eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i wdrożenie portalu internetowego oraz usługi związane z jego utrzymaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Warszawa: Zakup i wdrożenie portalu internetowego oraz usługi związane z jego utrzymaniem
Numer ogłoszenia: 251342 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej , ul. Konstruktorska 3a, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4590000, faks 022 4590201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfosigw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie portalu internetowego oraz usługi związane z jego utrzymaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie portalu internetowego dla: Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, zwanego dalej PO IiŚ, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, zwanego dalej NFOŚiGW i Biuletynu Informacji Publicznej, zwanego dalej BIP, obejmujące swym zakresem: zaprojektowanie, budowę i uruchomienie portalu internetowego, obsługę serwisową oraz utrzymanie portalu na infrastrukturze i w lokalizacji pozostającej w dyspozycji Wykonawcy. System zarządzania treścią portalu (CMS) winien spełniać następujące wymagania: 1. szybka i wygodna publikacja treści dowolnego typu (artykułów, dokumentów, plików, zdjęć, itd.), bez potrzeby posiadania wiedzy technicznej, w szczególności znajomości języka HTML, 2. niewielkie wymagania techniczne (wszystkie funkcje są dostępne z poziomu stron WWW - wystarczy dowolna przeglądarka internetowa), 3. wygodny i łatwy w obsłudze panel administracyjny, 4. edytor WYSIWYG do formatowania treści, 5. możliwość przenoszenia treści z dokumentów MS Office, OpenOffice, HTML (w przypadku dokumentów powstałych w MS Office system musi mieć możliwość czyszczenia kodu z nadmiarowych znaczników), 6. system praw dostępu dla różnych grup użytkowników (np. administratorów, redaktorów, użytkowników serwisu), 7. możliwość tworzenia struktury serwisu, jej modyfikacji oraz rozbudowy na dowolnym poziomie zagłębienia, 8. zarządzanie plikami graficznymi i multimedialnymi, 9. zarządzanie plikami do pobrania (upload, kontrola powiązania, kasowanie niepowiązanych plików), 10. kontrola wersji dla wszystkich publikowanych materiałów (możliwość przywracania wcześniejszych wersji), 11. podgląd strony przed publikacją, 12. proste zarządzanie wersjami językowymi, 13. interfejs użytkownika w języku polskim, 14. polskojęzyczny panel administracyjny oraz polskie komunikaty, 15. koordynacja współpracy między redaktorami, 16. system powiadomień o zdarzeniach w serwisie, 17. zintegrowana wyszukiwarka (dla serwisu WWW oraz Panelu Administracyjnego), 18. wbudowana funkcjonalność WebDAV (Web-based Distributed Authoring and Versioning) - rozszerzenia protokołu HTTP pozwalające użytkownikom na współpracę przy redagowaniu dokumentów na zdalnych serwerach, 19. wsparcie dla technologii współdzielenia informacji RSS (Really Simple Syndication), 20. automatyczne generowanie plików PDF, 21. kontrola zawartości META-tagów, 22. możliwość szybkiego dodania rozszerzeń (nowych modułów) serwisu, 23. system CMS dostępny wyłącznie poprzez połączenie szyfrowane (SSL). Opcje: Zamawiający przewiduje prawo opcji w zamówieniu polegające na przedłużeniu usług utrzymania portalu maksymalnie do 4 lat od podpisania umowy z możliwością skorzystania z opcji utrzymania portalu na okres: do 2 lat, do 3 lat lub do 4 lat od podpisania umowy. Opis potrzeb i wymagań Zamawiającego zawierający m.in.: przewidywany zakres zamówienia, założenia dotyczące konstrukcji, nawigacji i funkcji portalu internetowego dla PO IiŚ, NFOŚiGW i BIP, wymagania techniczne dla portalu internetowego PO IiŚ, NFOŚiGW i BIP oraz informację o aktach prawnych określających wymagania dot. portalu, można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (adres podano w sekcji I.1) niniejszego ogłoszenia) lub na stronie internetowej pod adresem: www.nfosigw.gov.pl., w zakładce - Zamówienia publiczne-> Zakup i wdrożenie portalu internetowego oraz usługi związane z jego utrzymaniem -> Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) ->Wymagania dotyczące portalu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.23.00 - Usługi w zakresie technologii informacji 72.21.23.17 - Usługi opracowywania oprogramowania do pisania tekstów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą Pzp, oraz złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zaleca się złożenie oświadczenia o treści: Zgodnie z art. 60c ust. 2 i art. 50 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oświadczam, że jako Wykonawca spełniam warunki udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, musi być spełniony przez każdego z tych Wykonawców. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 1) zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów wg zasady spełnia-nie spełnia. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) dysponować co najmniej 3 specjalistami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich specjalistów, którzy w przedmiotowym zamówieniu będą pełnili następujące funkcje: analityk systemowy, grafik portali internetowych, specjalista ds. systemu zarządzania treścią i specjalista ds. bezpieczeństwa (dopuszcza się, by jedna osoba pełniła jednocześnie dwie funkcje). Zamawiający wymaga, aby każdy ze specjalistów, w co najmniej 3 usługach - projektach budowy portalu internetowego, polegających na zaprojektowaniu, budowie i uruchomieniu portalu internetowego, pełnił taką samą funkcję lub funkcję równoważną pod względem zakresu obowiązków do tej, w której jest przewidziany w niniejszym zamówieniu. Wszystkie wskazane powyżej projekty muszą dotyczyć portali, które zostały opracowane z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią spełniającego wymagania określone w sekcji II.1.3) niniejszego ogłoszenia. Co najmniej 1 projekt z projektów w realizacji których brał udział dany specjalista, musi znajdować się na liście projektów, które wykazywać będzie Wykonawca na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie b). Wartość każdego z projektów, w realizacji których brał udział dany specjalista, musi wynosić co najmniej 100 000 zł brutto - kwota ta winna obejmować wyłącznie wartość usług związanych z: zaprojektowaniem, budową oraz uruchomieniem portalu i nie może obejmować innych elementów usługi, np. usług związanych z utrzymaniem portalu, dostawy sprzętu, itp. b) zrealizować w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej trzy usługi - projekty budowy portalu internetowego, polegające na zaprojektowaniu, budowie i uruchomieniu portalu internetowego, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każda, przy czym co najmniej jedna z tych usług została zrealizowana na rzecz odbiorcy z sektora finansowego. Wszystkie wskazane powyżej usługi (projekty) muszą dotyczyć portali, które zostały opracowane z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią spełniającego wymagania określone w sekcji II.1.3) niniejszego ogłoszenia. Wskazana kwota winna obejmować wyłącznie wartość usług związanych z: zaprojektowaniem, budową oraz uruchomieniem portalu i nie może obejmować innych elementów usługi, np. usług związanych z utrzymaniem portalu, dostawy sprzętu, itp., c) zrealizować w okresie ostatnich 3 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie lub realizować (w przypadku usług aktualnie wykonywanych), co najmniej trzy usługi polegające na utrzymaniu portalu internetowego przez okres co najmniej jednego roku na infrastrukturze i w lokalizacji pozostającej w dyspozycji Wykonawcy, przy czym co najmniej jedna z tych usług została zrealizowana lub realizowana jest na rzecz odbiorcy z sektora finansowego. Każda ze wskazanych powyżej usług winna dotyczyć utrzymania portalu internetowego, dla którego wskaźnik miesięczny poziomu dostępności portalu wynosił lub wynosi co najmniej 99,5% oraz który charakteryzuje się średnią liczbą co najmniej 200 000 otwieranych stron miesięcznie i średnią wielkością transferu plików co najmniej 40 GB miesięcznie w okresie ostatnich 12 miesięcy świadczenia usługi. Ponadto zakres każdej z usług utrzymania portalu internetowego winien obejmować wykonywanie następujących działań: i) posadowienie i udostępnienie portalu na infrastrukturze i w lokalizacji pozostającej w dyspozycji Wykonawcy, ii) utrzymanie i administrowanie infrastrukturą, iii) zapewnienie łączy dostępowych o odpowiedniej przepustowości, iv) zapewnienie ochrony dostępu z sieci Internet do portalu, v) utrzymanie sprzętu i oprogramowania realizującego funkcję zabezpieczenia dostępu do portalu certyfikatami SSL, vi) opracowywanie i udostępnianie statystyk pracy i dostępności portalu. Zamawiający uzna również za spełniającą warunki, o których mowa w pkt. b) i c) usługę obejmującą: realizację projektu budowy portalu internetowego, polegającą na zaprojektowaniu, budowie i uruchomieniu portalu internetowego, o wartości co najmniej 100 000 zł brutto oraz utrzymanie tego portalu przez okres co najmniej jednego roku na infrastrukturze i w lokalizacji pozostającej w dyspozycji Wykonawcy, pod warunkiem spełnienia pozostałych wymagań stawianych usługom, zamieszczonych w obu ww. punktach. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Ocena spełniania warunków określonych w pkt. 2) zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów, przy czym muszą być spełnione wymagania minimalne, a w celu kwalifikacji Wykonawców ocena stopnia spełniania ww. warunków dokonana zostanie wg niżej określonych Zasad Kwalifikacji. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, musi być spełniony łącznie przez tych Wykonawców. Ocena spełniania warunku określonego w pkt. 3) zostanie dokonana na podstawie przedłożonego dokumentu wg zasady spełnia-nie spełnia. Zasady Kwalifikacji: w celu kwalifikacji, Wykonawcy poddani zostaną ocenie w zakresie, w którym spełniają warunki udziału w postępowaniu, w stopniu co najmniej minimalnym. Znaczenie warunków udziału w postępowaniu, wg których dokonana będzie kwalifikacja Wykonawców oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: i) liczba projektów, w realizacji których brali udział wskazani przez Wykonawcę specjaliści będzie oceniania w następujący sposób: a) 3 projekty - 0 punktów, b) 4 projekty - 1 punkt, c) 5 projektów - 2 punkty, d) 6 projektów i więcej - 3 punkty. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę specjalistów w większej liczbie niż minimalna, do oceny zakwalifikowanych zostanie maksymalnie 5 specjalistów, którzy brali udział w realizacji największej liczby projektów i każdy z nich będzie oceniany osobno. Ostateczna ilość punktów, jaka zostanie przyznana Wykonawcy, będzie sumą punktów przyznanych wszystkim zakwalifikowanym do oceny specjalistom. Zamawiający przewiduje zaproszenie do dialogu Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu, w liczbie określonej w sekcji IV.1.2) niniejszego ogłoszenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) W celu potwierdzenia spełnienia warunku wskazanego w sekcji III.2)1.1) dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.2)1.1). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty i oświadczenie, o których mowa powyżej, musi złożyć każdy z Wykonawców. B) W celu potwierdzenia spełniania wskazanych w sekcji III.2)1.2) warunków dotyczących niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: B1) Wykaz specjalistów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i którzy będą wykonywać usługi w ramach niniejszego zamówienia, zawierający następujące informacje: imię i nazwisko specjalisty; funkcję, jaką będzie wykonywał przy realizacji zamówienia (analityk systemowy, grafik portali internetowych, specjalista ds. systemu zarządzania treścią lub specjalista ds. bezpieczeństwa); kwalifikacje i doświadczenie: krótki opis każdego z projektów budowy portalu internetowego, w których realizacji brał udział wskazany specjalista, wartość brutto (w zł) tych projektów obejmującą wyłącznie wartość usług związanych z zaprojektowaniem, budową i uruchomieniem portalu, opis zakresu wykonywanych czynności przez wskazanego specjalistę w każdym z projektów (odpowiednich do przewidywanej funkcji w niniejszym zamówieniu) oraz potwierdzenie, że wskazane portale zostały opracowane z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią spełniającego wymagania określone w sekcji II.1.3) ogłoszenia o zamówieniu. Dodatkowo, jeśli wśród specjalistów wskazanych do realizacji niniejszego zamówienia znajdują się osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował w przyszłości (podczas realizacji zamówienia) - należy zaznaczyć w wykazie te osoby. Przedłożone informacje muszą potwierdzać spełnienie warunków wskazanych w sekcji III.2)1.2) lit. a) powyżej. B2) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia specjalistów, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt. B1) Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. B3) Wykaz zrealizowanych usług - projektów budowy portalu internetowego polegających na zaprojektowaniu, budowie i uruchomieniu portalu internetowego, zawierający następujące informacje: nazwa portalu i jego krótki opis (potwierdzający zrealizowanie usługi polegającej na zaprojektowaniu, budowie i uruchomieniu portalu internetowego; dodatkowo należy zamieścić potwierdzenie, że wskazany portal został opracowany z wykorzystaniem systemu zarządzania treścią spełniającego wymagania określone w sekcji II.1.3) ogłoszenia o zamówieniu oraz wskazać czy usługa została zrealizowana na rzecz odbiorcy z sektora finansowego), wartość brutto usługi (wskazana kwota winna obejmować wyłącznie wartość usług związanych z zaprojektowaniem, budową i uruchomieniem portalu), daty wykonania (rozpoczęcie i zakończenie) i odbiorca usługi. B4) Wykaz zrealizowanych lub realizowanych usług polegających na utrzymaniu portalu internetowego, zawierający następujące informacje: nazwa i adres portalu, krótki opis usługi (potwierdzający zrealizowanie lub realizowanie usługi o wymaganiach opisanych w sekcji III.2)1.2) lit. c) ogłoszenia o zamówieniu; dodatkowo należy wskazać czy usługa została zrealizowana lub jest realizowana na rzecz odbiorcy z sektora finansowego), okres świadczenia usługi utrzymania portalu (rozpoczęcie i zakończenie), wskaźnik miesięczny poziomu dostępności portalu, średnia liczba otwieranych stron miesięcznie, średni miesięczny transfer plików w okresie ostatnich 12 miesięcy świadczenia usługi i odbiorca usługi. B5) Dokumenty wystawione przez odbiorców usług wskazanych w wykazach, o których mowa w pkt. B3) i B4) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak dokumentu lub dokument, który nie potwierdza należytego zrealizowania usługi będzie skutkował nie uznaniem jej przez Zamawiającego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. wykazy i dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. C) Potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, nastąpi poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w sekcji III.2)1.1). 2. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. A) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument/zaświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Projekt - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgodnie z art. 60e ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający przekaże Wykonawcom specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Niezbędne informacje, umożliwiające przygotowanie się Wykonawców do udziału w dialogu, można uzyskać w siedzibie Zamawiającego (adres podano w sekcji I.1) niniejszego ogłoszenia) lub na stronie internetowej pod adresem: www.nfosigw.gov.pl, w zakładce - Zamówienia publiczne-> Zakup i wdrożenie portalu internetowego oraz usługi związane z jego utrzymaniem -> Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) ->Wymagania dotyczące portalu.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Zamawiający nie przewiduje nagród dla Wykonawców.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2008 godzina 11:00, miejsce: 02-673 Warszawa, ul. Konstruktorska 1, pokój 214 lub w Kancelarii Głównej Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi dokumentami na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w terminie i miejscu określonym w sekcji IV.3.4) niniejszego ogłoszenia, w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać następująco: Wniosek - Zakup i wdrożenie portalu internetowego oraz usługi związane z jego utrzymaniem. Sprawa nr ZZP/33/2008. Nie otwierać przed: (należy podać termin składania wniosków). 2.Wniosek i pozostałe dokumenty składane przez Wykonawcę muszą być podpisane przez osobę(osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Uprawnienie osoby(osób) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. W przypadku, gdy uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych do wniosku, należy załączyć także odpowiednie pełnomocnictwo(pełnomocnictwa). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy załączyć dokument/dokumenty ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnictwa składane przez Wykonawcę muszą być przedstawione w formie oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. 5. W przypadku składania dokumentów w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (zgodnie z sekcją III.2) ogłoszenia), poświadczenie następuje poprzez złożenie podpisu lub parafy osoby/osób uprawnionej, z adnotacją - za zgodność z oryginałem. 6.Termin związania ofertą (30 dni), zgodnie z art. 85 ust. 5 ustawy Pzp, zaczynać będzie bieg wraz z upływem terminu otwarcia ofert i będzie liczony łącznie z tym dniem. 7. Wagi kryteriów oceny ofert podano w procentach. 8. Wszelkie informacje dotyczące niniejszego zamówienia zamieszczane są na stronie internetowej Zamawiającego: www.nfosigw.gov.pl. Pod wskazanym adresem możliwe jest także pobranie wzoru wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz innych dokumentów, do wykorzystania przez Wykonawców. Wzory te dostępne są również w siedzibie Zamawiającego. 9. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie kontaktował się z Wykonawcami za pomocą faksu: (22) 45 90 201, tel. (22) 45 90 292. 10. Czas trwania zamówienia podany w sekcji II.2) ogłoszenia obejmuje: usługi zaprojektowania, budowy i wdrożenia portalu (których przewidywany okres realizacji wynosi 6 miesięcy od daty udzielenia zamówienia) oraz 12 - miesięczny okres świadczenia usługi utrzymania portalu. Zamawiający przewiduje prawo opcji w zamówieniu polegające na przedłużeniu usług utrzymania portalu maksymalnie do 4 lat od podpisania umowy z możliwością skorzystania z opcji utrzymania portalu na okres: do 2 lat, do 3 lat lub do 4 lat od podpisania umowy. 11. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie. 12. Zamówienie jest dofinansowane z XV osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko - Pomoc Techniczna.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.