eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › WSPARCIE TECHNICZNE MODUŁU CLO_KRT

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Katowice: WSPARCIE TECHNICZNE MODUŁU CLO_KRT
Numer ogłoszenia: 252591 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WSPARCIE TECHNICZNE MODUŁU CLO_KRT.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wsparcia technicznego dla modułu oprogramowania CLO_KRT (zwanego dalej także Modułem), w tym nadzór oraz modyfikacja Modułu, na zasadach opisanych w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. Użytkowany przez Zamawiającego Moduł CLO_KRT służy do wprowadzania wniosków na karty ubezpieczenia zdrowotnego (KUZ), ich weryfikacji i zatwierdzania. Dane z zatwierdzonego wniosku w procesie personalizacji (nanoszenie na kartę elektroniczną danych w postaci cyfrowej - do pamięci układu scalonego oraz w postaci nadruku na awersie karty) służą do realizacji żądania wydruku karty KUZ. Oprócz zarządzania procesem personalizacji kart moduł służy również do nanoszenia zmian teleadresowych w części elektronicznej karty, prowadzenia ewidencji kart wydanych oraz kart zablokowanych. Termin realizacji zamówienia: w okresie 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. Licencje na zmodyfikowane lub nowe wersje Modułu zostaną udzielone na czas nieograniczony. Uwaga! 1) Właścicielem majątkowych autorskich praw do Modułu jest Firma: Kamsoft S.A. ul. 1 Maja 133, 40-235 Katowice. 2) Dokumentację określającą aktualną funkcjonalność Modułu Zamawiający udostępni wybranemu Wykonawcy na potrzeby realizacji umowy, w dniu jej zawarcia. Dokumentacja ta zawiera dane podlegające ochronie i stanowi tajemnicę Zamawiającego. Zakres dokumentacji związanej z Modułem, która zostanie udostępniona w dniu zawarcia umowy: a) dokumentacja użytkownika, b) dokumentacja struktury bazy danych, c) dokumentacja interfejsów dostępowych do elektronicznej karty ubezpieczenia zdrowotnego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 72.26.60.00 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - należyte wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia, którego przedmiot odpowiada opisanemu poniżej, z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca winien wykazać: 1) co najmniej 1 zamówienie, którego wartość wynosiła nie mniej niż 50.000,00 zł brutto, polegające na obsłudze serwisowej systemu informatycznego zarządzającego zleceniami w centralnych zasobach na podstawie żądań z rozproszonych stanowisk; przy czym może to być zarówno zamówienie wykonane (zakończone), jak i zamówienie w trakcie wykonywania (nadal realizowane). W przypadku zamówienia nadal realizowanego wartość wykonanej już części zamówienia winna wynosić nie mniej niż 50.000,00 zł brutto. W przypadku zamówienia zrealizowanego wartość wykonanej całości winna wynosić nie mniej niż 50.000,00 zł brutto. lub 2) co najmniej 1 zamówienie wykonane (zakończone), którego wartość wynosiła nie mniej niż 50.000,00 zł brutto, polegające na zbudowaniu systemu informatycznego zarządzającego zleceniami w centralnych zasobach na podstawie żądań z rozproszonych stanowisk. Podając datę wykonania Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok (np. 30.03.2012) wykonania (zakończenia) zamówienia; w przypadku nadal realizowanej obsługi serwisowej systemu informatycznego - Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) zrealizowanej już części tego zamówienia. Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy /np. obejmowałby również inne usługi lub inny rodzaj zamówień (dostawy, roboty budowlane)/, Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane dotyczące wyłącznie zamówienia odpowiadającego definicji podanej w opisie niniejszego warunku. Należyte wykonanie (lub odpowiednio - wykonywanie) wykazanych zamówień winno zostać potwierdzone stosownymi dokumentami. Dokumenty te winny zostać wystawione przez odbiorców, tj. podmioty, na rzecz których zamówienia zostały wykonane (lub odpowiednio - są wykonywane). Na potwierdzenie opisanego powyżej warunku Wykonawca przedłoży dokumenty, o których mowa w pkt VI lit. B ppkt 3 lit. a) i lit. b) SIWZ oraz złoży oświadczenie, o którym mowa w pkt V ppkt 1 lit. a). UWAGA! Zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, Wykonawca może polegać między innymi na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest również zobowiązany wskazać ten fakt w pkt 10 formularza oferty. W przypadku skorzystania w niniejszym postępowaniu z zasobów innego podmiotu w zakresie wiedzy i doświadczenia (art. 26 ust. 2b pzp), pisemne zobowiązanie innego podmiotu winno także wskazywać, w jaki sposób ów podmiot udostępni swój zasób wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, a więc na czym konkretnie będzie polegało udostępnienie tych zasobów Wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku ustawowego zwiększenia stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy, cena netto za 1 miesiąc podana w załączniku nr 2 do umowy winna zostać odpowiednio obniżona przez Wykonawcę, tak, aby po uwzględnieniu wyższej stawki podatku VAT wprowadzonej na skutek zmiany, w sumie wysokość wynagrodzenia całkowitego brutto nie przekroczyła ceny brutto oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 36/pn/2012. W przypadku ustawowego zmniejszenia stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy, do ceny netto za 1 miesiąc podanej w załączniku nr 2 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w wysokości obowiązującej na skutek zmniejszenia stawki. Zmiana stawki podatku VAT wraz z jej konsekwencjami zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 004.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.