eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaski › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektuPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Piaski: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski.
Numer ogłoszenia: 252409 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach , ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, spełniającego parametry graniczne określone w Specyfikacji Technicznej Sprzętu Komputerowego - Parametry graniczne, stanowiącej załącznik Nr 1.1 oraz zgodnego z załącznikiem nr 1.2 - Specyfikacja oprogramowania antywirusowego do niniejszej SIWZ w ilości: - Laptop z systemem operacyjnym - 100 szt. - Pakiet oprogramowania: antywirus, antyspam, firewall - 100 szt. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30.21.31.00-6 - komputery przenośne 48.00.00.00-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fabrycznie nowy, firmowy sprzęt komputerowy - rok produkcji 2011, o parametrach granicznych określonych w Załączniku Nr 1.1 do niniejszej SIWZ - Specyfikacja Techniczna Sprzętu Komputerowego - Parametry graniczne. Jednostka centralna musi pochodzić od jednego producenta. - Oprogramowania muszą być wyrobem licencjonowanym wraz z Licencją Praw Najmu - Rental Rights co powinno być udokumentowane przez Wykonawcę w chwili dostawy sprzętu. - Oprogramowanie antywirusowe zgodne z załącznikiem nr 1.2 do SIWZ - Specyfikacja oprogramowania antywirusowego - Laptopy należy oznaczyć naklejkami ewidencyjnymi zgodnie ze wzorem podanym przez zamawiającego. - Wszystkie instrukcje użytkownika, broszury instalacyjne winny być dostarczone w języku polskim. - Określone w SIWZ parametry techniczne funkcjonalne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń na terenie gminy Piaski. - Wykonawca dokona na swój koszt instalacji i uruchomienia dostarczonych laptopów w ilości 100 szt. w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie gminy Piaski. - Dostawa przedmiotu zamówienia oraz uruchomienie serwisu gwarancyjnego zostaną potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 4. Wymagania dotyczące gwarancji: - Gwarancja obejmuje sprzęt wraz ze wszystkimi podzespołami. - Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję w języku polskim na przedmiot umowy. - Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt i urządzenia na okres 60 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru. - Uprawnienia związane z gwarancją będą realizowali beneficjenci ostateczni projektu: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Piaski, na podstawie obowiązujących umów z Gminą Piaski. - Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu. W sytuacji, kiedy konieczne jest przetransportowanie sprzętu do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykonuje transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w fazie demontażu, transportu, naprawy oraz montażu. - Zgłoszenie awarii będzie następować we wszystkie dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00. Zgłoszenie awarii może być dokonane telefonicznie, poprzez email lub za pomocą faksu. - Koszty transportu do i z miejsca użytkowania sprzętu w trakcie okresu gwarancji ponosi Wykonawca. - Serwis gwarancyjny zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki oraz do usunięcia wady w terminie 5 dni roboczych od momentu jej zgłoszenia. - W szczególnych przypadkach termin naprawy może ulec przedłużeniu i wynosić maksymalnie 28 dni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy dostarczenie sprzętu zastępczego równoważnego naprawianemu urządzeniu. W przypadku przekroczenia powyższego terminu Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od jego upływu. - W przypadku ponownego wystąpienia wady -awarii- sprzętu po wykonaniu trzech napraw, Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego czwartej wady -awarii. - Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie wynikłe z nieprawidłowego użytkowania sprzętu. - Pod pojęciem sprzęt równoważny rozumie się sprzęt o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie. - W przypadku naprawy gwarancyjnej przedłuża się czas gwarancji o pełen okres niesprawności przedmiotu umowy. 5. Zamówienie należy wykonać w oparciu o kryteria zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym we wszystkich rozdziałach niniejszej Specyfikacji i jej załącznikach. 7. Zastosowane w niniejszej SIWZ wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty wypełnioną Specyfikację Techniczną Sprzętu Komputerowego - Parametry graniczne, stanowiącą Załącznik Nr 1.1. do SIWZ oraz oświadczenie -załącznik nr 1.3 do SIWZ, że oprogramowanie antywirusowe zgodne jest ze specyfikacją określoną w załączniku nr 1.2 do SIWZ 9. Wykonawca wraz z ofertą przedłoży: - Deklaracja zgodności CE - Certyfikat jakości ISO9001 oraz 14001.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w sposób szczególny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w sposób szczególny spełniania tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w sposób szczególny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w sposób szczególny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umpiaski.bip.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Piaskach ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Piaskach ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski pok. nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.