eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-ZdrójŚwiadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-29

Busko-Zdrój: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 252433 - 2012; data zamieszczenia: 29.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Buski , ul. Mickiewicza 15, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3783051, faks 041 3783578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług pocztowych, sklasyfikowanych w kategorii 27 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Busku-Zdroju w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów o masie do 50 g i powyżej 50 g, oraz usługi odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego, które będą świadczone w dni robocze przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym będą opłacane za pomocą opłaty z dołu b) usługi codziennego odbioru przesyłek z siedziby Zamawiającego, opłacane za pomocą opłaty z dołu; c) usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje wykonanie zamówień uzupełniających do 50%. Zamówienia uzupełniające będą polegały na zwiększeniu ilości przesyłek lub podpisaniu umowy na wydłużony okres.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: zezwolenie na świadczenie usług pocztowych, o których mowa w ustawie Prawo pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym oraz zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej, o którym mowa w art.6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe, (chyba, że do Wykonawcy nie mają zastosowania przepisy art.6 ust. 1 i 2 ustawy Prawo pocztowe).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz wykonanych dwóch usług w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub wykonywanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - za spełnienie warunku zamawiający uzna jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje dla każdego z zadań co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, dla zadania 1 - każda przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł każda. dla zadania 2 - każda przez okres co najmniej 12 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł każda, do każdej pozycji wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że usługi zostały wykonane w sposób należyt

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie; zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie; zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie; zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zgodnie z art.144 ustawy w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy: a) zmianę cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji wpisanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym Oferty, który stanowić będzie Załącznik do umowy w sytuacji spowodowanej zmianami cen zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę dokumentem zatwierdzającym te zmiany przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez Prawo pocztowe. b) zmianę cen jednostkowych brutto dotyczącą tzw. opustów cenowych w stosunku do poszczególnych pozycji wpisanych przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym Oferty, który stanowić będzie Załącznik do umowy . c) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określoną w umowie jako wartość progową umowy zawartej z Wykonawcą w wyniku niniejszego postępowania w sytuacji spowodowanej zmianami zatwierdzonymi przez Zamawiającego opisanymi w pkt. 23 lit. a) lub b) Istotnych postanowień umowy. d) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określoną w umowie jako wartość progową umowy zawartej z Wykonawcą w wyniku ustawowych zmian urzędowo obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub zmianą obowiązku podatkowego Wykonawcy. e) W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy; f) W przypadku zmiany przepisów wymienionych w pkt.3.4 SIWZ regulujących zakres i sposób świadczenia usługi, za obowiązujące przyjmuje się przepisy obowiązujące na dzień spełnienia świadczenia. h) Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. i)Zamawiający zastrzega sobie prawo zawiesić wykonanie umowy w przypadku ograniczeń budżetowych jednostki lub też w przypadku odstąpienia od realizacji części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.powiat.busko.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Biurze Obsługi Interesanta - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przesyłki do 50 g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przesyłki do 50 g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przesyłki powyżej 50 g.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przesyłki powyżej 50 g.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.20.00-4, 64.11.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.