To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-22
Grajewo: Kompleksowe usługi ochronne, monitoring i sprzątanie obiektu Urzędu Skarbowego w Grajewie
Numer ogłoszenia: 251381 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 212247 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Grajewie, ul. Elewatorska 8, 19-203 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 2723245, faks 086 2722808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi ochronne, monitoring i sprzątanie obiektu Urzędu Skarbowego w Grajewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi ochronne, monitoring i sprzątanie obiektu Urzędu Skarbowego w Grajewie, a w szczególności: w zakresie ochrony osób i mienia: a) ochrona osób, mienia i informacji na terenie obiektu poprzez całodobową ochronę fizyczną przez jednego pracownika, b) podejmowanie interwencji w przypadku zagrożenia pożarowego, napadu, włamania, rozboju lub naruszenia porządku publicznego przez osoby z zewnątrz na terenie Urzędu, c) przeciwdziałanie kradzieżom i niszczeniu mienia i informacji, d) w razie konieczności ścisła współpraca z Policją i Strażą Miejską podczas zaprowadzania porządku publicznego w chronionym obiekcie i na terenie do niego przylegającym, a także z innymi służbami w przypadku występowania zagrożeń dla bezpieczeństwa osób, mienia lub informacji, e) bezzwłoczne informowanie przełożonego oraz Naczelnika Urzędu Skarbowego lub osobę odpowiedzialną za sprawy ochrony o zdarzeniach lub zagrożeniach zaistniałych podczas pełnienia służby, f) wydawanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym pracownikom, a po zakończeniu pracy przez pracowników urzędu sprawdzanie stanu zdanych kluczy od pomieszczeń biurowych i ich przechowywanie, g) obsługiwanie centrali telefonicznej urzędu zgodnie ze standardami obsługi klientów - łączenie rozmów telefonicznych, h) obchód obiektu polegający na sprawdzaniu zamknięcia wszystkich okien i drzwi oraz bram, i) prowadzenie ewidencji zamawianych rozmów telefonicznych przez pracowników urzędu. 2. Monitorowanie zagrożeń włamania lub napadu w obiekcie Urzędu Skarbowego w Grajewie. 3.Zapewnienie sprawności elementów systemu alarmowego oraz urządzeń monitorujących poprzez: a) wykonywanie okresowych przeglądów, b) wykonywanie okresowych (co 3 miesiące) kontroli sprawności urządzeń zabezpieczających m. in. poprzez: sprawdzanie czujek przestrzennych, sprawdzanie działania sygnalizatorów, sprawdzanie fizycznego stanu instalacji, sprawdzanie działania przycisków napadowych, radiolinii, sprawdzanie działania urządzeń monitoringu, c) wymianę lub naprawę niesprawnych elementów technicznych systemu alarmowego na koszt własny. Wykonawca będzie ściśle współpracował z osobą upoważnioną przez zamawiającego w zakresie prawidłowej realizacji umowy. Zamawiający wymaga do realizacji ochrony pracowników licencjonowanych, mogą to być licencje I lub II stopnia. w zakresie sprzątania: a) codzienne sprzątanie wewnętrznych pomieszczeń zamawiającego, tj. pomieszczeń biurowych, toalet, klatek schodowych, holi: - odkurzanie wykładzin podłogowych, - mycie i czyszczenie podłóg, - wycieranie kurzu z mebli, półek, parapetów, itp., - opróżnianie koszy na śmieci, wynoszenie śmieci, - dbanie o czystość łazienek, luster, drzwi, - wyposażenie łazienek w mydło w płynie i ręczniki papierowe, - bieżące wyposażanie toalet w papier toaletowy i środki zapachowe, b) czyszczenie na mokro wykładzin - jeden raz w roku, c) czyszczenie wertikali i rolet - jeden raz w roku, c) mycie okien i powierzchni przeszklonych - dwa razy w roku, d) zamiatanie terenu przyległego do budynku i posesji Urzędu oraz odśnieżanie w sezonie zimowym: chodników przy posesji Urzędu, parkingu, wejścia do budynku, wjazdu do garażu, e) wykonywanie obowiązków administratora obiektu w zakresie zapobiegania skutkom gołoledzi na trasach komunikacji pieszej, f) pielęgnowanie kwiatów, podlewanie, zasilanie nawozami, g) pielęgnowanie drzewek, krzewów, strzyżenie trawników (w miarę potrzeb dosiewanie trawy), h) doraźne sprzątanie po ewentualnych awariach i remontach, j) wykonywanie innych doraźnych prac ochronno - porządkowych wynikających z potrzeb szczególnych. Czynności w zakresie sprzątania wykonywane będą przez wykonawcę jego środkami technicznymi i chemicznymi, tj. narzędzia, odkurzacze, szczotki, miotły, zmiotki, odzież ochronna, proszki, płyny, środki dezynfekująco - zapachowe (papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, kostki sedesowe, odświeżacze powietrza), itp. Wykonawca wykonywać będzie powyższe czynności po godzinach pracy urzędu: - od poniedziałku do czwartku po godz. 15.30, - w piątek po godz. 18.00 lub w innych godzinach, gdy zachodzi konieczność natychmiastowego usunięcia awarii, - w pokojach nr 3 i nr 12 sprzątanie powinno odbywać się w godzinach pracy. Wykonawca zapewni odśnieżanie chodników przyległych do posesji Urzędu - w miarę zaistniałych potrzeb, również w dni wolne od pracy. Wykonanie przedmiotu zamówienia nie może być zlecone przez wykonawcę innemu podmiotowi. Wykonawca ma możliwość wcześniejszego zapoznania się z miejscem i zakresem wykonywania zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 272113.20 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Purzeczko-Grupa Securitas p. z o.o., 18 - 400, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7558.70
- Oferta z najniższą ceną: 7558.70 oferta z najwyższą ceną: 12250
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- Dostawa imiennych biletów miesięcznych dla uczniów z terenu gminy Grajewo
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1808B ul. Przemysłowej w Grajewie - etap I"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności miasta Grajewo i części jego jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania powierzchni biurowych, użytkowych, ciągów komunikacyjnych i okien w budynkach użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Mogilnie w latach 2025/2026
- Usługa ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, korytarzy i sanitariatów w budynkach administracji MZBM położonych w Tychach oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
- "Usługa polegająca na dozorze osób i mienia w obiekcie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze przy ul. Racula-Wierzbowa 6 w Zielonej Górze".
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 w Gdańsku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.