To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-28
Inowrocław: Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 251684 - 2013; data zamieszczenia: 28.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199742 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Św. Ducha 90, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3571031, faks 52 3552450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług szkoleniowych polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla osób uczestniczących w projekcie Aktywność się opłaca realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym: Część I - Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej dla 131 osób bezrobotnych (86 kobiet i 45 mężczyzn), zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, mających niski status na rynku pracy, które obejmują: a) trening umiejętności społecznych, b) poradnictwo prawne, c) warsztaty doradztwa zawodowego, d) indywidualne doradztwo zawodowe, e) kurs pierwszej pomocy przedmedycznej, f) pośrednictwo pracy, g) warsztaty komputerowe. Ww. zajęcia (wymienione w pkt a, b, c, e, g) prowadzone będą w ośmiu grupach, tj. 5 grup po 16 osób i 3 grupy po 17 osób. W przypadku indywidualnego doradztwa zawodowego - przewidziane są 2 godziny zegarowe dla każdego uczestnika, natomiast dla pośrednictwo pracy - 1 godzina zegarowa indywidualnej rozmowy pośrednika z każdym uczestnikiem. Część II - Warsztaty komunikowania się i kreowania własnego wizerunku dla 79 osób. Zajęcia prowadzone będą w 4 grupach, tj. a) w jednej grupie 23 - osobowej (kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo z problemami w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego); b) w trzech grupach - jednej grupie 20 - osobowej, dwóch grupach po 18 osób (osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności - 23 kobiety i 33 mężczyzn). Część III - Warsztaty komputerowe dla 79 osób. Zajęcia prowadzone będą w 5 grupach, tj. a) w dwóch grupach 11 i 12 osobowej (kobiety bezrobotne i nieaktywne zawodowo z problemami w sprawach opiekuńczo-wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego); b) w trzech grupach - jednej grupie 20 - osobowej, w dwóch grupach po 18 -osób (osoby niepełnosprawne z lekkim i umiarkowaniem stopniem niepełnosprawności - 23 kobiety i 33 mężczyzn). Część IV - Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy dla 40 osób. Zajęcia prowadzone będą w 2 grupach, tj. a) w jednej grupie 20 - osobowej (11 kobiet i 9 mężczyzn - osoby bezrobotne z lekkim stopniem niepełnosprawności), b) w jednej grupie 20 - osobowej (kobiety bezrobotne z problemami w sprawach opiekuńczo - wychowawczych i prowadzeniu gospodarstwa domowego). Część V - Indywidualne doradztwo zawodowe dla 40 osób, w tym: a) 20 osób niepełnosprawnych w stopniu lekkim (11 kobiet i 9 mężczyzn) - b) 20 kobiet bezrobotnych. Wśród uczestników - osób niepełnosprawnych nie ma osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, niewidomych i głuchoniemych. Są osoby poruszające się o kulach, w związku z czym należy zapewnić dostęp do sal dydaktycznych znajdujących się na niskich kondygnacjach (parter) lub umożliwić dotarcie na wyższe kondygnacje windą (dot. części zamówienia II, III, IV, V). 2. Do Wykonawcy należy zapewnienie pomieszczeń, w których będą odbywać się szkolenia wyposażonych w pomoce dydaktyczne, stanowiska komputerowe z dostępem do internetu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapewnienie materiałów piśmienniczych i poczęstunku. Zamawiający zastrzega prawo zmiany ilości uczestników szkoleń w przypadku przerwania lub zakończenia udziału w projekcie lub z powodu innych okoliczności uniemożliwiających uczestnikom szkolenia udział w zajęciach. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, pn.: Aktywność się opłaca.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zajęcia w Klubie Integracji Społecznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Ekspert - Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 189637,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85980,00
Oferta z najniższą ceną: 85980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 343116,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Warsztaty komunikowania się i kreowania własnego wizerunku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15110,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6000,00
Oferta z najniższą ceną: 6000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38646,80
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Warsztaty komputerowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23866,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10000,00
Oferta z najniższą ceną: 10000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42253,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fundacja Ekspert - Kujawy, ul. Dworcowa 65, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6133,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19230,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Indywidualne doradztwo zawodowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Policealne Studium Zawodowe, ul. Szklarska 7, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7333,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28169,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa protez głosowych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Świadczenie usług pocztowych.
- Przebudowa pętli autobusowej wraz z infrastrukturą techniczną, rozbiórką i budową obiektów budowlanych oraz montażem instalacji fotowoltaicznej, zlokalizowanej przy ul. Mątewskiej w Inowrocławiu
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025 roku - II
- "Dostawa bielizny szpitalno - operacyjnej na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie oraz dostarczanie całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu z uwzględnieniem diet i kaloryczności
- Realizacja usług szkoleniowych w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim - prawo jazdy kategoria B
- Organizacja 10 - dniowego psychoedukacyjnego wyjazdu dla dzieci młodszych z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- Organizacja 10-dniowego wyjazdu terapeutycznego dla młodzieży z rodzinnej pieczy zastępczej - uczestników projektu pn. ,,Rodzina - moja przystań''.
- "Sukcesywne świadczenie usługi cateringu w ramach projektu "Zdolni z Pomorza - lato z AWFiS" edycja 2025"
- Dostawa, wdrożenie i konfiguracja sprzętu informatycznego, urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. Cyberbezpieczna Gmina Kostomłoty.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.