eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaskiusługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-22

Piaski: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Numer ogłoszenia: 252231 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy , Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 584 72 01, faks 81 584 72 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie dodatkowych zajęć dla uczestników projektu pt. Bliżej tęczy - rozwój moją szansą i przygodą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Celem ogólnym projektu jest zwiększenie szans edukacyjnych 20 uczniów lub uczennic Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Kozicach Dolnych oraz podwyższenie jakości i atrakcyjności usług edukacyjnych poprzez realizację programu rozwoju szkoły uwzględniającego wsparcie specjalistyczne do końca lipca 2012r. Cel ten będzie realizowany poprzez następujące cele szczegółowe: a) Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczniów lub uczennic SOSW b) Rozwinięcie koordynacji ruchowej, zdolności poruszania się i sprawności fizycznej uczniów lub uczennic SOSW c) Unowocześnienie bazy dydaktycznej szkoły d) Zwiększenie rozwoju celowej aktywności, rozwoju poznawczego i umiejętności radzenia sobie ze stresem i frustracją oraz wyrażania ich w konstruktywny sposobów u uczniów lub uczennic SOSW e) Zmniejszenie dysproporcji edukacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie - spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie, iż dysponuje odpowiednią wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnia przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; Ocena spełniania w.w warunków wymaganych zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 11 SIWZ. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie uprawnienia. W części 1-6: a) ukończone studia wyższe na kierunku pedagogika specjalna ( oligofrenopedagogika) , b) stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciel kontraktowy, c) dodatkowe uprawnienia do prowadzenia zajęć specjalistycznych ( zgodnych z przedmiotem zamówienia) potwierdzone dyplomem, zaświadczenia lub certyfikatem, c) doświadczenie na stanowisku nauczyciela w szkolnictwie specjalnym min. 5 lat.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1 - Cena - 50
    • 2 - ocena programu zajęć - 20
    • 3 - stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
    • 4 - dodatkowe kwalfikacje - 20

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://swidniksp.bip.e-zeto.com/public/?id=103070
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski Sekretariat.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 13:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy Kozice Dolne 33, 21-050 Piaski Sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) z komunikacji alternatywnej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) z komunikacji alternatywnej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i feryjnych). Głównym celem zajęć jest kształtowanie umiejętności nawiązywania komunikacji w języku ojczystym oraz budowaniu zaufania i poczucia bezpieczeństwa. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena program zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) z terapii logopedycznej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) z terapii logopedycznej dla 2 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz 4 uczniów/uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i feryjnych). Głównym celem zajęć jest optymalne usprawnienie procesu komunikacji służące zaspokajaniu potrzeb porozumiewania się z innymi. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena programu zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) z integracji wielozmysłowej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) z integracji wielozmysłowej indywidualne dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym i 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu głębokim Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012. Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i feryjnych). Głównym celem zajęć jest stymulacja i integracja poszczególnych zmysłów w warunkach naturalnych. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena programu zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20

    CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) z artterapii.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) z artterapii dla 5 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz dla 5 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i ferie). Głównym celem zajęć jest wyzwolenie zainteresowań działalnością twórczą i pobudzenie do aktywności twórczej. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena program zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawadowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20

    CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie terapii polisensorycznej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie terapii polisensorycznej dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz dla 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym. Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i ferie). Głównym celem zajęć jest rozwijanie zdolności oraz usprawnienie funkcji integracji percepcyjno - motorycznych przy wykorzystaniu programów multimedialnych. Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena programu zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20

    CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie aktywności motorycznej.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia ( specjalistyczne) w zakresie aktywności motorycznej dla 3 uczniów/ uczennic z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym oraz dla 3 uczniów / uczennic z upośledzeniem w stopniu znacznym Dla 1 ucznia / uczennicy przewidziano 11 godz. w 2011r. i 17 godz. w 2012r. Realizacja październik 2011 - czerwiec 2012 Zajęcia prowadzone w dni nauki szkolnej, 1 godz./tyg. (możliwość realizacji zajęć również w blokach weekendowych i ferie). Głównym celem zajęć jest uzyskanie poprawy koordynacji ruchowej, zdolności poruszania się i sprawności fizycznej Szczegółowe warunki dotyczące wykonania zadania: o opracowanie programu zajęć w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu, o opracowanie planu realizacji zajęć na dany rok szkolny w formie papierowej i elektronicznej do 6 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć i złożenie go w biurze projektu o dostarczenie do biura projektu karty diagnozy początkowej i końcowej każdego ucznia o sporządzenie i dostarczenie sprawozdań kwartalnych z realizacji zajęć nie później do 5 dni roboczych po upływie kwartału w biurze projektu o prowadzenie dzienników indywidualnych zajęć rewalidacyjno - wychowawczych przechowywanych w biurze projektu, które podlegają comiesięcznej kontroli koordynatora projektu, o zapewnienie właściwych zasad promocji i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi o dostarczanie comiesięcznych kart czasu pracy, zgodnych z zapisami dzienników nie później niż do 3 dni roboczych po upływie miesiąca w biurze projektu, o korzystanie w procesie nauczania z pomocy dydaktycznych i sprzętu zakupionego w ramach realizacji projektu o inne czynności zlecone przez Koordynatora Projektu związane ściśle z prowadzeniem zajęć, a wynikłe w trakcie realizacji projektu..

    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.

    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

      • 1. Cena - 50
      • 2. Ocena program zajęć - 20
      • 3. Stopień awansu zawodowego nauczyciela - 10
      • 4. Dodatkowe kwalfikacje - 20

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.