszczególnionych w formularzu cenowym, w miarę rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Najczęściej 2 razy w tygodniu (część I), 1 raz na dwa tygodnie (część II). Na poszczególne partie dostawy Zamawiający złoży zamówienie z 1-dniowym wyprzedzeniem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości udzielonego zamówienia w przypadku zmiany potrzeb na zakup asortymentów będących przedmiotem zamówienia w niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zrealizowania tylko części przedmiotu zamówienia, co uzależnione będzie od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawcy nie przysługują względem Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tytułu niezrealizowania pełnej ilości przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający ma prawo do odstąpienia od dostawy niektórych produktów na rzecz innych produktów wymienionych w formularzu cenowym (załącznik nr 2 i 3). 7. Zamawiający wymaga, aby zgodnie z polską normą wszystkie dostarczane produkty posiadały etykiety określające nazwę handlową produktu, skład surowcowy. Dostarczane produkty muszą być świeże i pierwszej jakości oraz muszą być oznakowane widocznym, aktualnym terminem przydatności do spożycia. Powierzchnia towaru musi być czysta, gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, posiadać zapach charakterystyczny dla towaru świeżego, bez oznak rozpoczynającego się psucia. 8. Dostarczany towar musi być przebadany weterynaryjnie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9. Zamówienie obejmuje dostawy wg asortymentu, specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do przewozu żywności, spełniających wymagania sanitarno-epidemiologiczne, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia musi odbywać się w czystych, zabezpieczających towar przed uszkodzeniami i zanieczyszczeniami, opakowaniach posiadających dopuszczenie do kontaktu z żywnością. 11. Każda partia dostarczonego towaru musi posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny (HDI). 12. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o jakości i parametrach (tj. skład surowcowy produktu) nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 13. W przypadku wątpliwości co do równoważności, Zamawiający w toku postępowania zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawców ubiegających się o uzyskanie zamówienia publicznego do złożenia wyjaśnień poprzez przedstawienie próbek wybranych pozycji asortymentowych celem dokonania oceny jakościowej. Po zakończonym postępowaniu na wniosek Wykonawców (wniosek należy przesłać w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty) Zamawiający na podstawie faktury VAT zapłaci należną kwotę za otrzymane próbki. Cena brutto 1 sztuki próbki nie może być wyższa niż w złożonym w tym przetargu Formularzu Cenowym. W przypadku Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa wartość dostarczonych próbek uwzględniona zostanie w fakturze dotyczącej pierwszej dostawy. 14. Wykonawca zobowiązany jest do: a) sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach; b) dostarczania towarów opakowanych i przewożonych w odpowiednich warunkach zgodnie z wymaganiami HACCP; c) dostarczanie towarów do magazynu w siedzibie Zamawiającego, własnym transportem, na własne ryzyko i koszt; d) dokonywania we własnym zakresie wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do pomieszczeń magazynowych Zamawiającego; e) dołączania do każdej dostawy faktury VAT; f) terminowego dostarczania zamówionych towarów...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.00 - Produkty mięsno-wędliniarskie 15.13.11.20 - Produkty wędliniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Przetwórstwa Mięsnego MARWOJ Mielcarek - Przybylski Sp.J., ul. Przemysłowa 9, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54476,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63226,85
Oferta z najniższą ceną: 63226,85 / Oferta z najwyższą ceną: 71366,74
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa drobiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"CHŁODEX" MAŁGORZATA I PIOTR NALEWAJA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"CHŁODEX" MAŁGORZATA I PIOTR NALEWAJA SPÓŁKA JAWNA
- CHŁODEX Małgorzata i Piotr Nalewaja Spółka Jawna, ul. Gdańska 118, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9628,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12151,65
Oferta z najniższą ceną: 12151,65 / Oferta z najwyższą ceną: 12374,78
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa i wędlin wieprzowych oraz drobiowych dla SPZZOZ w Gryficach
- Sukcesywne dostawy ryb, warzyw mrożonych, mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 19 w Chorzowie, ul. Karpacka 15 - I/2024
- DOSTAWA MIĘSA
- Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Grabowiecka 7 w okresie od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.