eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskREMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO SZKOŁY POLICJI W SŁUPSKU PRZY UL. POLICJANTÓW 9 NR REFERENCYJNY 29/2007 (RZP-9/07)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25231

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO SZKOŁY POLICJI W SŁUPSKU PRZY UL. POLICJANTÓW 9 NR REFERENCYJNY 29/2007 (RZP-9/07) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Szkoła Policji w Słupsku, do kontaktów: Lech Pawłoś, ul. Kilińskiego 42, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417203, e-mail: spslupsk.zzp@bicom.pl; sekretariat_logistyka@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: SZKOŁA POLICJI w SŁUPSKU, LECH PAWŁOŚ, ANDŻELIKA PIEŃKOWSKA, PIOTR ZABŁOCKI, ROMAN LENARD, ANDRZEJ CHODOROWSKI, UL. KILIŃSKIEGO 42, 76-200 SŁUPSK, woj. POMORSKIE, tel. 059 8417556, 059 8417558, 059 8417577, 059 8417570, 059 8417572, fax 059 8417559, e-mail: zzp@slupsk.szkolapolicji.gov.pl, slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA POLICJI w SŁUPSKU, ANDŻELIKA PIEŃKOWSKA, UL. KILIŃSKIEGO 42, 76-200 SŁUPSK, woj. POMORSKIE, tel. 059 8417558, fax 059 8417559, e-mail: zzp@slupsk.szkolapolicji.gov.pl, slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: SZKOŁA POLICJI w SŁUPSKU, IZABELA HRECZKO, UL. KILIŃSKIEGO 42, 76-200 SŁUPSK, woj. POMORSKIE, tel. 059 8417378, fax 059 8422070, e-mail: spslupsk@pro.onet.pl, slupsk.szkolapolicji.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: SZKOŁA POLICJI; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO SZKOŁY POLICJI W SŁUPSKU PRZY UL. POLICJANTÓW 9 NR REFERENCYJNY 29/2007 (RZP-9/07). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: SŁUPSK UL. POLICJANTÓW 9. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku administracyjnego Szkoły Policji w Słupsku przy ul. Policjantów 9. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie materiały budowlane zastosowane podczas prowadzonych prac muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.Nr 92, poz.881). Dokumenty potwierdzające parametry jakościowe użytych materiałów, wykonawcy mają obowiązek przedstawienia zamawiającemu przed ich wbudowaniem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót obejmuje: 1)roboty budowlane i sanitarne: -wymiana pokrycia dachu i wymiana obróbek blacharskich, -przedłużenie krokwi poza lico budynku, -rozebranie komina w części ponad połacią dachu, -wymurowanie komina z cegieł klinkierowych, -montaż wyłazu dachowego, -wykonanie izolacji poziomych i pionowych cieplnych poddasza, -wykonanie pionowych izolacji przeciwwilgociowych ścian piwnic, -wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, -wykonanie tynków i okładzin ścian z glazury, -rozebranie części ścianek działowych i wykonanie nowych, -wykonanie posadzek z wykładzin i terakoty, -impregnacja przeciwogniowa konstrukcji dachu i drewnianych elementów klatki schodowej, -wykonanie prac malarskich, -ocieplenie budynku, -wymiana balustrady schodowej, -rozebranie zewnętrznych schodów -wykonanie wejścia do budynku, -wykonanie opaski wokół budynku, -wykonanie chodników i podjazdu z kostki betonowej polbruk, -wymiana pionu kanalizacyjnego z podejściami, -wymiana instalacji kanalizacyjnej, -wymiana instalacji wodociągowej, -wymiana przyborów sanitarnych 2)prace towarzyszące i roboty tymczasowe przy robotach budowlanych i sanitarnych: -zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych, -wykonanie rusztowań zewnętrznych, -wykonanie i zasypanie wykopu dla wykonania izolacji ścian fundamentowych oraz ułożenia uziomu otokowego, -demontaż i montaż grzejników, zabezpieczenie zaworów na czas prowadzenia prac remontowych, -badanie drożności przewodów wentylacyjnych (uzyskanie protokołu badań przeprowadzonych przez kominiarza), 3)roboty elektryczne podstawowe: -wykonanie wewnętrznych linii zasilających, -wykonanie i montaż rozdzielni nn., -wykonanie instalacji elektrycznych p/t gniazd wtykowych, -montaż gniazd wtykowych, -wykonanie instalacji siłowej 400 V p/t, -wykonanie instalacji elektrycznych oświetleniowych p/t, -montaż wyłączników i opraw oświetleniowych, -wykonanie instalacji odgromowej, -wykonanie połączeń wyrównawczych miejscowych i głównych. 4)sieć strukturalna i dedykowana: -układanie instalacji elektrycznej zasilania dedykowanego w kanałach kablowych i rurkach PCV, -układanie instalacji okablowania strukturalnego w kanałach kablowych i rurkach PCV, -montaż gniazd wtykowych, z/u typu DATA, p/t, -montaż gniazd RJ45, UTP, p/t, -montaż wraz z podłączeniem wyposażenia w istniejącej szafie dystrybucyjnej PPD, znajdującej się w pomieszczeniu na parterze budynku. Wartość szacunkowa zamówienia została określona na kwotę 445820,00zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 13 000 zł (trzynaście tysięcy zł). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda aby wykonawcy: 1.Nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.Posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem, jak też nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy: 1)wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, 2)dysponowali co najmniej jedną osobą w charakterze kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami określonymi w projekcie budowlanym w branży elektrycznej, 3)aktualnie dysponowali (łącznie z podwykonawcami) co najmniej 10 pracownikami na stanowiskach robotniczych. 4.Znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - i w tym zakresie zamawiający wymaga aby wykonawcy byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. 2.Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 3.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)określenie w wykazie wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 5)dokumenty potwierdzające, ze robota ta została wykonana należycie. Z dokumentów tych musi wyraźnie wynikać, że chodzi o robotę podaną w wykazie. Wartość brutto roboty nie może być mniejsza od wartości brutto oferty złożonej przez wykonawcę, 6)wskazanie w wykazie osób (co najmniej jednej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami określonymi w projekcie budowlanym w branży elektrycznej, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 7)dokumenty stwierdzające, że wskazana powyżej w pkt 6 osoba posiada: a)wymagane uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej, b)aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 8)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać roboty elektryczne posiadają świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w grupie G1 w odpowiednim zakresie, 9)oświadczenie o liczbie co najmniej 10 pracowników na stanowiskach robotniczych (łącznie z podwykonawcami), którymi dysponuje wykonawca, 10)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej w wysokości 50.000 zł (pięćdziesiąt tysięcy zł). 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, i 5 oraz w pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) zwanym dalej rozporządzeniem, składa: 1)dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, 3)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu za-wodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis § 2 ust. 2 rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 3.Każdy z wykonawców występujących wspólnie składa wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione wyżej w ust. 1 pkt 1 - 3 z zastrzeżeniem ust. 2 (rozdziale VI ust. 1 pkt 1 - 3 z zastrzeżeniem ust. 2 SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena za roboty elektryczne. 25 2. Stawka roboczogodziny. 55 3. Koszty zaopatrzenia i transportu. 15 4. Gwarancja jakości. 5 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.szkolapolicji.gov.pl. Opłata: 14,76 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przy odbiorze osobistym-płatne gotówką w kasie Szkoły Policji lub przy przekazaniu za pośrednictwem operatora pocztowego-za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 14:15, SZKOŁA POLICJI W SŁUPSKU UL. KILIŃSKIEGO 42 - KLUB SŁUCHACZA.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.