eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Parysów › Budowa budynku przedszkola w Parysowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-17

Parysów: Budowa budynku przedszkola w Parysowie
Numer ogłoszenia: 251788 - 2007; data zamieszczenia: 17.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Parysowie, ul. Kościuszki 28, 08-441 Parysów, woj. mazowieckie, tel. 025 6855319, fax 025 6855319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.asi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa budynku przedszkola w Parysowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest budowa przedszkola przy ul. Książęcej w Parysowie wraz urządzeniami budowlanymi niezbędnymi do użytkowania obiektu zlokalizowanego na działce o nr ewidencyjnym 579/4 oraz zagospodarowanie tejże działki. 2) W ramach przedmiotu zamówienia w oparciu o dokumentację projektową należy wykonać: a) Roboty budowlane oraz wykończeniowe (stan zerowy, stan surowy zamknięty, stan wykończeniowy wewnętrzny, stan wykończeniowy zewnętrzny), b) Instalacje wewnętrzne wod.-kan., c.o., gazu, wentylacji oraz kotłowni; c) Wew. instalację gazu z punktem redukcyjno-pomiarowym; d) Instalacje elektryczne wewnętrzne; e) Roboty budowlane - nawierzchnie (zjazd z drogi gminnej - ul. Książęca, drogi wewnętrzne, parkingi oraz chodniki), f) Przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne, g) Dokumentację powykonawczą i wykaz urządzeń i elementów technologii w 2 egzemplarzach i przekazać ją Zamawiającemu, 3) Zamawiający przewiduje realizację zadania etapami z podziałem na 4 lata wg harmonogramu rzeczowo-finansowego stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 4) Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia został określony w: a) w kompleksowej wielobranżowej wykonawczej dokumentacji architektoniczno-budowlanej wraz z zagospodarowaniem terenu; b) przedmiarach robót; c) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót; d) wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy. Załącznikiem nr 10 do siwz są kserokopie dokumentacji wykonawczej architektoniczno-budowlanej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.32.30.00 - Izolacja dźwiękoszczelna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.30.00 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.22.33.00 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Forma wadium Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Garwolinie Filia Parysów nr 02 9210 0008 0000 2509 2000 0030 Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w cz. VII pkt 2 siwz dokument wadium w oryginale należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Parysów, ul. Kościuszki 28, 08 - 441 Parysów, pokój nr 5 przed składaniem ofert, a do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną przez kasę Urzędu Gminy Parysów. Beneficjentem wskazanym w gwarancji (poręczeniu) musi być Gmina Parysów, ul. Kościuszki 28, 08 - 441 Parysów; 4) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; 5) Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, gdy: a) upłynął termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c) unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 2) Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek Wykonawcy, gdy: a) Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) Wykonawca został wykluczony z postępowania, c) oferta Wykonawcy została odrzucona. 3) Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez wykonawcę. 5. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta została wybrana, w sytuacjach wskazanych w pkt. 3 ppkt 5) części VII..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz.1163 - tekst jedn. z póżn. zm.), tzn.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia w tym jedno obejmujące roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanego od podstaw jako samodzielny obiekt, łącznie z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu, zaliczającego się wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych do jednej z niżej wymienionych klas: - sekcja 1, dział 11, grupa 112, klasa 1122 - Budynki o trzech i więcej mieszkaniach - sekcja 1, dział 11, grupa 113, klasa 1130 - Budynki zbiorowego zamieszkania - sekcja 1, dział 12, grupa 121, klasa 1211 - Budynki hoteli - sekcja 1, dział 12, grupa 122, klasa 1220 - Budynki biurowe - sekcja 1, dział 12, grupa 126, klasa 1263 - Budynki szkół i instytucji badawczych - sekcja 1, dział 12, grupa 126, klasa 1264 - Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej oraz co najmniej jedno zamówienie obejmujące roboty polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku zaliczającego się wg PKOB do klasy: - sekcja 1, dział 12, grupa 126, klasa 1263 - Budynki szkół i instytucji badawczych Warunek, o którym mowa w ppkt.1) litera b musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych inwestycji wg zał. nr 4 z podaniem terminu i miejsca wykonania oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Uwaga: - Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót. - Powierzchnia użytkowa przyjęta przez zamawiającego dla potrzeb siwz jest w rozumieniu PN-70/B-02365 powierzchnią netto czyli powierzchnią wszystkich pomieszczeń budynku mierzoną w świetle konstrukcji nośnych i nienośnych, zaliczaną zgodnie z 3.2 PN-70/B-02365 a zatem składa się z powierzchni ruchu, powierzchni usługowej i powierzchni użytkowej. c) wykażą posiadanie w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, w kwocie nie mniejszej niż 5.000.000,00 zł (słownie pięć milionów złotych); d) wykażą posiadanie przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia tj. uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 - tekst jedn. z póżn. zm.). Ocena w zakresie wymagań formalnych i kompletności oferty. 1. Zamawiający sprawdzi, czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu zawarte w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w Specyfikacji. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Niespełnienie przez wykonawcę warunków, o których mowa w punkcie 1, skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający sprawdzi, czy oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 89 Ustawy. 5. Zamawiający poprawi w ofertach oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny w sposób określony w art. 88 Ustawy. O poprawieniu omyłek poinformuje się niezwłocznie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty. 6. W celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zamawiający zwróci się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień i dostarczenie dowodów dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części IX pkt 1 i formie określonej w części VIII Specyfikacji następujące dokumenty i informacje: 1) dokumenty dotyczące oferowanej ceny: a) ofertę na formularzu ofertowym przygotowanym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Złożenie oferty o innej treści niż podana we wzorze jest niedopuszczalne i spowoduje odrzucenie oferty. W ofercie (zał. nr 1) Wykonawca podaje cenę ogólną brutto, za którą podejmuje się wykonania całości robót stanowiących przedmiot zamówienia. Cenę ogólną wylicza Wykonawca na podstawie otrzymanej razem ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia kompletnej dokumentacji technicznej oraz na podstawie dodatkowych wymogów zapisanych w siwz i w umowie. b) kosztorys ofertowy - szczegółowe kosztorysy ofertowe należy wykonać zgodnie z zasadami przyjętymi w załączonych kosztorysach ślepych w oparciu o przedmiary robót. Kosztorys ofertowy ma zawierać wszystkie roboty do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną wg zał. nr 6; Załączone do siwz przedmiary robót są jedynie materiałem pomocniczym, który Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować na podstawie otrzymanej dokumentacji technicznej pod kątem kompleksowej realizacji i złożyć swój szczegółowy kosztorys ofertowy. W przypadku pominięcia w kosztorysie ofertowym pewnych robót, czynności lub materiałów wynikających z projektu technicznego, siwz i technologii wykonania robót Zamawiający uzna, że cena ogólna przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje te roboty lub czynności i zostaną one wykonane w ramach tej ceny. c) dane wyjściowe do kosztorysowania zgodne z kosztorysem ofertowym (zał. nr 7); Dane wyjściowe do kosztorysowania przedstawione przez Wykonawców będą miały zastosowanie do ewentualnych robót koniecznych, dodatkowych, zaniechanych lub zamiennych, których konieczność wykonania/zaniechania lub zmiany zostanie uzgodniona między Zamawiającym i Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia. d) harmonogram rzeczowo-finansowy (zał. nr 8 ); W harmonogramie należy wymienić wszystkie koszty związane z kompleksową realizacją inwestycji ze wszystkimi elementami wchodzącymi w skład przedmiotu zamówienia wynikającymi z projektów technicznych, kosztorysów, siwz i umowy wg zał. nr 9; e) wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 ); f) parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika nr 9. g) potwierdzenie wniesienia wadium; 2) dokumenty formalno-prawne: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; h) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia tj. uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 - tekst jedn. z póżn. zm.); i) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (z tego dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 zł); 3).1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2): 1) litery a, d, f, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) litera e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego i administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 ppkt 1) lit. a i c oraz ppkt 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 ppkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepisy ppkt 3).2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parysow.asi.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Parysowie, ul. Kościuszki 28, 08-441 Parysów, pok. nr 10 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Parysowie, ul. Kościuszki 28, 08-441 Parysów, Sekretariat (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: 28.02.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.