eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiêtoch³owice › Kursy zawodowe dla uczestników projektu KIS Drogowskaz

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-01-22

¦wiêtoch³owice: Kursy zawodowe dla uczestników projektu KIS Drogowskaz
Numer og³oszenia: 25246 - 2014; data zamieszczenia: 22.01.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Spo³ecznej w ¦wiêtoch³owicach , ul. S±dowa 1, 41-605 ¦wiêtoch³owice, woj. ¶l±skie, tel. 32 24 555 24, faks 32 24 555 24.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cis.swietochlowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Kursy zawodowe dla uczestników projektu KIS Drogowskaz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 36 osób bezrobotnych i nieaktywnych zawodowo - uczestników projektu Klub Integracji Spo³ecznej ( KIS) Drogowskaz finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, priorytet VII - Promocja Integracji Spo³ecznej, Dzia³anie 7.2 Przeciwdzia³anie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii spo³ecznej, poddzia³anie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i spo³eczna osób zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki. Czê¶æ I Kucharz ma³ej gastronomii Czê¶æ II Rejestratorka-sekretarka medyczna Czê¶æ III Spawanie metod± MAG 135 Kursy zawodowe realizowane bêd± w latach 2014 - 2015 w 3 blokach tematycznych ( czê¶æ I , II i III). Realizacja kursów w okresie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2015 roku. I edycja jest przewidziana dla 2 spawaczy i 4 kucharzy ma³ej gastronomii w terminie od dnia podpisania umowy do marca 2014 r. Dla pozosta³ych 30 uczestników (4 spawaczy, 14 kucharzy, 12 sekretarek) Realizacja kursu obejmie okresy: maj-sierpieñ 2014 r. oraz styczeñ-kwiecieñ 2015r. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 7 do siwz. Postêpowanie poni¿ej tzw. kwot unijnych.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadaæ aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urz±d Pracy w³a¶ciwy ze wzglêdu za siedzibê wykonawcy zgodnie z Ustaw± z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z pó¼n. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³/wykonuje co najmniej 2 us³ugi polegaj±ce na organizacji i przeprowadzeniu grupowego kursu/szkolenia zawodowego o tematyce odpowiadaj±cej czê¶ci przedmiotu zamówienia, na któr± sk³ada ofertê ( pod pojêciem grupowy Zamawiaj±cy uwa¿a przeprowadzone kurs (szkolenie), w którym uczestniczy³o co najmniej 3 osoby)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie (dysponuje lub bêdzie dysponowa³) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej: Czê¶æ I 1 wyk³adowc± posiadaj±cym wykszta³cenie minimum ¶rednie zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia - wykszta³cenie ¶rednie kierunkowe lub tytu³ mistrza w zawodzie kucharza (do zajêæ teoretycznych i praktycznych) oraz posiadaj±ca do¶wiadczenie w przeprowadzeniu min. 20 godzin kursu zgodnie z przedmiotem zamówienia ( w charakterze wyk³adowcy). Czê¶æ II 1 wyk³adowc± posiadaj±cym wykszta³cenie ¶rednie oraz posiadaj±ca do¶wiadczenie w przeprowadzeniu min. 20 godzin szkoleñ o tematyce Rejestratorka/sekretarka medyczna ( w charakterze wyk³adowcy). Czê¶æ III 1 wyk³adowc± posiadaj±cym min. wykszta³cenie zawodowe oraz posiadaj±ca do¶wiadczenie w przeprowadzeniu min. 60 godzin kursu/szkoleñ o tematyce Spawanie metod± MAG 135 (w charakterze wyk³adowcy ).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    Przez g³ówne us³ugi nale¿y rozumieæ us³ugi wykazane w liczbie i zakresie wystarczaj±cym do potwierdzenia spe³niania opisanego wy¿ej warunku.Dowodami, o których mowa powy¿ej s±: 1) po¶wiadczenie, z tym ¿e w odniesieniu do nadal wykonywanych us³ug okresowych lub ci±g³ych po¶wiadczenie powinno byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ na 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) o¶wiadczenie wykonawcy - je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia, o którym wy¿ej mowa.W przypadku, gdy Zamawiaj±cy - Centrum Integracji Spo³ecznej jest podmiotem, na rzecz którego us³ugi wskazane zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa powy¿ej. Dopuszcza siê, aby Wykonawca w miejsce po¶wiadczeñ i o¶wiadczeñ, o których mowa powy¿ej przed³o¿y³ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie (np. referencje), zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jaki¶ mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z za³±czonym wzorem umowy oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ. 2. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ w oryginale b±d¼ kopii, potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie. 3. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowi±zanie takie nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie. Je¿eli Wykonawca, wykazuj±c spe³nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiaj±cy, w celu oceny, czy Wykonawca bêdzie dysponowa³ zasobami innych podmiotów w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, mo¿e ¿±daæ dokumentów dotycz±cych szczególno¶ci: a) zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1.zmiana strony umowy - Wykonawcy, w sytuacji nastêpstwa prawnego wynikaj±cego z odrêbnych przepisów. 2. zmiana terminu i miejsca wykonania zamówienia, je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego w umowie jest niemo¿liwe z uwagi a trudno¶ci w realizacji zamówienia niezale¿ne od Wykonawcy na jakiekolwiek opó¼nienia. 3. zmianê wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia liczby godzin szkoleñ oraz w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cis.swietochlowice.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Centrum Integracji Spo³ecznej ul. S±dowa 1 (41-605 ) ¦wiêtoch³owice.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 30.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Centrum Integracji Spo³ecznej ul. S±dowa 1 41-605 ¦wiêtoch³owice pok. nr 4 ( sekretariat).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze ¶rodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Spo³ecznego, priorytet VII - Promocja Integracji Spo³ecznej, Dzia³anie 7.2 Przeciwdzia³anie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii spo³ecznej, poddzia³anie 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i spo³eczna osób zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym Programu Operacyjnego Kapita³ Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: tak

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Kucharz ma³ej gastronomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ teoretyczna - obejmuje zagadnienia zwi±zane z podstawami ¿ywienia cz³owieka jak równie¿ technologi± gastronomiczn± z towaroznawstwem. Czê¶æ praktyczna - Uczestnik kursu zdobêdzie umiejêtno¶ci praktyczne zwi±zane z obróbk± i przygotowywaniem potraw, w oparciu o uzyskan± podczas czê¶ci teoretycznej wiedzê. Ta czê¶æ kursu obejmuje mo¿liwe sposoby przygotowywania oraz serwowania potraw - wraz z elementami zdobienia. 30 godzin, w tym 5 godzin zajêæ teoretycznych. Szczegó³owy opis zawiera za³±cznik nr 7 do siwz..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Rejestratorka sekretarka medyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Minimalny program kursu: 1. Funkcjonowanie sekretariatu medycznego 2. Zasady planowania pracy w sekretariacie: 3. Karta stanowiskowa 4. Skuteczna komunikacja , 5. Zapoznanie siê z zasadami rejestracji pacjentów wg. JGP 6. Druki medyczne funkcjonuj±ce w Placówkach S³u¿by Zdrowia: 7. Statystyka medyczna: 8. Zasady rozliczania ¶wiadczeñ medycznych z GUS, MZ ,NFZ. 9. Kultura i etyka zawodu 10. Wizytówki 11. Aparycja sekretarki medycznej 12. Kultura wspó³pracy. 13. Æwiczenia na wzmacnianie pewno¶ci siebie w relacjach z lekarzem, pacjentem. 14. Komputeryzacja prac biurowych - podstawy (MS Office, poczta elektroniczna, Internet - portale medyczne) 15. Stanowiska pracy w placówkach medycznych 20 godzin, w tym 20 godzin zajêæ teoretycznych. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 7 do siwz..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Spawanie metod± MAG 135.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Minimalny program kursu: Szkolenie teoretyczne: Zestaw A: 1. Zastosowanie elektryczno¶ci do spawania ³ukowego 2. Urz±dzenia spawalnicze 3. Bezpieczeñstwo i higiena pracy 4. Bezpieczna praca na hali produkcyjnej 5. Materia³y dodatkowe do spawania 6. Spawanie w praktyce 7. Oznaczenie i wymiarowanie spoin 8. Metody przygotowania z³±czy do spawania 9. Kwalifikowanie spawaczy Zestaw SMAG 1. Budowa i u¿ytkowanie urz±dzeñ do spawania MAG 2. Materia³y dodatkowe do spawania 3. Bezpieczeñstwo i higiena pracy 4. Charakterystyka spawania MAG oraz typowe parametry Zestaw CrNi 5. Podstawowe wiadomo¶ci o stalach nierdzewnych, metody spawania, ochrona zdrowia 6. Spawalno¶æ, z³±cza spawane i odkszta³cania z³±czy ze stali nierdzewnych 7. Materia³y dodatkowe do spawania stali nierdzewnych 8. Korozja i obróbka cieplna po spawaniu £±cznie szkolenie teoretyczne Szkolenie praktyczne: 1. Instrukta¿ wstêpny 2. Æwiczenia: 14 æwiczeñ - Minimalna ilo¶æ godzin programowych: 153 godzin, w tym 33 godzin zajêæ teoretycznych, 120 godzin zajêæ praktycznych w zak³adzie szkoleniowym. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 7 do siwz..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.