Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-24
Krasnystaw: Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej budynku biurowego - segment B Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 252586 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Krasnymstawie , ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5765211...13, 5767278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw-powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej budynku biurowego - segment B Starostwa Powiatowego w Krasnymstawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: pola zasilającego w rozdzielni głównej RG, wewnętrznej linii zasilającej, tablicy piętrowej TP-03, Tablicy piętrowej TK, instalacji gniazd ogólnych i komputerowych 230V, instalacji oświetlenia ogólnego i bezpieczeństwa, ochrony od porażeń prądem elektrycznym, ochrony przeciwprzepięciowej, systemu sygnalizacji włamania i napadu, systemu sygnalizacji pożaru oraz sieci strukturalnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Przedmiarze Robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz dokumentacji projektowej będących załącznikiem Nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych tj.: 1.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.2. Wymagania dla Wykonawców przystępujących do przetargu są następujące: 1.2.1. Wykonawca winien być osobą fizyczną, osobą prawną, jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej lub konsorcjum firm, zdolną do wykonania określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia robót. 1.2.2. Wykonawca powinien posiadać licencję II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego. 1.2.3. Wykonawca powinien dysponować co najmniej dwoma osobami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób przewidzianych do montowania systemu alarmowego posiadających licencję co najmniej I stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego. 1.2.4. Wykonawca winien dysponować osobą na stanowisko kierownika robót elektrycznych lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osoby, która musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane bez ograniczeń (w pełnym zakresie, bez reglamentacji prac dozwolonych) 1.2.5. Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania polegające na montażu systemów elektronicznego zabezpieczenia obiektów, z czego co najmniej jedno zadanie dotyczyło montażu elektronicznego zabezpieczenia obiektu o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł netto. 1.2.6. Wykonawca w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zadania polegające na montażu instalacji elektrycznej z czego co najmniej jedno zadanie dotyczyło montażu instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 50.000 ,00 zł netto. 1.3. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, (indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum) w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 1.4. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w pkt. 6 niniejszej SIWZ na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 1.1. - 1.3. na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wraz ze swoja ofertą Wykonawcy muszą dostarczyć następujące informacje i dokumenty: 1.1.1. Formularz oferty przetargowej. (Załącznik Nr 1). 1.1.2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 2). 1.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.1.4. Pełnomocnictwo do podpisywania dokumentów oferty i podpisania umowy, o ile nie wynika ono z innych złożonych dokumentów. W przypadku konsorcjum pełnomocnictwo dla ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. (Załącznik Nr 3). 1.1.5. Licencję II stopnia pracownika zabezpieczenia technicznego dla Wykonawcy. 1.1.6. Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia wymienionego w pkt. 5.2.3. i 5.2.4. siwz (Załącznik Nr 4). Do Formularza należy załączyć uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia ( z datą ważności w momencie składania ofert) o przynależności do Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa dla osoby wymienionej w pkt. 5.2.4. siwz oraz stosowne licencje dla osób wymienionych w pkt. 5.2.3. siwz. 1.1.7. Wykaz robót zgodnie z wymaganiami stawianymi w pkt. 5.2.5. i 5.2.6. siwz (Załącznik Nr 5). Do formularza należy dołączyć dokumenty (referencje, listy referencyjne itp.) od instytucji na rzecz których Wykonawca wykonał wymienione w wykazie roboty, potwierdzające, że zostały one wykonane należycie. 1.2. Wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 1.1 muszą zostać złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw-powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Krasnymstawie, ul. Sobieskiego 3, 22-300 Krasnystaw, Kancelaria pok. Nr 117.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz budynków Miasta Krasnystaw i jego jednostek organizacyjnych w 2026 r.
- Przebudowa lub doposażenie istniejących, przynależących do żłobków lub klubów dziecięcych placów zabaw w Mieście Krasnystaw w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 w Żłobku Miejskim
- Prowadzenie zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla dzieci w wieku przedszkolnym.
- "Opieka długoterminowa dla mieszkańców Krasnegostawu"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3146L Brzeziny - Majdan Surhowski - Franciszków - Orłów Murowany - Izbica od km 1+516 do km 5+097 dł. 3,581 km
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Modernizacja boiska przy Zespole Szkół im. Armii Krajowej w Brańsku - Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





