To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-01-08
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego dla MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 2518 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 246518 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla MOPS w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego zgodnie z opisem Zamawiającego podanym w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Warunki dodatkowe: 1) Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie na ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego: pn. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30. 2) Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 7 dni od daty przyjęcia faktury wraz z protokołami przekazania podpisanymi przez Zamawiającego 3) Faktura oraz protokół przekazania ma zawierać zestawienie wszystkich sprzętów, akcesoriów i oprogramowania precyzyjne nazwy wszystkich elementów składowych/. Osobną pozycją na fakturze ma być oprogramowanie. 4) Zamawiający nie odbierze sprzętu w przypadku gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy również poprawnie wystawionych: faktury, protokołu przekazania oraz gwarancji. 5) Okres gwarancji musi być realny i nie może przekraczać 60 miesięcy. Gwarancje udzielone przez Wykonawcę na oferowane towary mają wynosić minimum: a) Część I poz. 1, 2, 3 - 36 miesięcy b) Część II - 36 miesięcy c) Część III poz. 1, 2 - 12 miesięcy d) Część III poz. 3, 6 - 24 miesiące e) Część IV poz. 1,4 i 6 - 24 miesiące f) Część IV poz. 5 - 12 miesięcy g) Część V poz. 1, 2, 3 - 24 miesiące 6) Czas naprawy gwarancyjnej należy podać w pełnych godzinach zegarowych. Podany czas naprawy musi być realny - nie może być krótszy niż 2 godziny od momentu zgłoszenia awarii. Czas naprawy gwarancyjnej należy podać jednakowy dla wszystkich urządzeń w zakresie danej części zamówienia. 7) Czas naprawy przez Wykonawcę na oferowane towary ma wynosić maksymalnie: a) Część I poz. 1, 2, 3 - 24 godziny b) Część II - 24 godziny c) Część III poz. 1, 2, 3, 6 - 24 godziny d) Część IV poz. 1, 4, 5 i 6 - 24 godziny e) Część V poz. 1, 2, 3 - 24 godziny 8) W razie niemożności dotrzymania w/w terminów napraw Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy sprzętu o analogicznych lub lepszych parametrach technicznych 9) Gwarancja na dostarczony sprzęt ma być zbiorcza i ma być wystawiona przez Wykonawcę. Dokument gwarancyjny ma zawierać datę sprzedaży, zestawienie sprzętów z nr fabrycznymi oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument ma być podpisany przez osobę upoważnioną. 10) Serwis gwarancyjny musi być wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się w serwisie Wykonawcy, jedynie za zgodą Zamawiającego. Lokale Zamawiającego mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. 11) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 14 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 12) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: a) za zawinioną zwłokę przez Wykonawcę w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w terminie określonym w rozdz. I wysokości 0,2 % wartości partii towaru dostarczonego z opóźnieniem, za każdy dzień zwłoki, b) za opóźnienie terminu usunięcia wad lub braków ilościowych przedmiotu zamówienia w wysokości 0,2 % wartości części towaru podlegającej reklamacji za każdy dzień zwłoki, c) za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 20 % wynagrodzenia umownego 13) Wszelkie kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 14) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność 15) Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy instrukcje w języku polskim. 16) Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 17) Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia. 18) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w terminie określonym przez Zamawiającego w wezwaniu do jej podpisania. (nie dotyczy VI części zamówienia) 19) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego, która będzie zawierać następujące istotne dla stron postanowienia (dotyczy VI części zamówienia) a) opis przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami określonymi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. b) Okres na jaki zostaje zawarta umowa, określony stosownie do postanowień rozdz. I specyfikacji istotnych warunków zamówienia. c) Płatność z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia w 3 ratach. d) Klauzula zgodna z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiąca, że w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. e) Termin i warunki płatności, f) Klauzula stanowiąca, że Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody. g) Kary umowne, o których mowa w pkt 12 h) Klauzula stanowiąca, że zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem warunków płatności. Zmiana umowy w tym zakresie nie może być niekorzystna dla Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 293569.95 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: III część zamówienia - Aktywni społecznie, przedsiębiorczy w zawodzie, Pora na aktywność.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Serwery
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas, ul. Wejchertów 19, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 26793
- Oferta z najniższą ceną: 26793 oferta z najwyższą ceną: 31277
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Serwery
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas, ul. Wejchertów 19, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28655
- Oferta z najniższą ceną: 28655 oferta z najwyższą ceną: 43032
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Drukarki, komputery, monitory i oprogramowanie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BINO COMPUTERS S. BOBEK, B. BIELAK, S. BARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BINO COMPUTERS S. BOBEK, B. BIELAK, S. BARA SPÓŁKA JAWNA
- Bino Computers S. Bobek, B. Bielak, S. Bara Sp. j., Wrząsowice 182, 32-040 Świątniki Górne, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 39917,21
- Oferta z najniższą ceną: 39917,21 oferta z najwyższą ceną: 48721
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Komputery, monitory, skanery, dukarki oraz oprogramowanie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BINO COMPUTERS S. BOBEK, B. BIELAK, S. BARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BINO COMPUTERS S. BOBEK, B. BIELAK, S. BARA SPÓŁKA JAWNA
- Bino Computers S. Bobek, B. Bielak, S. Bara Sp. j, Wrząsowice 182, 32-040 Świątniki Górne, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 95490,98
- Oferta z najniższą ceną: 95490,98 oferta z najwyższą ceną: 118227
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Notebooki oraz oprogramowanie
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Komtech Piotr Martuszewski, ul. Jagiellońska 39, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 46799
- Oferta z najniższą ceną: 42864,75 oferta z najwyższą ceną: 46799
- Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Windows Vista Bussines Polish CD OEM SP1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BINO COMPUTERS S. BOBEK, B. BIELAK, S. BARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BINO COMPUTERS S. BOBEK, B. BIELAK, S. BARA SPÓŁKA JAWNA
- Bino Computers S. Bobek, B. Bielak, S. Bara Sp. j., Wrząsowice 182, 32-040 Świątniki Górne, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28114,75
- Oferta z najniższą ceną: 28114,75 oferta z najwyższą ceną: 30100
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
- Wymiana oświetlenia klatek schodowych na oświetlenie typu ,,LED" w budynkach mieszkalnych ul. Grota Roweckiego 21, 25, 47 w Krakowie.
- Malowanie klatek schodowych, suszarni, wózkowni, zejść do piwnic oraz wymiana drzwiczek do skrzynek gazowych w budynku mieszkalnym przy ul. Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowych usług serwisowych central telefonicznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli dla przedszkoli z terenu gminy Rozprza w ramach Projektu "Gmina Rozprza stawia na przedszkolaków"
- Zakup subskrypcji systemu kopii zapasowej wraz z wdrożeniem i wsparciem technicznym
- Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji urządzeń FortiGate i FortiClient na okres 12 miesięcy na potrzeby WI
- Zakup i dostawa sprzętu na potrzeby Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Starościnie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.