eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GubinDostawa trumien, krzyży i obrzeży drewnianych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-17

Gubin: Dostawa trumien, krzyży i obrzeży drewnianych
Numer ogłoszenia: 252223 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, ul. Piastowska 2, 66-620 Gubin, woj. lubuskie, tel. 068 4558193, fax 068 4558223.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa trumien, krzyży i obrzeży drewnianych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) sukcesywna dostawa trumien wraz z transportem do domu przedpogrzebowego w Gubinie ul. Kujawska 2 w ilości uzależnionej od bieżących potrzeb zamawiającego, kształtującej się w granicach od 10 do 25 sztuk różnego asortymentu w skali miesiąca, b) sukcesywna dostawa krzyży drewnianych nagrobnych wraz z transportem do domu przedpogrzebowego w Gubinie ul. Kujawska 2 w ilości uzależnionej od bieżących potrzeb zamawiającego, kształtującej się w granicach od 10 do 25 sztuk w skali miesiąca, c) sukcesywna dostawa obrzeży drewnianych nagrobnych wraz z transportem do domu przedpogrzebowego w Gubinie ul. Kujawska 2 w ilości uzależnionej od bieżących potrzeb zamawiającego.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.51.50.00 - Trumny Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.61.00 - Trumny .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniający wymagania zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły Spełnia/Nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: a) aktualne zaświadczenie o występowaniu w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnioną osobę), b) oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych i o spełnianiu wymogów określonych w art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, c) podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, d) opis wszystkich asortymentów zgodnie z punktem 3 SIWZ

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gubin.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 2.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 13:30, miejsce: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 2.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.