Ogłoszenie z dnia 2011-09-22
Stargard Szczeciński: Dostawa używanego kontenera biurowego dla JRP.
Numer ogłoszenia: 252077 - 2011; data zamieszczenia: 22.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanego kontenera biurowego dla JRP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego kontenera biurowego metalowego łączonego (podstawowy parametr to rama stalowa o wymiarach standardowych 6,05m x 2,44m x 2,80m - 3 moduły) (nie starszego niż 5 lat licząc od daty produkcji) wraz z transportem, posadowieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, oraz podłączeniem do niego mediów. Kontener musi spełniać przepisy P-poż, sanitarne zgodnie z Polskimi normami, a także być w stanie zdatnym do umówionego użytku. 2. Kontener będący przedmiotem umowy powinien posiadać: 2 pomieszczenia biurowe (trzyosobowe i jednoosobowe), aneks kuchenny, aneks sanitarny z umywalką i podgrzewaczem wody (o łącznej powierzchnia użytkowej min. 39 m 2 łącznie 3 połączone moduły), ogrzewanie elektryczne. 3. Inne dane techniczne: a/ ściany ocieplone wełną mineralną na ruszcie drewnianym z zewnętrznym poszyciem z blachy powlekanej, od wewnątrz wykończone płytą wiórową laminowaną- kolor ścian wewnętrznych -biały. b/ podłoga linoleum c/ dach i podłoga izolowane wełną mineralną 3.Wykonawca będzie zobowiązany podłączyć wszystkie urządzenia do mediów, które do kontenera zostaną doprowadzone przez Zamawiającego. 4. Koszty załadunku, transportu, ubezpieczenia na czas transportu i wyładunku, wyładunku, podłączenia od miejsca doprowadzonego (wskazanego) przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. Miejsce montażu: Oczyszczalnia Ścieków, ul. Drzymały 65, Stargard Szczeciński. Uprzątnięcie terenu po montażu kontenera, należy do obowiązku Wykonawcy. 5. Kontener powinien posiadać wymagane odpowiednimi przepisami prawa atesty, aprobaty i certyfikaty i być w stanie zdatnym do umówionego użytku. 6. Wykonawca dołączy do oferty dokumenty potwierdzające, iż kontener odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ (np. foldery, instrukcje obsługi) , kserokopie atestów, deklaracji zgodności, aprobat i certyfikatów jeżeli zostały wystawione, oraz zdjęcia poglądowe kontenera. 7. Wykonawca zaleca, aby przed złożeniem oferty wykonawca zapoznał się z warunkami jakie istnieją na miejscu w którym będzie posadowiony kontener..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca dołączy do oferty dokumenty potwierdzające, iż kontener odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ (np. foldery, instrukcje obsługi) , kserokopie atestów, deklaracji zgodności, aprobat i certyfikatów jeżeli zostały wystawione, oraz zdjęcia poglądowe kontenera.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński,pok nr 1, cena 20 złotych brutto..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 13:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: ul. Stefana Okrzei 6; 73-110 Stargard Szczeciński, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie gotowości obronnej i poprawa bezpieczeństwa w Gminie Myszyniec
- Utworzenie świetlicy wiejskiej w sołectwie Ostrówek
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Wynajem lodowiska mobilnego wraz z zadaszeniem i infrastrukturą techniczną dla potrzeb Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piszu
- Zakupy inwestycyjne w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup magazynu kontenerowego z częścią administracyjną
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





