Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-23
Zielona Góra: Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze. Dostawa sprzętu nagłaśniajacego.
Numer ogłoszenia: 251444 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Teatr im. L. Kruczkowskiego , ul. Niepodległości 3/5, 65-048 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0 68 452 72 72 do 75 wew. 50, faks 0 68 452 72 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Lubuskiego Teatru w Zielonej Górze. Dostawa sprzętu nagłaśniajacego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu nagłaśniającego oraz systemu łączności wewnętrznej - inspicjent. l.p. Nazwa Ilość 1 Mikser akustyczny 2 2 Equalizer 8 3 Kompresor/bramka szumów/limiter 6 4 Procesor efektów 2 5 Procesor efektów 1 6 Procesor sterujący systemem nagłośnienia 4 7 Procesor dynamiczny 4 8 Odtwarzacz CD 4 9 Odtwarzacz DVD 4 10 Odtwarzacz minidysk 4 11 Krosower- zwrotnica podziału częstotliwości 1 12 Mixer video 1 13 Telewizor LCD 2 14 Kolumna głośnikowa dwudrożna 8 15 Kolumna głośnikowa niskotonowa 2 16 Wzmacniacz - końcówka mocy 10 17 Kolumny odsłuchowe 10 18 Mikrofony. 1 18a. Zestaw mikrofonów do nagłośnienia perkusji. 7 18.b Mikrofony pojemnościowe 4 18.c Mikrofony dynamiczne 5 18.d Mikrofony wokalowe 6 18.e Mikrofony powierzchniowe 4 18.f Mikrofony bezprzewodowe 2 18.g Mikrofony instrumentalne 4 18.h Mikrofony bezprzewodowe typu mikroport 16 19 Di box aktywny 8 20 Statywy głośnikowe 6 21 Statywy mikrofonowe perkusyjne 6 22. Mikser akustyczny 3 23. monitory aktywne do komputera 2 24. Skrzynie transportowe-case 3 26 Okablowanie kpl 29 Pulpit inspicjenta -system komunikacji scenicznej 1 kpl Szczegółowa specyfikacja sprzętu zawarta jest w SIWZ wraz z załącznikami.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.36.00.00 - Urządzenia komunikacji wewnętrznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w kwocie 18 000,00 (do 3%) przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert wyznaczono do 30.07.2009r. godz. 9.00 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy przed upływem terminu składania ofert: 21 1090 1535 0000 0001 1185 5686. Wymagana kwota musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (musi być podana wartość, przedmiot przetargu i prawo zamawiającego do tej kwoty, gdy zaistnieją przesłanki wymienione w art. 46 ust 5), należy przekazać Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert. Formy wnoszenia wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz bankowych itd. zgodnie z art. 45 ust. 6 Prawo zamówień publicznych. W przypadku nie wniesienia wadium w terminie wyżej podanym tj. do 30.07,2009r. godz. 9.00 Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania przetargowego zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia, zawarto umowę. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: Który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona, Zamawiającego zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana; odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy (zgodnie z art. 2, pkt 11 ustawy pzp): 5.1.1. niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.2. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy dostawy podobnego sprzętu o wartości min. 100.000,00 zł każda, udokumentowane, że zostały wykonane należycie. 5.2. Wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Pzp mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące wykonawcy występującego samodzielnie. Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może żądać od wykonawców, których oferta została wybrana, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 5.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1. SIWZ. 5.3. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z uwzględnieniem art. 26 ust 3 ustawy pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: 6.1.1. Wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 2 do SIWZ oraz wypełniony załącznik nr 1 z załączonymi wymaganymi katalogami. 6.1.2. Oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 6.1.3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 6.1.4. Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ 6.1.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.6. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawy stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 6 SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ ; 6.1.7. Zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 6.1.8. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 6.1.5) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o których mowa w pkt 6.2. SIWZ, zastępuje się go dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4. Wymienione w pkt 6 SIWZ dokumenty i oświadczenia muszą być załączone do oferty. 6.5. Składane dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału, za wyjątkiem dokumentów o których mowa w pkt 6.1.5) i 6.1.6) SIWZ, które mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6.6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.7. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie dokumenty i oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6.8. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 6.1. - 6.4. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.teatr.zgora.pl bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Teatr im. L. Kruczkowskiego
65-048 Zielona Góra al. Niepodległości 3/5
Dział Administracji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Lubuski Teatr im. L. Kruczkowskiego 65-048 Zielona Góra al. Niepodległości 3/5 Dział Administracji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa frezarki CNC do Powiatowego Zespołu Szkół w Świebodzinie
- REMONT WIADUKTU WD-7 ZAWADA NAD DROGĄ EKSPRESOWĄ S-3 W KM 187+260
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń informatycznych ( Meta ADS, Google ADS, Google Analytics, grafika komputerowa ) - powiat krośnieński
- Remont dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami przy ul. Drzewnej 15 w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie kursu photoshopa ( powiat krośnieński)
- dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej IV (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia, sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Przełamujemy bariery!"
- Zakup przenośnych pętli indukcyjnych
- Dostawa sprzętu IT, sprzętu multimedialnego, sprzętu do nagłośnienia, sprzętu biurowego dla Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - część 1-4
- ZAKUP URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH I PERYFERYJNYCH NA POTRZEBY SZKÓŁ ŚREDNICH POWIATU KOLSKIEGO W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM
- Dostawa sprzętu RTV
- Dostawa wraz z montażem systemu do debriefingu dla potrzeb CSM- sala wysokiej wierności
więcej: Mikrofony i głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.