To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-08-22
Poznań: Wykonanie boiska do koszykówki i siatkówki
przy domach studenckich przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 252494 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199048 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boiska do koszykówki i siatkówki przy domach studenckich przy ul. Piątkowskiej 94 w Poznaniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boiska do koszykówki i siatkówki między Domem Studenckim Jurand przy ul. Piątkowskiej 94-3A a Domem Studenckim Danuśka przy ul. Piątkowskiej 94 3B w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie boiska sportowego wraz z ogrodzeniem i oświetleniem oraz ułożenie chodnika wokół boiska i przed Domem Studenckim Jurand Ofertę należy przygotować na podstawie załączonego ślepego kosztorysu, mapy sytuacyjnej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje branże: budowlaną, elektryczną,. Zakres robót budowlanych obejmuje: Zdjęcie warstwy humusu, rozebranie istniejących chodników, rozebranie części parkingu, wykonanie robót ziemnych, montaż prefabrykowanych elementów żelbetowych na ściankę oporową, wykonanie podbudowy, wykonanie mechaniczne syntetycznej nawierzchni boiska, montaż kompletnych słupów do koszykówki i siatkówki, wykonanie ogrodzenia wokół boiska o wysokości 4 m z paneli ogrodzeniowych powlekanych a ponad ogrodzeniem piłkochwytu o wysokości 2 m z siatki z tworzywa sztucznego), odtworzenie części parkingu, wykonanie chodnika przy boisku i przed D.S, Jurand. Zakres robót elektrycznych: wykonanie instalacji zasilania do oświetlenia boiska, montaż rozdzielni i lamp oświetleniowych, Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną.. Zamawiający wymaga udzielenia pięcioletniej gwarancji na przedmiot zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy jest zobowiązany dostarczyć uproszczony kosztorys ofertowy w wersji papierowej. A. Podstawowe dane nawierzchni syntetycznej: Jest to nawierzchnia sportowa, poliuretanowa o grubości warstwy 10 mm wymagająca podbudowy betonowej betonu B 20 o grubości 15 cm i warstwy podbudowy z piasku o gr. 10 cm i pospółki o gr. 15 cm.. Kolor nawierzchni ceglany. Kolor linii boiska do koszykówki - biały a do boiska do siatkówki w kolorze żółtym. Nawierzchnia ta jest przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, służy do pokrywania nawierzchni boisk wielofunkcyjnych. Nawierzchnie ma być obramowana obrzeżem betonowym 6 x 20 cm na ławie betonowej zwykłej. Obrzeże ma wystawać 10 mm nad powierzchnię betonu. Wody opadowe odprowadzane będą poprzez odwodnienie liniowe do kanalizacji deszczowej. Płyta boiska ma być wykonana ze spadkiem od 0,5 do 0,8 procent. Nawierzchnia powinna mieć parametry nie gorsze niż opisane w tabeli Wytrzymałość na rozciąganie 0,85 MPa Twardość wg metody Shore a A 55 plus minus 5 Sh.A Wytrzymałość na rozdzieranie 115 N Odporność na ścieranie w aparacie Tobera < 1,3 g Odkształcenie pionowe w temp. 23oC 1,6 mm Tłumienie energii w temp. 23oC 37 procent Zmiana wymiarów po działaniu temperatury 60oC 0,02 Wodoprzepuszczalność wg PN EN 14877 190 mm-h Przyczepność do podkładu (MPa) o betonowego o asfaltobetonowego o ET ( z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU 0,68 0,52 0,53 Zawartość związków chemicznych powinna być nie większa niż opisana w tabeli poniżej: parametr wartości w mg-l DOC - po 48 godzinach < 5 ołów (Pb) < 0,005 kadm (Cd) < 0,0005 chrom (Cr) < 0,005 chrom VI (CrVI) < 0,008 rtęć (Hg) < 0,0002 cynk (Zn) < 0,75 cyna (Sn) < 0,005 Charakterystyka podbudowy: Nawierzchnia wymaga podbudowy odpowiednio wyprofilowanej spadkami podłużnymi i poprzecznymi, odchyłki mierzone łatą o dł. 4 m. nie powinny być większe niż 8 mm . Podłoże powinno być wolne od zanieczyszczeń organicznych ,kurzu , błota , piasku itp. Nie może być zaolejone ( plamy należy usunąć ). Podbudowa betonowa powinna być wolna od mleczka cementowego, szorstka , nie posiadać odspojonych odłamków , wymaga zagruntowania impregnatem poliuretanowym B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Ślepy kosztorys w branży budowlanej i elektrycznej. 2. Mapa sytuacyjna. 3. Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych 4. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni to: aprobata lub rekomendacja ITB, atest higieniczny PZH, Autoryzacja producenta systemu, karta techniczna systemu, aktualne badania na zgodność z normą PN EN 14877, aktualne badania na bezpieczeństwo ekologiczne. Kompletne słupy do koszykówki i siatkówki muszą posiadać stosowne certyfikaty i atesty. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. D. Wymagane parametry techniczne: Materiałów zastosowane muszą być przeznaczone przez producenta do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. E. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy również: 1. utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 2. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe); 3. dozorowanie budowy; 4. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 5. ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót; 6. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania do użytkowania; 7. uzgadnianie prowadzenia robót z kierownikiem D.S Pozostałe informacje: 1. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. 2. Zastosowane w SIWZ i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie robót elektrycznych. W zakresie robót ogólnobudowlanych Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELTEL Sp.z o.o, ul Albańska 17, 60-123 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250936,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 252666,60
Oferta z najniższą ceną: 252666,60 / Oferta z najwyższą ceną: 321968,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług krajowych przewozów autokarowych osób dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Dostawa i montaż nowych pomp obiegowych Speck typu BADU Block dla obiegu wody basenowej.
- Dostawa mebli oraz wykonanie zabudowy meblowej
- Dostawa naczyń i sztućców jednorazowych
- Dostosowanie obiektów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu do warunków przeciwpożarowych - liczba części 4
- Bieżąca konserwacja nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 133 w m. Kamiennik
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa szatni sportowej na boisku w Niemilu"
- Ostatni krok w unowocześnianiu Domu Kultury w Ogrodzieńcu - remont sali warsztatowej
- Wykonanie wewnętrznych instalacji oddymiania klatek schodowych A i B wraz z wymianą stolarki okiennej
- Modernizacja pokoi hotelowych w Kalsku wraz z wyposażeniem
- Wymiana pokrycia dachowego i ocieplenia połaci dachowej budynku Domu Pomocy Społecznej w Barcinie.
- Przebudowa drogi ul. Chrobrego od nr 15 do 15d w Kobylance
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.