eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaUSŁUGA SPRZĄTANIA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Legnica: USŁUGA SPRZĄTANIA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Numer ogłoszenia: 25262 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy , ul. J. Iwaszkiewicza 5, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. (076) 721 11 26, faks (076) 721 11 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SPRZĄTANIA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKACH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania ciągów komunikacyjnych (obejmujących w szczególności: korytarze, schody, windy, okna i drzwi) należących do Stefy II ogólnej czystości medycznej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Legnicy położonych przy ul. Iwaszkiewicza 5 o powierzchniach: Tabela nr 1 Lp Powierzchnia ciągów komunikacyjnych (powierzchnia podłóg i schodów) Powierzchnia ścian Powierzchnia okien jednostronna Powierzchnia paneli sufitowych Ściany pomalowane farbami zmywalnymi (czyszczenie przy użyciu wody) Ściany pomalowane farbą emulsyjną (do odkurzania) Ściany pokryte panelami drewnianymi Ściany wyłożone kaflami marmurowymi Ściany wyłożone kafelkami 1 7256,92 m2 6411,29 m2 989,92 m2 303,75m2 471,23 m2 276,84m2 706,67 m2 3883,57 m2 7256,92 m2 8453,03 m2 706,67 m2 3883,57m2 Zamawiający wymaga wykonywania kompleksowego maszynowego i ręcznego utrzymania w czystości i prawidłowym stanie sanitarnohigienicznym głównych ciągów komunikacyjnych (korytarzy, klatek schodowych i wind.) Wykonywanie usługi winno odbywać się 7 dni w tygodniu, od poniedziałku do niedzieli od godziny 07.00 do 19.00 Wykonywane czynności oraz technologie stosowane przy realizacji przedmiotowej usługi winny: 1)gwarantować i spełniać utrzymanie właściwej higieny sanitarnej, 2)spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, 3)zapewniać estetyczny wygląd sprzątanych powierzchni i pomieszczeń. Zamawiający na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia posiada podłogi wykonane z: 1)wykładzin PCV spoinowych 2)płytek glazurowanych i lastryko 3)powierzchni marmurowych 4) bezspoinowych posadzek typu Hemetin Zamawiający na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia posiada ściany 1) o powierzchniach pomalowanych farbą olejną 2) o powierzchniach pomalowanych farbą emulsyjną 3) o powierzchniach wykonanych z marmuru 4) posiadające wmontowane elementy drewniane Klatki schodowe (schody) wykonane są z płytek lastryko Zamawiający na terenie wykonywania przedmiotu zamówienia posiada drzwi wykonane z: 1) płyt wiórowych malowane farbą olejną 2) szkła i elementów aluminiowych bądź plastikowych Wymagania Zamawiającego dotyczące częstotliwości wykonywanej w ramach zamówienia usługi Tabela nr 2 CIĄGI KOMUNIKACYJNE Czynności do wykonania Częstotliwość wykonywanych czynności Rodzaj środka Mycie powierzchni korytarzy wraz z listwami przypodłogowymi na bieżąco (min. 2 x dziennie) w godzinach rannych i popołudniowych Detergent Mycie schodów Mycie schodów wewnętrznych - ewakuacyjnych na bieżąco (min. 2 x dziennie) w godzinach rannych i popołudniowych 1 x w miesiącu Detergent Mycie i dezynfekcja 12 wind osobowych i towarowych (w tym drzwi, ścian oraz paneli sterujących ) Mycie na bieżąco (min.2 x dziennie) Dezynfekcja (min. 1x dziennie ) Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Mycie i dezynfekcja poręczy na bieżąco (min. 1 x dziennie) Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Mycie parapetów min. 1 x dziennie Detergent Mycie grzejników i osłon grzejników minimum raz na miesiąc Detergent Mycie i dezynfekcja klamek drzwi wejściowych zewnętrznych na bieżąco (min. 2 x dziennie) Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych (jedno i dwu- skrzydłowych) - 599 sztuk Minimum 1 x na miesiąc Detergent Mycie i dezynfekcja klamek oraz strefy dotykowej ( część drzwi okalająca klamkę w promieniu ok. 20 cm. ) drzwi wewnętrznych na bieżąco mycie i dezynfekcja (min. 1 x dziennie) Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Sprzątanie korytarzy, schodów ( tylko głównych traktów komunikacyjnych)i wind przy złych warunkach atmosferycznych (deszcz, śnieg, grad) wg potrzeb (min. 4 x dziennie) Detergent Opróżnianie i mycie 41 sztuk pojemników na odpady komunalne zlokalizowanych w głównych ciągach komunikacyjnych na bieżąco (min. 1 x dziennie) Detergent Dezynfekcja pojemników na odpady komunalne zlokalizowanych w ciągach komunikacyjnych wg. potrzeb - w przypadku wystąpienia okoliczności wymagających zdezynfekowania pojemnika (przy wprowadzeniu materiałów zakaźnych: wymiociny, krew, etc) Preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni:zanieczyszczonych materiałem biologicznym , bez zawartości aldehydu glutarowego, na bazie chloru. Spektrum działania: bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy oraz detergent. Mycie okien minimum raz na 3 miesiące( 3 razy w okresie trwania umowy) Detergent Mycie lamp sufitowych minimum raz na 3 miesiące( 3 razy w trakcie trwania umowy) Detergent Mycie lampy bakteriobójczej (w Poradni przeciwgruźliczej) minimum. 1 x na miesiąc; mycie palnika lampy 1 x w tygodniu) Detergent (oraz etanol 70o -tylko palnik lampy) Odkurzanie i mycie lamp przyściennych Minimum 1 x na tydzień Detergent Mycie i dezynfekcja kontaktów Minimum 1x dziennie Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Mycie bądź odkurzanie ścian w zależności od rodzaju powierzchni Powierzchnie ścian wymagająca sprzątania przy pomocy mycia i preparatu dezynfekcyjnego to minimum raz na 3 miesiące (3 razy w okresie trwania umowy) ściany przy windach w budynku 1A na poziomie -1 (mycie min. 1 x dziennie) Detergent oraz preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni: wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby Konserwacja (polegająca na rozprowadzeniu preparatów pilęgnacyjno -ochronnych) powierzchni płaskich - podłóg, schodów minimum raz na miesiąc (10 razy w okresie trwania umowy) Detergent, preparat pielęgnacyjno-ochronny Konserwacja ścian wykonanych z marmuru (polegająca na rozprowadzeniu preparatów pilęgnacyjno - ochronnych) przy windach w budynku 1A na poziomie -1 (mycie min. 1 x dziennie) minimum raz na 3 miesiące (3 razy w okresie trwania umowy) Detergent, preparat pielęgnacyjno-ochronny Mycie paneli sufitowych minimum raz na 3 miesiące (3 razy w okresie trwania umowy) Detergent Mycie kratek wentylacyjnych minimum raz na 3 miesiące (3 razy w okresie trwania umowy) Detergent Usuwanie pajęczyn Na bieżąco - w razie wystąpienia potrzeby Detergent Mycie ławek, krzeseł zlokalizowanych w głównych ciągach komunikacyjnych (76 szt. krzeseł, 83 szt. ławeczek dla 4 do 8 osób) oraz 46 ławeczek wykonanych z połączonych z 4 krzeseł) na bieżąco (min. 1 x dziennie) Detergent Dezynfekcja i mycie miejsc, w których potencjalnie może wystąpić skażenie biologiczne w razie wystąpienia potrzeby (przedostanie się krwi, wydzielin ludzkich na powierzchnie objęte przedmiotem zamówienia) Preparat dezynfekcyjny służący do dezynfekcji powierzchni:zanieczyszczonych materiałem biologicznym , bez zawartości aldehydu glutarowego, na bazie chloru. Spektrum działania: bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy oraz detergent W razie wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany częstotliwości wykonywanych czynność, uwzględniającej jego potrzeby, bez zmian jakichkolwiek innych postanowień umownych. Zamawiający wymaga przy wykonywaniu czynności dezynfekcji używania przez Wykonawcę preparatów dezynfekcyjnych służących do dezynfekcji powierzchni: 1)wolnych od zanieczyszczeń biologicznych, bez zawartości aldehydu glutarowego, chloru, fenolu, nadtlenku wodoru. Spektrum działania: bakterie i grzyby, 2)zanieczyszczonych materiałem biologicznym, bez zawartości aldehydu glutarowego, na bazie chloru. Spektrum działania: bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy 3)trudno dostępnych w sprayu na bazie alkoholu. Spektrum działania :bakterie, grzyby, wirusy, prątki gruźlicy - w przypadku wystąpienia takiej konieczności oraz innych środków niezbędnych w wykonywaniu usługi: 1) detergenty, 2) etanol 70o, 3) preparaty pilęgnacyjno - ochronne stosowane w pielęgnacji powierzchni podłóg i ścian w Szpitalu. Wykonawca zobligowany będzie do utrzymywania czystości w sposób odpowiadający rodzajom powierzchni opisanych w Tabeli nr 1 wg. zasad określonych w Tabeli nr 2, w przypadku drzwi i okien wykonywania wymaganych czynności na dwóch stronach ich płaszczyzn. Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zarządzeń wewnętrznych, instrukcji, procedur higieniczno - epidemiologicznych oraz przepisów z zakresu ochrony środowiska. Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania obowiązujących zarządzeń, instrukcji i procedur obowiązujących w Szpitalu; w szczególności .niżej wymienionych procedur epidemiologicznych stanowiących załączniki od A do F do niniejszej specyfikacji wprowadzone zarządzeniami nr: A) 272/2006 - Załącznik nr 2 Plan higieny szpitala (Podział środowiska szpitalnego na strefy higieniczne ), Procedura sanitarno - higieniczna (Załącznik A do swiz) B) 89/2007 - Aneks nr 1 do załącznika nr 1do zarządzenia 272/2006 Podział środowiska szpitalnego na strefy higieniczne (Załącznik B do swiz) C) 120/2006 - procedury sanitarno - higieniczne - załączniki:zasady bezpiecznego stosowania preparatów dezynfekcyjnych, technika efektywnego mycia rąk, procedura higieniczna - higiena rąk, (Załącznik C do swiz) D) 93/2005 postępowanie poekspozycyjne (Załącznik D do swiz) E) 288/2007 - załącznik -instrukcja postępowania z odpadami medycznymi (Załącznik E do swiz) F)31/2009 - zmiana zarządzenia nr 120/2006 w sprawie wprowadzenia procedury sanitarno higienicznej oraz higienicznej (Załącznik F do siwz) oraz innych, które dotyczą wykonywania przedmiotu zamówienia, a które wejdą w życie w trakcie obowiązywania umowy. Ponadto Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie na własny koszt do zapewnienia pracownikom świadczącym usługę, w ramach zawartej umowy, odzieży ochronnej, roboczej, identyfikatorów, apteczki podręcznej, systematycznego prania i dezynfekcji odzieży roboczej. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia worków foliowych na śmieci komunalne koloru niebieskiego używanych w Szpitalu. Wykonawca w ciągu jednego dnia od zawarcia umowy zobowiązany jest do przedstawienia do wglądu Pielęgniarce Epidemiologicznej Zamawiającego, aktualne książeczki zdrowia osób wykonujących usługę na terenie Szpitala. Wykonawca w pełni odpowiada za działania bądź zaniechania swoich pracowników podczas świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także w przypadku wykonywania w czasie pracy czynności nie ujętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca poniesie koszt naprawy lub zakupu sprzętu bądź wyposażenia uszkodzonego przez swój personel w trakcie świadczenia usługi. Wykonawca poniesie koszty kar administracyjnych wynikające z niedostatecznego wywiązywania się z obowiązku świadczenia usługi oraz zaniedbań w zakresie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, sanitarno - epidemiologicznych i innych, wykazanych przez zewnętrznych kontrolerów Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, itp. Wykonawca na żądanie umożliwi upoważnionym pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli używanego do świadczenia usługi sprzętu oraz udostępnieni informacje dotyczące zaopatrzenia Wykonawcy w środki pomocnicze, myjące, dezynfekujące i inne niezbędne do należytego wykonania usługi..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: 1) udokumentowanie wykonania bądź wykonywania usługi sprzątania (utrzymania czystości) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania lub jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie dla co najmniej 2 jednostek służby zdrowia o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto. 2) wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tzn. co najmniej 1 odkurzaczem do zbierania kurzu i wody, 1 maszyną myjąco - szorującą z odsysaniem, polerką wysokoobrotową i szorowarką jednotarczową, 3) posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt X.A SIWZ. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik Nr 1 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru oraz aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3.Wykaz sporządzony wg. druku stanowiącego złącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, zawierający co najmniej dwie wykonane bądź wykonywane usługi sprzątania dla jednostek służby zdrowia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców ( pkt. IX ppkt 1 siwz). 4.Dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) 5.Wykaz sporządzony wg. druku stanowiącego złącznik nr 4 lub 4a (odpowiednio) do niniejszej specyfikacji zawierający spis sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wymagany przez Zamawiającego ( pkt. IX. ppkt 2 siwz) 6.Polisa lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 500 000 zł B. Inne wymagane dokumenty: 1.Wypełniony druk oferty stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej siwz 2.Certyfikat zgodności z normą ISO 9001:200 wydany przez niezależną jednostkę certyfikującą w zakresie usług sprzątania lub inny dokument równoważny wydany przez odpowiednie podmioty uprawnione do kontroli jakości w zakresie usług sprzątania. Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie X. A pkt. 2 niniejszej specyfikacji należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy składający ofertę wspólną zobowiązani są do złożenia dokumentów obowiązujących dla każdego Wykonawcy z osobna - pkt. X.A od ppkt 1 i 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.legnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ulica J. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica.pok. 36b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Szpitala Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy ulica J. Iwaszkiewicza 5 59-220 Legnica.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.