Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Chorzów: ZP/14/10/2008
Numer ogłoszenia: 252563 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chorzowie , ul. dr. Józefa Rostka 2, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499413, fax. 032 3499415.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/14/10/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: Remoncie i malowaniu pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na III piętrze budynku Sądu Rejonowego w Chorzowie. Roboty objęte zamówieniem mają na celu doprowadzenie do właściwego standardu technicznego i estetycznego, zgodnie z przepisami BHP. Przedmiot zamówienia został określony przy pomocy -przedmiaru robót budowlanych i instalacji elektrycznych, Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kosztorys szczegółowy na wykonanie zadania; b) Wykonawca realizuje roboty budowlane w Chorzowie, ul. Rostka 2, w uzgodnionych godzinach. c) kolorystyka użytej farby i innych materiałów wykończeniowych winna być dostosowania do istniejących kolorów ścian i blatów itp. i uzgodniona z Zamawiającym; d) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy (umów), e) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy (Wykonawców), f) określenie przez Wykonawcę (Wykonawców) telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, g) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia, h) należyte wykonanie przedmiotu umowy siłami własnymi, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa, i) organizacja, zagospodarowanie i zabezpieczenie miejsca remontu z zachowaniem należytej staranności, w tym zachowanie porządku w miejscu i wokół miejsca remontu, zabezpieczenie taśmą ochronną miejsca remontu z możliwością nieograniczonego dostępu pracowników i stron do budynku sądu, w którym realizowana będzie robota budowlana. j) zastosowanie materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających: -certyfikaty na znak bezpieczeństwa -aprobaty techniczne -certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności, atesty, k) natychmiastowe usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót, l) Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci, odpady materiałowe i pozostałości po robotach rozbiórkowych, we własnym zakresie, na wysypisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Ponadto w przypadku ich utylizacji Wykonawca powinien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami ustawy z 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62, poz. 628) m) wykonanie przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru, wszystkich niezbędnych prób, odbiorów i badań z wynikiem pozytywnym, n) uporządkowanie miejsca remontu po zakończeniu robót oraz przekazanie go Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego robót, o) uczestniczenie w czynnościach odbioru, usunięcie stwierdzonych wad, przekazanie wymaganych atestów i zaświadczeń, p) Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do wykonania prac i prawidłowej wyceny wartość robót. W ramach wizji lokalnej Wykonawca może dokonywać własnych obmiarów oraz odkuwek a także innych czynności zmierzających do ustalenia nakładów sił i środków potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia; r) roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89 poz. 414 z późń. zm.); s) Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił 24 miesięcznej gwarancji na całość wykonanego przedmiotu zamówienia, w ramach której czas usuwania usterek będzie nie dłuższy niż 14 dni kalendarzowych, liczonych od dnia zgłoszenia usterki, i otrzymania potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia od Wykonawcy(telefonicznie, faksem); W przypadku uchylenia się Wykonawcy od tego obowiązku, w terminie określonym powyżej, Zamawiający może zlecić usunięcie usterek lub wad stronie trzeciej, na koszt Wykonawcy;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: A. spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku ( Dz. U. z 2006 roku Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami ), tj. : -posiadają wszelkie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielania zamówienia. B. Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przynależącej do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień elektrycznych przez osoby przewidziane do realizacji zadania w części dotyczącej instalacji elektrycznych; C. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, tj.: posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: - powyższe warunki są warunkami koniecznymi jakie Oferent musi spełnić, w przypadku nie spełnienia powyższych warunków oferta zostanie odrzucona; - Oferent zapewnia o spełnieniu powyższych warunków składając stosowne oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji; - ocena warunków nastąpi na zasadzie spełnia,nie spełnia- na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń; - z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. 3. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pkt 1 -3 ustawy PZP, - podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 ustawy PZP, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP, - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 4. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy PZP, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP składa następujące dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 PZP na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, druk złoży i podpisze osobno każdy z Wykonawców); 2) wypełniony, podpisany i opieczętowany ( pieczątką firmową i imienną ) przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy). 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy; W przypadku spółki cywilnej Zamawiający żąda złożenia odpisów z właściwego rejestru albo aktualnych zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, na każdego ze wspólników osobno); 4) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 5) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych przez osobę przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z zaświadczeniem potwierdzającym jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień elektrycznych przez osoby przewidziane do realizacji zadania w części dotyczącej instalacji elektrycznej; W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 6) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; (w przypadku gdy Wykonawcy występują wspólnie, stosowne dokumenty dostarczy każdy z Wykonawców, dokumenty potwierdza za zgodność z oryginałem Pełnomocnik zgodnie z art. 23 ustawy); 7) Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa. Ponadto Pełnomocnictwo powinno wskazywać czy dotyczy reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, bądź tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 141 Ustawy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz. 8) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9) Dokumenty wymienione w pkt 3,5,6 są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenie przez Wykonawcę powinno być opatrzone pieczątką i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem -za zgodność z oryginałem-. 10) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, dokumenty wymienione w pkt. 3 składane są w formie oryginału, odpisu wyciągu lub kopii, przetłumaczonej na język polski, poświadczone przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 11) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione zastrzeżenia i wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 12) W toku analizy o oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonych ofert oraz z zastrzeżeniem ust. 1a, 2 art. 87 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 13) Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 14) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi, roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi, roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Chorzowie
Oddział Gospodarczy
ul. dr Józefa Rostka 2
41-500 Chorzów
pokój 412.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Chorzowie Oddział Gospodarczy ul. dr Józefa Rostka 2 41-500 Chorzów pokój 412.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót budowlanych w pustostanach
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - I/2025
- Wykonanie nowej instalacji c.o. w zasobach mieszkaniowych - paczka nr 4
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - I/2025
- Modernizacja wybiegu dla psów w Parku Róż w trybie wykonania: zaprojektuj i wybuduj
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Wsparcie dzieci i rodzin przeżywających trudności opiekuńczo- wychowawcze w związku z zakażeniem HIV/AIDS co najmniej jednego z jej członków
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i konserwacja elewacji budynku Sądu Rejonowego w Słupsku przy ul. Grodzkiej 6
- Renowacja głównych schodów granitowych do budynku, przebudowa i remont schodów terenowych wraz z budową pochylni oraz renowacji bramy wejściowej z murem i przyporami
- "Remont toalet w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7 - etap II"
- budowa budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie i Krajowego Centrum Szkolenia Kadr Sądów Powszechnych i Prokuratury.
- budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Rzeszowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.