eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowice › DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W BOBROWICACH NA ROK 2014r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-26

Bobrowice: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W BOBROWICACH NA ROK 2014r.
Numer ogłoszenia: 252021 - 2013; data zamieszczenia: 26.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samorządowych , Bobrowice 36, 66-627 Bobrowice, woj. lubuskie, tel. 68 383 00 51, faks 68 383 00 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolabobrowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ SAMORZĄDOWYCH W BOBROWICACH NA ROK 2014r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa ok. 32.000 litrów oleju opałowego lekkiego do Zespołu Szkół Samorządowych w Bobrowicach na rok 2014 i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Olej opałowy musi spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2001. 3. Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie w okresie trwania 2014 roku. 4. Pojedyncza dostawa wynosić będzie minimum 4.000 litrów, a w wyjątkowych przypadkach nie mniej niż 500 litrów. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności na które Zamawiający nie ma wpływu, np. niekorzystnych warunków atmosferycznych. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SIWZ. 7. Sposoby realizacji dostaw oraz odpowiedzialność Wykonawcy: a) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie, przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym. b) Dostawa towarów następować będzie transportem Wykonawcy (autocysterną z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego), na koszt i ryzyko Wykonawcy. c) Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi Zamawiający według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienia w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju. d) Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie lub faxem. e) W nagłych przypadkach korekta zamówienia dokonywana będzie telefonicznie. f) W imieniu Zamawiającego zgłoszeń zapotrzebowania na dostawy dokonywać będzie wicedyrektor, główny księgowy, sekretarz lub starszy woźny zespołu. g) O przygotowaniu towaru do wydania Wykonawca będzie miał obowiązek zawiadomić Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy. h) Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa, zainstalowanego na autocysternie dowożącej olej, w obecności Zamawiającego lub upoważnionego przez Zamawiającego pracownika. i) Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15 0 C. j) Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez dyrektora, wicedyrektora, głównego księgowego, sekretarza lub starszego woźnego zespołu. k) W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczanym towarze, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad. l) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczanego oleju, wystawione przez producenta. m) W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, o którym mowa w ppkt. l), lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożoną ofertą, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia. n) W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki zakwestionowanej dostawy oleju opałowego, w celu poddania ich badaniom w niezależnym laboratorium badawczym. o) W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości oleju opałowego, Wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy, niespełniający wymogi jakościowe, spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie. p) Podstawą do obciążenia Wykonawcy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw). 8. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie Umowy, stanowiącej załącznik Nr 8 do SIWZ. 9. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. UWAGA: ZAMAWIAJĄCYM jest Zespół Szkół Samorządowych w Bobrowicach, który zamieści ogłoszenie na portalu internetowym Gminy Bobrowice www.bip.bobrowice.pl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku należy potwierdzić koncesją na obrót paliwami ciekłymi,której obowiązek posiadania wynika z art.32 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j.Dz.U.z 2006r.Nr 89,poz.625). Zamawiający uzna warunek za spełniony,jeżeli Wykonawca wykaże,że posiada ważną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.Ocena spełnienia warunków dokonana została zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego w pkt.XI SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunków należy potwierdzić wykazem wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych dostaw w zakresie niezbędnych do wykonania spełniania warunków wiedzy i doświadczeń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony,jeżeli w w/w wykazie wykazanazostanie co najmniej 1 dostawa polegająca na dostarczeniu oleju opałowego w ciągu całego sezonu grzewczego o wartości co najmniej 40.000,00zł. brutto,z podaniem jej wartości ,przedmiotu,dat wykonania i odbiorcy,oraz załącznikiem dokumentów potwierdzających,że wymienione dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnienia nie spełnienia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego w pkt.XI SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku należy potwierdzić:1)wykazem osób,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,2)oświadczenie Wykonawcy,że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,posiadają wymagane uprawnienia- Obowiązek posiadania uprawnień ADR wynika z art.10 ustawy z dnia 28 października 2002r.o przewozie materiałów niebezpiecznych (Dz.U.Nr 199,poz1671 z późn.zm.) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli w w/w wykazie wykazana zostanie co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia ADR do przewozu materiałów niebezpiecznych oraz do oferty załączone zostanie oświadczenie,że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,posiadają wymagane uprawnienia.Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego w pkt.XI SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku należy potwierdzić opłaconą polisą ,a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00zl. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego w pkt.XI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie,iż w/w warunki Wykonawca spełnił.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie na wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4 albo w pkt III.5 Pozostałe załączniki wymienione w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą:a)zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego -jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy,b)zmiany zakresu przedmiotu umowy-jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności,których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty,c)zmiany wynagrodzenia - jeżeli nastąpi zmiana zakresu przedmiotu umowy jak również w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT,d)zmian przewidzianych zapisami niniejszej umowy lub SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:a) gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Wykonawcy,których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,pod warunkiem,ze zmiana ta sprzyjać będzie optymalnemu wykonaniu zamówienia,jak również oszczędnemu,celowemu i gospodarnemu wydatkowaniu środków finansowych b)gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego,c)gdy wystąpią zdarzenia losowe.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bobrowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samorządowych w Bobrowicach,Bobrowice 36,66-627 Bobrowice,woj.lubuskie. Sekretariat czynny w godz.7.30-15.00,tel./fax 68 383 00 51.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 14:00, miejsce: Zespół Szkół Samorządowych w Bobrowicach,Bobrowice 36,66-627 Bobrowice,woj.lubuskie. Sekretariat czynny w godz.7.30-15.00,tel./fax 68 383 00 51.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.