Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-25
Gliwice: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego CCTV w technologii IP dla budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju przy ul. Stanisława Staszica 3
Numer ogłoszenia: 252266 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Gliwicach , ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 33 80 239, faks 32 33 80 263.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego CCTV w technologii IP dla budynku Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju przy ul. Stanisława Staszica 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie systemu telewizji dozorowej CCTV w technologii IP dla budynku czynnego Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju przy ul. Staszica 3. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania systemu monitoringu wizyjnego CCTV w technologii IP dla budynku czynnego Sądu Rejonowego w Jastrzębiu - Zdroju i obejmuje swoim zakresem m.in. instalację kamer do obserwacji wejść ciągów komunikacyjnych (kamery kopułkowe wewnętrzne) oraz instalację kamer do obserwacji terenu wokół budynku ( kamery szybkoobrotowe oraz kompaktowe). Obraz z kamer przesyłany będzie do serwerów zapisujących obraz z kamer zainstalowanych w głównym punkcie dystrybucyjnym GPD. Obsługa systemu ( podgląd, sterowanie kamerami obrotowymi) realizowane będzie przez dedykowane stanowisko komputerowe z dwoma monitorami w pomieszczeniu ochrony..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , że w okresie ostatnich 5-ciu lat lub przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w obiektach administracji państwowej minimum 2 instalacje systemu CCTV w standardzie IP w tym min. 1 instalację o wartości powyżej 200 000 zł netto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami posiadającymi: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - aktualną autoryzację ( certyfikat ) dla instalowanego systemu kamer, - aktualną autoryzację ( certyfikat ) dla instalowanego systemu okablowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przesunięcie terminu umownego zakończenia prac, jeżeli nie dotrzymanie pierwotnego terminu umownego zakończenia prac stanowi konsekwencję z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub działania siły wyższej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gliwice.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Gliwicach,ul. Kościuszki 15, 44-100 Gliwice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Gliwicach ul. Kościuszki 15 44-100 Gliwice, Biuro Podawcze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- ZP/G/63/25Dost. 4 rodz. drut:Ag0śr.4,0mm+/-0,04(st. z4)il.5kg(+/-10%); AgNi10śr.2,0mm+/-0,04;(st.mięk)il.22kg (+/-10%);AgSnO10śr.2,20mm+/-0,04; (st.twa)il..12kg (+/-10%);AgCdO10śr.4,2mm+/-0,04;(st.twa)il.15kg(+/-10%)
- Adaptacja budynku przy ul. Siemińskiego 6 w Gliwicach wraz z budynkiem pomocniczym na nową siedzibę GODS
- wykonanie przebudowy lokali mieszkalnych w celu wydzielenia łazienek wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazu oraz dobudową przewodów wentylacyjnych w budynku przy ul. Łużyckiej 14 w Gliwicach.
- ZP.261.13.2025 Budowa zewnętrznego dźwigu osobowego w budynku Sądu Rejonowego w Tarnowskich Górach przy ul. Opolskiej 17
- Przygotowanie i dostarczenie paczek ze słodyczami dla dzieci pracowników Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: DZPZ.282.83.2025.MW
- Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Królowej Bony 3 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji postępowania)
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania części budynku "A" Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie na potrzeby pomieszczenia serwera
- Dostosowanie pomieszczeń Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Lwówku Śląskim
- "Roboty budowlane w zakresie modernizacji dachu ZSP w Książenicach."
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2136K ul. Wielmoska w Sułoszowej i Wielmoży gmina Sułoszowa.
- Modernizacja dróg w miejscowościach Zbuczyn i Sobicze
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej dla Zespołu Szkół im. Bohaterów Narwiku przy ul. Gładkiej 16 w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.