eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudziniec › ZAGOSPODAROWANIE TERENU NAD ZBIORNIKIEM WODNYM PŁAWNIOWICE OD STRONY SOŁECTWA NIEWIESZE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-28

Rudziniec: ZAGOSPODAROWANIE TERENU NAD ZBIORNIKIEM WODNYM PŁAWNIOWICE OD STRONY SOŁECTWA NIEWIESZE
Numer ogłoszenia: 252159 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rudziniec , ul. Gliwicka 26, 44-160 Rudziniec, woj. śląskie, tel. 0324000 700, faks 032 4000 703.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAGOSPODAROWANIE TERENU NAD ZBIORNIKIEM WODNYM PŁAWNIOWICE OD STRONY SOŁECTWA NIEWIESZE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są: a) roboty budowlane polegające na wykonaniu utwardzenia części działki nr 616/174 w miejscowości Niewiesze, w tym: wykonanie nawierzchni utwardzonych, zagospodarowanie placu (w tym dostawa i montaż słupków parkingowych betonowych, dostawa i montaż koszy na śmieci betonowych oraz dostawa i montaż tablicy - regulaminu korzystania z plaży) oraz elementy drogowe placu (w tym ławy pod krawężniki betonowe zwykłe oraz krawężniki betonowe wtopione); b) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne na działce 762/16 i 752/174 w miejscowości Niewiesze, w tym: roboty ziemne - plac pod urządzenia rekreacyjne, betonowanie fundamentów pod urządzenia rekreacyjne, wykonanie nawierzchni ulepszonych (w tym: obrzeża betonowe, nawierzchnia z kamienia tłuczonego oraz piaskowa), montaż urządzeń rekreacyjnych (w tym: montaż stojaków na rowery, dostaw i montaż słupków do siatkówki - na stałe, dostawa i montaż koszy na śmieci betonowych), roboty ziemne w zakresie przygotowania placu pod kontenery biurowe oraz dostawa i montaż kontenerów biurowych (w tym dostawa i montaż zadaszenia nad wejściem między kontenerami oraz dostawa i montaż podestu pod częścią zadaszoną); c) roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne na działce 118/16 w miejscowości Niewiesze, w tym: rekultywacja terenu, ogrodzenie placu ( w tym: ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych, siatka PCV, kolor RAL 6005, furtka o wymiarach 150x100 oraz brama o wym. 400x150) oraz zakup, dostawa i montaż kontenera sanitarnego typu TOI-TOI. 1.2 Zakres robót należy wykonać zgodnie z dołączoną do SIWZ dokumentacją projektową (pierwotną i zamienną), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót. 1.2.1 Uwaga! Dokumentację projektową - pierwotną - załączono tylko w celu wykorzystania części opisowej przedmiotu zamówienia. Natomiast na potrzeby sporządzenia oferty należy wykorzystać dokumentację projektową zamienną. 1.2.2 Uwaga! Dokumentacja projektowa zamienna zawiera zakres prac już wykonanych i zakres prac wyłączonych z realizacji inwestycji. (patrz skreślenia w dokumentacji projektowej zamiennej). 1.3 1.3.1 W przypadku wskazania przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, to dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie zamówienia publicznego, materiałów lub urządzeń równoważnych tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentacji. 1.4 Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 1.5 Zamawiający informuje, że uzyskał decyzję o pozwolenie na budowę. 1.6 Po wyborze najkorzystniejszej oferty, a na 3 dni przed zawarciem umowy Wykonawca dostarczy do Zamawiającego kosztorys ofertowy stanowiący podstawę rozliczeń zadania, stworzony wg zasad określonych w Informacji dla Wykonawcy stanowiący załącznik do SIWZ. 1.7 Przed odbiorem robót budowlanych przez Zamawiającego Wykonawca dostarczy kosztorys powykonawczy i różnicowy. Wymóg instytucji dofinansowującej zadanie. 1.8 Zamawiający otrzymał dofinansowanie na realizację operacji: ZAGOSPODAROWANIE TERENU NAD ZBIORNIKIEM WODNYM PŁAWNIOWICE OD STRONY SOŁECTWA NIEWIESZE w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego PROW na lata 2007-2013. Dział 630 rozdział 63003 § 6050.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.23.00 - Betonowanie 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.23.00 - Rekultywacja gleby 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty, które należy dołączyć do oferty, w celu wykazania potwierdzenia spełniania w/w warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty, które należy dołączyć do oferty, w celu wykazania potwierdzenia spełniania w/w warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty, które należy dołączyć do oferty, w celu wykazania potwierdzenia spełniania w/w warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty, które należy dołączyć do oferty, w celu wykazania potwierdzenia spełniania w/w warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty, które należy dołączyć do oferty, w celu wykazania potwierdzenia spełniania w/w warunku: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego, jeśli Pełnomocnik zostanie ustalony przez Wykonawcę. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. 2 Formularz ofertowy - zgodnie z formularzem ofertowym przedstawionym w załączniku nr 1 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez wykonawcę. Uwaga: Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik so specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1) z zastrzeżeniem ust. 1, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od Stron, - którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, - którego nie można uniknąć ani któremu Strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, - której nie można przypisać drugiej Stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych m.in. opady deszczów, silne wiatry, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej, skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia; e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi albo okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji Umowy albo gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; f) urzędowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług - VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy. g) urzędowej zmiany wysokości podatku akcyzowego - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w szczególności wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy; h) wystąpienia w umownym okresie realizacji umowy niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót w terminie o których mowa w § 3, z zachowaniem wymogów technologicznych wynikających z dokumentacji projektowej oraz z konieczności wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną; i)rezygnacji z części robót lub ograniczenia zakresu robót, wynikających z wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji inwestycji; j) zawieszenia przez Zamawiającego całości lub części robót na czas trwania przeszkody, wynikającej z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidzianych, których niewykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudziniec.pl - BIP - zamówienia publiczne powyżej 14 000euro
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudzińcu: ul. Gliwicka 26 44-160 Rudziniec Pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudzińcu: ul. Gliwicka 26 44-160 Rudziniec Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający otrzymał dofinansowanie na realizację operacji: ZAGOSPODAROWANIE TERENU NAD ZBIORNIKIEM WODNYM PŁAWNIOWICE OD STRONY SOŁECTWA NIEWIESZE w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego PROW na lata 2007-2013. Dział 630 rozdział 63003 § 6050.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.