eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Pokrzywna - długość drogi 2769,4 mb



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25215

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Prudnik: przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Pokrzywna - długość drogi 2769,4 mb Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik, do kontaktów: Halina Skowrońska Rafał Kasza, ul. Dąbrowskiego 34, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 077 4363241, e-mail: prudnik@katowice.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lasykatowice.com.pl/prudnik Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka organizacyjna PGL LP; Środowisko, Inne:Gospodarka leśna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi leśnej w leśnictwie Pokrzywna - długość drogi 2769,4 mb. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Teren leśnictwa Pokrzywna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przebudowa nawierzchni drogi leśnej gruntowej i o nawierzchni utwardzonej tłuczniem na drogę tłuczniową o nawierzchni tłuczniowej wg poniższego opisu i dokumentacji technicznej- odcinek drogi nr 1b o długości 1467,60 mb, - odcinek drogi nr 2 o długości 1291,8mb, Razem: 2769,4 mb Podstawowe dane charakterystyczne: - długość całkowita drogi leśnej (dwóch odcinków) 2769,4mb - szerokość pasa ruchu - 3,0m - szerokość jezdni - 3.0m - szerokość poboczy - 0.5m - pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne - 3% - rodzaj nawierzchni / twarda nie ulepszona/ - tłuczniowa Konstrukcja nawierzchni jezdni wg przekroi np.: Warstwa wyrównawczo profilująca z pospółki o grubości 15cm, - podbudowa z tłucznia kamiennego 0-63 gr. 15cm, - warstwa górna nawierzchni z mieszanki kamiennej 0-32mm gr. z posypką grysową 0-6 gr. 10 cm. Tłuczeń kamienny o właściwościach: - gęstość właściwa 2,68 Mg/m3 - Ścieralność 11-25 % ubytku masy - Mrozoodporność 0,6 - 2,0 % - Wytrzymałość surowca w stanie powietrzno - suchym min 200 Mpa. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia określone w art. 24 - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (dotyczy konsorcjum), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert), - oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy; - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne; (zaświadczenia z ZUS i US); - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy-konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; - wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia: sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada (dysponuje) wykonawca; - wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 3 lat o podobnym rodzaju i wielkości, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc realizacji (przynajmniej 1 wykonane zamówienia o wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia) + referencje - wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonywania realizowanej części zamówienia; - upoważnienie do podpisania oferty w przypadku, gdy oferta zostanie podpisana przez osobę/y, których uprawnienie do dokonywania tej czynności nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty; - dowód wniesienia wadium; - dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia ( uprawnienia kierownika budowy + zaświadczenie o przynależności do OIIB); - informacja z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazująca ,że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 1/3 ceny złożonej oferty; 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Określona w SIWZ 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000 zł Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U Nr. 109 , poz. 1158, z póżn.zm. ). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego nr : BZ WBK S.A. I O/Prudnik 45 1090 2226 0000 0005 7401 0913 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (udokumentowane kserokopią uprawnień budowlanych kierownika budowy, zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zaświadczeniami z ZUS i US o braku zaległości w opłacaniu podatków i składek ubezpieczeniowych); - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (udokumentowane liczbą zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 3 lat - minimum 1 zamówienie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone referencjami), - posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia (udokumentowane wykazem sprzętu budowlanego niezbędnego do wykonania zamówienia), - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (udokumentowane wykazem osób które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia), - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, udokumentowane odpowiednim oświadczeniem). - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia (udokumentowane informacją z banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wskazujacą że wielkość posiadanych środków lub zdolność kredytowa jest nie mniejsza niż 1/3 ceny brutto złożonej oferty). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.2 Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty opisane w punkcie II.1.6 ogłoszenia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 0,95 2. Warunki gwarancji 0,05 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lasykatowice.com.pl/prudnik. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Tylko w przypadku pobrania specyfikacji u zamawiającego: zapłata gotówką w kasie zamawiającego lub za pobraniem pocztowym (jeżeli specyfikacja ma być przesłana pocztą, wtedy koszt wzrasta o przesyłkę). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.06.2007, godzina 10:00, Siedziba zamawiającego w Prudniku przy ul Dąbrowskiego 34 w lokalu nr 17.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.