eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH I DROGACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIASTA I GMINY KĘPNO (z wyłączeniem strefy płatnego pakowania)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-19

Kępno: PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH I DROGACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIASTA I GMINY KĘPNO (z wyłączeniem strefy płatnego pakowania)
Numer ogłoszenia: 251920 - 2011; data zamieszczenia: 19.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno , ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH I DROGACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIASTA I GMINY KĘPNO (z wyłączeniem strefy płatnego pakowania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje prowadzenie akcji zimowej na drogach będących w zarządzie Gminy Kępno z podziałem na miasto Kępno oraz na poszczególne sołectwa Gminy Kępno. Wykaz okręgów - sołectw o których mowa wyżej stanowi załącznik nr 8 do nin. SIWZ. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje przede wszystkim: likwidację skutków gołoledzi, utrzymania przejezdności wszystkich ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym, a w razie konieczności wywóz śniegu z ulic miasta. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa załącznik nr 7 do umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 7.000zł (siedem tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275). Wadium w pieniądzu powinno być wpłacone przelewem na konto Zamawiającego w Banku Zachodnim WBK S.A.. Oddział w Kępnie nr rachunku 65 1090 1144 0000 0000 1400 3711. Wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, dołączając do oferty potwierdzenie złożenia wadium. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, przez co najmniej 3 miesiące świadczył usługi związane z odśnieżaniem dróg.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Z zastrzeżeniem postanowień ustępów 2, 3 i 5 niniejszego paragrafu niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszczalne są jednakże za zgodą Zamawiającego istotne zmiany zawartej umowy, pod warunkiem, że są one korzystne dla Zamawiającego i dotyczą choćby jednej z kwestii określonych w ustępach 3 i 5 niniejszego paragrafu. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2, mogą wyłącznie dotyczyć: 1) zmiany terminu lub miejsca wykonania przedmiotu umowy, 2) zmiany nazwy zadania lub zmiany nazwy Wykonawcy, 3) zmiany osób reprezentujących strony umowy. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany umowy, 2) uzasadnienie zmiany umowy, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na cenę, 4) opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy. 5. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą zostać dokonane, jeżeli za ich wprowadzeniem przemawia choćby jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) obniżenie ceny, 2) opóźnienia, utrudnienia lub inne przeszkody spowodowane przez Zamawiającego lub dające się przypisać Zamawiającemu, 3) zaistnienie przypadków losowych (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji, 4) siła wyższa. 6. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3, wymaga podpisania aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - SEKRETARIAT ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH I DROGACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIASTA I GMINY KĘPNO (z wyłączeniem strefy płatnego pakowania) - Okręg nr 1 - Miasto Kępno obejmujący wszystkie ulice będące w zarządzie Gminy Kępno łącznie z osiedlem Hanulin (z wyłączeniem Strefy Płatnego Parkowania).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje prowadzenie akcji zimowej na drogach będących w zarządzie Gminy Kępno z podziałem na miasto Kępno oraz na poszczególne sołectwa Gminy Kępno. Wykaz okręgów - sołectw o których mowa wyżej stanowi załącznik nr 8 do nin. SIWZ. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje przede wszystkim: likwidację skutków gołoledzi, utrzymania przejezdności wszystkich ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym, a w razie konieczności wywóz śniegu z ulic miasta. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa załącznik nr 7 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH I DROGACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIASTA I GMINY KĘPNO (z wyłączeniem strefy płatnego pakowania) - Okręg nr 2 - obejmujący drogi gminne na terenie sołectw: Rzetnia, Przybyszów, Osiny, Szklarka Mielęcka, Borek Mielęcki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje prowadzenie akcji zimowej na drogach będących w zarządzie Gminy Kępno z podziałem na miasto Kępno oraz na poszczególne sołectwa Gminy Kępno. Wykaz okręgów - sołectw o których mowa wyżej stanowi załącznik nr 8 do nin. SIWZ. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje przede wszystkim: likwidację skutków gołoledzi, utrzymania przejezdności wszystkich ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym, a w razie konieczności wywóz śniegu z ulic miasta. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa załącznik nr 7 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH I DROGACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIASTA I GMINY KĘPNO (z wyłączeniem strefy płatnego pakowania) - Okręg nr 3 - obejmujący drogi gminne na terenie sołectw: Mikorzyn, Mechnice, Domanin, Kierzenko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje prowadzenie akcji zimowej na drogach będących w zarządzie Gminy Kępno z podziałem na miasto Kępno oraz na poszczególne sołectwa Gminy Kępno. Wykaz okręgów - sołectw o których mowa wyżej stanowi załącznik nr 8 do nin. SIWZ. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje przede wszystkim: likwidację skutków gołoledzi, utrzymania przejezdności wszystkich ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym, a w razie konieczności wywóz śniegu z ulic miasta. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa załącznik nr 7 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH I DROGACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIASTA I GMINY KĘPNO (z wyłączeniem strefy płatnego pakowania) - Okręg nr 4 - obejmujący drogi gminne na terenie sołectw: Kierzno, Pustkowie Kierzeńskie, Olszowa, Świba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje prowadzenie akcji zimowej na drogach będących w zarządzie Gminy Kępno z podziałem na miasto Kępno oraz na poszczególne sołectwa Gminy Kępno. Wykaz okręgów - sołectw o których mowa wyżej stanowi załącznik nr 8 do nin. SIWZ. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje przede wszystkim: likwidację skutków gołoledzi, utrzymania przejezdności wszystkich ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym, a w razie konieczności wywóz śniegu z ulic miasta. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa załącznik nr 7 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH I DROGACH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE MIASTA I GMINY KĘPNO (z wyłączeniem strefy płatnego pakowania) - Okręg nr 5 - obejmujący drogi gminne na terenie sołectw: Krążkowy, Kliny, Myjomice, Ostrówiec.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje prowadzenie akcji zimowej na drogach będących w zarządzie Gminy Kępno z podziałem na miasto Kępno oraz na poszczególne sołectwa Gminy Kępno. Wykaz okręgów - sołectw o których mowa wyżej stanowi załącznik nr 8 do nin. SIWZ. Zakres obowiązków Wykonawcy obejmuje przede wszystkim: likwidację skutków gołoledzi, utrzymania przejezdności wszystkich ciągów komunikacyjnych w okresie zimowym, a w razie konieczności wywóz śniegu z ulic miasta. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa załącznik nr 7 do umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.