Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Piaski: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą
współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał
Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach,
Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty,
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 252231 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 584 72 01, faks 81 584 72 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem ogólnym projektu jest zwiększenie szans edukacyjnych 20 uczniów lub uczennic Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kozicach Dolnych oraz podwyższenie jakości i atrakcyjności usług edukacyjnych poprzez realizację programu rozwoju szkoły uwzględniającego wsparcie specjalistyczne do końca lipca 2012r. Cel ten będzie realizowany poprzez następujące cele szczegółowe: a) Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczniów lub uczennic SOSW b) Rozwinięcie koordynacji ruchowej, zdolności poruszania się i sprawności fizycznej uczniów lub uczennic SOSW c) Unowocześnienie bazy dydaktycznej szkoły d) Zwiększenie rozwoju celowej aktywności, rozwoju poznawczego i umiejętności radzenia sobie ze stresem i frustracją oraz wyrażania ich w konstruktywny sposobów u uczniów lub uczennic SOSW e) Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie - spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie, iż dysponuje odpowiednią wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Ocena spełniania w.w warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 11 SIWZ. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia. W części 1-6: a) ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika specjalna ( oligofrenopedagogika) , b) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel kontraktowy, c) dodatkowe uprawnienia do prowadzenia zajęć specjalistycznych ( zgodnych z przedmiotem zamówienia) potwierdzone dyplomem, zaświadczenia lub certyfikatem, c) doświadczenie na stanowisku nauczyciela w szkolnictwie specjalnym min. 5 lat.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - ocena programu zajęć - 20
- 3 - stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4 - dodatkowe kwalfikacje - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://swidniksp.bip.e-zeto.com/public/?id=103070
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy
Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski
Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 13:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) z komunikacji alternatywnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) z komunikacji alternatywnej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i feryjnych). Głównym celem zajęć jest kształtowanie umiejętności nawiązywania komunikacji w języku ojczystym oraz budowaniu zaufania i poczucia bezpieczeństwa. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena program zajęć - 20
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) z terapii logopedycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) z terapii logopedycznej dla 2 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz 4 uczniów/uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i feryjnych). Głównym celem zajęć jest optymalne usprawnienie procesu komunikacji służące zaspokajaniu potrzeb porozumiewania się z innymi. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena programu zajęć - 20
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) z integracji wielozmysłowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) z integracji wielozmysłowej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012. Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i feryjnych). Głównym celem zajęć jest stymulacja i integracja poszczególnych zmysłów w warunkach naturalnych. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena programu zajęć - 20
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) z artterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) z artterapii dla 5 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz dla 5 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i ferie). Głównym celem zajęć jest wyzwolenie zainteresowań działalnością twórczą i pobudzenie do aktywności twórczej. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena program zajęć - 20
- 3. Stopień awansu zawadowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie terapii polisensorycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie terapii polisensorycznej dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz dla 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i ferie). Głównym celem zajęć jest rozwijanie zdolności oraz usprawnienie funkcji integracji percepcyjno - motorycznych przy wykorzystaniu programów multimedialnych. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena programu zajęć - 20
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie aktywności motorycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie aktywności motorycznej dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz dla 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i ferie). Głównym celem zajęć jest uzyskanie poprawy koordynacji ruchowej, zdolności poruszania się i sprawności fizycznej Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Ocena program zajęć - 20
- 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
- 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- Udzielnie wsparcia specjalistycznego w formie szkoleń i warsztatów dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku.
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





