eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiBUDOWA DWÓCH CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY POMIECHÓWEK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25199

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Dwór Mazowiecki: BUDOWA DWÓCH CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY POMIECHÓWEK Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim, do kontaktów: Magier Bożena - w zakresie SIWZ Sobkiewicz Krystyna - w zakresie spraw merytorycznych, ul. Mazowiecka 10, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7753679, 7753258, fax 022 7753679, e-mail: starosta.wnd@powiaty polskie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pow.nowodworski.bip.iap.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DWÓCH CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY POMIECHÓWEK. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zadanie nr I - droga powiatowa nr 2409W, gmina Pomiechówek,powiat nowodworski,województwo mazowieckie. Zadanie nr II - droga powiatowa nr 2411W, gmina Pomiechówek, powiat nowodworski, województwo maz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa dwóch chodników przy drogach powiatowych na terenie gminy Pomiechówek. 1. budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2411W w ul. Wojska Polskiego w Pomiechówku oraz przez miejscowość Kosewko. 2. budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2409W w ul. Nasielskiej w Brodach Parcelach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość realizacji obu części zamówienia jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8, ale przekracza równowartość 60 000,00 euro. Zakres rzeczowy obejmuje: Zadanie nr I - budowa chodnika na odcinku 1637,50 m w tym: wykonanie koryta 2959 m2, ustawienie krawężnika - 1003 m, ustawienie obrzeży - 1423 m, wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce piaskowej - 2139,60 m2, wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 719,80 m2. Zadanie nr II - budowa chodnika na odcinku 373 m w tym: roboty ziemne - 364 m3, wykonanie przepustów o przekroju 40 cm od zjazdami - 99 m, wykonanie chodnika z kolorowej kostki betonowej grub. 6 cm - 453 m2, ustawienie obrzeży - 675 m, wykonanie chodnika na wjazdach z kolorowej kostki betonowej grub. 8 cm - 689,50 m2, ustawienie krawężnika - 402 m. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium: dla zadania nr I - 5 000,00 zł, dla zadania nr II - 7 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W POSTĘPOWANIU MOGĄ WZIĄĆ UDZIAŁ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĄ WARUNKI OKREŚLONE W ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ NIE PODLEGAJĄ WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 LUB UST. 2 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ORAZ: - ZREALIZOWALI W CIĄGU OSTATNICH PIĘCIU LAT, A JEŻELI OKRES PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI JEST KRÓTSZY - W TYM OKRESIE, CO NAJMNIEJ DWA ZAMÓWIENIA ODPOWIADAJĄCE SWOIM RODZAJEM PRZEDMIOTOWI ZAMÓWIENIA, PRZY CZYM KAŻDE Z TYCH ZAMÓWIEŃ BYŁO O WARTOŚCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ WARTOŚĆ SKŁADANEJ OFERTY, - DYSPONUJĄ NIEZBĘDNYM SPRZĘTEM DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, - DYSPONUJĄ PERSONELEM ODPOWIEDZIALNYM ZA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA, TJ; MIN. 1 OSOBĄ POSIADAJĄCĄ UPRAWNIENIA DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI BRANŻY DROGOWEJ, WSKAZANA OSOBA WINNA WYKAZAĆ SIĘ DOŚWIADCZENIEM W REALIZACJI ROBÓT O PODOBNYM CHARAKTERZE ORAZ PRZYNALEŻNOŚCIĄ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA, - POSIADAJĄ UBEZPIECZENIE OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ W ZAKRESIE PROWADZONEJ DZIAŁALNOŚCI. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej,oraz umowa spółki , jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki lub inny aktualny dokument dotyczący powołania i funkcjonowania zakładu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,lub zaświadczenia,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób,które będą wykonywać zamówienie wraz z informacją na temat ich kwalifikacji oraz uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - wykaz sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia,z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - bilans oraz rachunek zysków i strat,albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3lat obrotowych,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - informację banku,w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Ponadto do oceny spełniania wymaganych warunków należy załączyć: - zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy lub oświadczenie stwierdzające akceptację umowy, - dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pow.nowodworski.bip.iap.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: opłata dotyczy wersji papierowej, w kasie Starostwa lub za zaliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy skierowany do Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.05.2007, godzina 12:00, Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Maz. 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Mazowiecka 10 - sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2411W w ul. Wojska Polskiego w Pomiechówku oraz przez miejscowość Kosewko. 1) Krótki opis: Budowa chodnika na odcinku 1637,50 m. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22. 3) Wielkość lub zakres: Zakres zadania przedstawiono w sekcji II.2) ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2409W w ul. Nasielskiej w Brodach Parcelach. 1) Krótki opis: Budowa chodnika na odcinku 373 m z wykonaniem przepustów pod zjazdami. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22. 3) Wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy przedstawiono w sekcji II.2) ogłoszenia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 31.08.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.