Gdynia: Sukcesywna dostawa drobiu i przetworów drobiowych, sprawa nr. 615/2007
Numer ogłoszenia: 252365 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1479, ul. Strażacka 2-8, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265076, fax 058 6261480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1mps.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa drobiu i przetworów drobiowych, sprawa nr. 615/2007.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Piersi z kurczaka (15112200-8, PN-92/A-86521)- kg 600; 2. Udka z kurczaka (15112200-8, PN-92/A-86522)- kg 1600; 3. Pałki z kurczaka (15112200-8, PN-92/A-86523)- kg 300; 4. Kiełbasa drobiowa (15131135-0, PN-92/A-86524)- kg 200; 5. Kurczak świeży (15112000-6, PN-92/A-86525)- kg 200; 6. Rolada drobiowa (15131500-0, PN-92/A-86526)- kg 400; 7. Pieczeń z kaczki (15131500-0, PN-92/A-86527)- kg 200; 8. Polędwica drobiowa (15131135-0, PN-92/A-86528)- kg 300; 9. Blok drobiowy (15131500-0, PN-92/A-86529) - kg 200; 10. Baleron z indyka (15131500-0, PN-92/A-86530)- kg 300; 11. Kiełbasa krakowska drobiowa (15131135-0, PN-92/A-86531)-kg 300 12. Mortadela z indyka (15131135-0, PN-92/A-86532)- kg 250; 13. Pasztet zapiekany drobiowy (15131500-0, PN-92/A-86533)-kg 300 14. Przysmak drobiowy (15131500-0, PN-92/A-86534)- kg 200; 15. Serdelki z indyka (15131135-0, PN-92/A-86535) kg 200; 16. Gęś ze śliwką (15131500-0, PN-92/A-86536)- kg 400 17. Szynka konserwowa drobiowa (15131135-0, PN-92/A-86537)-kg 350
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.20.00 - Drób Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.20.00 - Drób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej u Pzp): a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Przez ocenę dokumentów należy rozumieć ich badanie w zakresie ustalonym przez prawo, tj. przeprowadzenie analizy w kontekście: czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo -nie później niż-, czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejscu oryginału została potwierdzona -za zgodność- przez osoby uprawnione.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w US oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne w ZUS czy KRUS. 4. Oświadczenie o posiadaniu przez zakład specjalistycznych pojazdów do przewozu drobiu i przetworów drobiowych (chłodnie) z wykazem samochodów przeznaczonych do przewozu (marka, typ, numer rejestracyjny), oryginałem lub kserokopią za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnych zaświadczeń (decyzji) Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu pojazdów samochodowych do przewozu drobiu i przetworów drobiowych. 5. Oświadczenie o posiadaniu przez wykonawcę wdrożonego systemu HACCP (jeżeli produkuje przedmiot zamówienia); 6. Aktualną decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu, określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaju produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie lub decyzję o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu lub na rynek krajowy wystawionej przez Powiatowego Lekarza Weterynarii albo decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej określający rodzaj i zakres działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1mps.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1479 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia sekcja planowania i zamówień publicznych pok. nr 11 w godz. od 7:30 do 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1479 ul. Strażacka 2-8 81-912 Gdynia Kancelaria (budynek sztabu JW 1479 - II piętro) w godz. od 7:30 do 11:00 oraz 13:00 do 15:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
- Limit na gwarancje bankowe
- Dostawa kości pamięci RAM
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa mięsa drobiowego
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Dostawa produktów żywnościowych do Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
- dostarczenie mięsa wołowego, podrobów wołowych, cielęciny, wieprzowiny i podrobów wieprzowych; wędlin podrobowych, wołowych i wieprzowych; drobiu i wędlin drobiowych do jednostek wojskowych i poligonów.
więcej: Drób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.