eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont fundamentów siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, Oddział w Gliwicach, ul. Mitręgi 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Katowice: Remont fundamentów siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, Oddział w Gliwicach, ul. Mitręgi 2
Numer ogłoszenia: 251610 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach , ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6041208, faks 032 6041250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.oip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont fundamentów siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, Oddział w Gliwicach, ul. Mitręgi 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest remont fundamentów w budynku siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach Oddział w Gliwicach, ul. Mitręgi 2, polegający na wykonaniu zabezpieczenia przeciwwilgociowego ścian i sufitów piwnic przedmiotowego budynku. Powyższe prace remontowe obejmowały będą: a) ustabilizowanie poziomu wilgoci do wartości zalecanych, b) wykonanie nowych przeciwwodnych izolacji poziomych ścian fundamentów i piwnic metodą iniekcji, c) zabezpieczenie przed zniszczeniem istniejących instalacji biegnących w pomieszczeniach piwnicznych, d) wykonanie tynków renowacyjnych na ścianach i sufitach w pomieszczeniach piwnicznych, e) wykonanie nowych paroprzepuszczalnych powłok malarskich, f) zapewnienie skutecznej wentylacji budynku, zgodnie z wymaganiami normowymi oraz wymaganiami związanymi z przeznaczeniem pomieszczeń. Szacunkowa całkowita wartość przedmiotu zamówienia netto: 72224,96 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 91.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2000,00 PLN. 2. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed terminem składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/O KATOWICE, konto nr 16 1010 1212 0013 1322 3000 0000 Kserokopie dowodu przelewu należy dołączyć do oferty (zgodnie z pkt 3.5 siwz). Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy zamawiającego. Wniesione wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsię-biorczości, należy załączyć w formie oryginału do oferty (jak w pkt 3.5 siwz). 6. W przypadku wniesienia wadium w innych formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 Pzp dokumenty takie muszą zawierać następujące informacje: a) określenie przedmiotu przetargu - należy zacytować dokładnie nazwę przetargu, b) określenie numeru postępowania u zamawiającego, c) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję (pełna nazwa, dokładny adres), d) określenie beneficjanta gwarancji - nazwa, adres, e) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja - dane wykonawcy (pełna nazwa, dokładny adres); jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład, f) określenie kwoty gwarancji - musi ona odpowiadać kwocie wadium; kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich, g) gwarancja musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego - w razie zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 Pzp - pod groźbą wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 Pzp, h) określenie terminu ważności gwarancji - okres ten nie może być krótszy niż 30 dni. 7. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po: - upływie terminu związania ofertą, - zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, - unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona. 10. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - na podstawie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 roku Nr 87, poz. 605 ze zm.). Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania oraz wykazanie, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy dokonać poprzez załączenie wymaganych przez zamawiającego dokumentów, w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu - ocena: 0 lub 1. W razie załączenia do oferty wszystkich dokumentów wskazanych w pkt 3.1 siwz (potwierdzających spełnienie wymogów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia) zamawiający uzna, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania oraz wykazanie, że oferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz: * w celu potwierdzenia uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia - § 1 ust. 1 ww. rozporządzenia: 1.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert, 1.2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (jeśli dotyczy), 1.5. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wykonawcy z przetargu zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik numer 9 do siwz, * w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - § 1 ust. 2 ww. rozporządzenia: 1.6. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zrealizowanych robót budowlanych, polegających na wykonaniu osuszania fundamentów budynku wraz z izolacją przeciwwilgociową - z podaniem terminów wykonania robót budowlanych (data - dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia i zakończenia wykonania robót budowlanych), wartości wykonanych robót budowlanych oraz wskazaniem, co było przedmiotem robót budowlanych (z opisu musi jednoznacznie wynikać, że przedmiotem robót budowlanych było osuszanie fundamentów budynku). Warunek ten - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - będzie oceniany łącznie, 1.7. dokumenty - od podmiotów, na rzecz których roboty wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 1.6, zostały wykonane - potwierdzające, że przedmiotowe roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te należy oznaczyć liczbami porządkowymi odpowiadającymi pozycji w wykazie, której dotyczą, 1.8. wykaz osób - co najmniej jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi koniecznymi do wykonania przedmiotu zamówienia, przewidziana jako kierownik robót budowlanych oraz ważne zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (w formie kopii potwierdzonej jak w pkt 1.12 siwz). Wykaz ma zawierać co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko oraz wskazanie, czy ww. osoby posiadają uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z podaniem numeru tych uprawnień). 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1.1, 1.2 i 1.4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2.1. lit. a i c oraz pkt 2.2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty muszą być wystawione w terminach, o których mowa w pkt 3. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 1.5, 1.6 i 1.8 mają być załączone do oferty w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty mogą być załączone do oferty w formie kopii potwierdzonej przez wykonawcę, jak w pkt 1.12 siwz. Zamawiający dopuszcza, by wszystkie dokumenty były załączone do oferty w formie oryginałów. 6. W przypadku podmiotu wspólnego, o którym mowa w art. 23 Pzp: a) warunek wskazany w pkt 1.6 i 1.8 mogą spełniać łącznie wszystkie podmioty wchodzące w skład podmiotu wspólnego, b) dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 - 1.3 i 1.5 ma złożyć każdy podmiot wchodzący w skład podmiotu wspólnego. Dokument wskazany w pkt 1.4 potwierdzający, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu - wykonawcy wchodzący w skład podmiotu zbiorowego składają wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pip.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat pracy w Katowicach ul. Graniczna 29 40-017 Katowice pok. 121.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat pracy w Katowicach ul. Graniczna 29 40-017 Katowice pok. 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.