Ogłoszenie z dnia 2015-09-25
Poznań: Dostawa stojaków
Numer ogłoszenia: 252022 - 2015; data zamieszczenia: 25.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu , ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8463819, faks 61 8463820.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stojaków.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 6 sztuk stojaków. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z których każda stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia: 2.1. Część 1 - Dostawa 5 szt. stojaków na plakat A1 z dwoma miejscami na ulotki A4. 2.2. Część 2 - Dostawa 1 szt. stojaka na broszury 6 x A4 3. W ramach części 1 - dostawy 5 szt. stojaków na plakat A1 z dwoma miejscami na katalogi, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: 3.1. 5 szt. stojaków podłogowych na plakaty w formacie A1, z trwałym oznaczeniem (grawer laserowy lub naklejka wypukła 3D lub grawer laserowy wykonany na innym nośniku np. laminacie, który zostanie przyklejony do profilu stojaka), na dolnej części ramy - logo KFS, które dodatkowo posiadać będą dwa miejsca na ulotki A4 wykonane z plexi, umieszczone w jego dolnej części, 3.2. konstrukcję z możliwością całkowitego demontażu, 3.3. podstawę zapobiegającą przewracaniu się stojaka, 3.4. stojak z systemem stopki regulowane, które pozwolą na właściwe wypoziomowanie nawet na bardzo nierównej powierzchni, 3.5. ramy plakatowe wyposażone w tzw. opcję OWZ (otwórz, włóż, zamknij), która umożliwia łatwą, częstą i szybką wymianę grafiki, 3.6. dostawę stojaków do siedziby Zamawiającego ?- Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań. 4. W ramach części 2 - dostawy 1 szt. stojaka na broszury 6 x A4, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: 4.1. 1 szt. przenośnego stojaka na broszury 6 x A4, konstrukcja z profili aluminiowych, 6 miejsc na katalogi, po 3 z każdej strony, podstawki pod katalogi z pleksi, możliwość regulacji wysokości stojaka, w komplecie aluminiowa walizka, wysokość 150 cm, waga: max 6 kg (z walizką aluminiową), 4.2. dostawę stojaka do siedziby Zamawiającego - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddziału Zamiejscowego w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.35.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin dostawy - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wuppoznan.praca.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
ul. Kościelna 37
60-537 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2015 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ul. Kościelna 37 60-537 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 5 szt. stojaków na plakat A1 z dwoma miejscami na ulotki A4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach dostawy 5 szt. stojaków na plakat A1 z dwoma miejscami na ulotki A4, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: 1. 5 szt. stojaków podłogowych na plakaty w formacie A1, z trwałym oznaczeniem (grawer laserowy lub naklejka wypukła 3D lub grawer laserowy wykonany na innym nośniku np. laminacie, który zostanie przyklejony do profilu stojaka), na dolnej części ramy - logo KFS, które dodatkowo posiadać będą dwa miejsca na ulotki A4 wykonane z plexi, umieszczone w jego dolnej części, 2. konstrukcję z możliwością całkowitego demontażu, 3. podstawę zapobiegającą przewracaniu się stojaka, 4. stojak z systemem stopki regulowane, które pozwolą na właściwe wypoziomowanie nawet na bardzo nierównej powierzchni, 5. ramy plakatowe wyposażone w tzw. opcję OWZ (otwórz, włóż, zamknij), która umożliwia łatwą, częstą i szybką wymianę grafiki, 6. dostawę stojaków do siedziby Zamawiającego ?- Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu, ul. Kościelna 37, 60-537 Poznań..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.35.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1 szt. stojaka na broszury 6 x A4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach dostawy 1 szt. stojaka na broszury 6 x A4, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić: 1. 1 szt. przenośnego stojaka na broszury 6 x A4, konstrukcja z profili aluminiowych, 6 miejsc na katalogi, po 3 z każdej strony, podstawki pod katalogi z pleksi, możliwość regulacji wysokości stojaka, w komplecie aluminiowa walizka, wysokość 150 cm, waga: max 6 kg (z walizką aluminiową), 2. dostawę stojaka do siedziby Zamawiającego - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddziału Zamiejscowego w Lesznie, ul. Śniadeckich 5, 64-100 Leszno..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.35.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





