Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Białobrzegi: modernizacja drogi powiatowej nr 1115W Przytyk - Kożuchów - do drogi krajowej nr 48 odcinek od drogi krajowej nr 48 - Kożuchów Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Białobrzegach, do kontaktów: Włodzimierz Stachera, ul. Kościelna 103, 26-800 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 048 6132338, fax 048 6132338, e-mail: pzdpbialobrzegi@post.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pzdpbialobrzegi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:utrzymanie dróg. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja drogi powiatowej nr 1115W Przytyk - Kożuchów - do drogi krajowej nr 48 odcinek od drogi krajowej nr 48 - Kożuchów. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Kożuchów gm. Wyśmierzyce, powiat Białobrzegi. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: modernizacja drogi powiatowej nr. 1115W Przytyk-Kożuchów-do drogi krajowej nr.48,odcinek od drogi krajowej nr. 48 - Kożuchów. od km 0+010 do km 2+640 długości 2.630 km. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie internetowej Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach:www.pzdpbialobrzegi.pl 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej 2630.0 x 5.10,wykonanie dywanika wzmacniającego m2 13413,0 z betonu asfaltowego 0/8 mm grubości 4 cm dla ruchu KR 2, wykonanie renowacji i oczyszczenia rowów drogowych. Roboty ziemne wykonane koparkami przedsiębiernymi o poj.łyżki 0,6m3 z transportem urobku na odległość 1 km oraz renowacja i oczyszczenie rowów drogowych: 500x2x0,4 m3/mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 115
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8500 zł. (słownie osiem tysięcy pięćset złotych) należy wnieść najpóźniej w ostatnim dniu składania ofert,ale przed upływem terminu złożenia ofert,w formie przewidzianej Art.45.pkt.6 obowiązującej ustawy PZP,natomiast wnoszone w pieniądzu na nasz r-k bankowy w Kredyt Banku S.A.Filia Nr.1 w Białobrzegach.Oddział Radom nr.konta:86 1500 1647 1216 4005 2188 0000. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy którzy spełniają wymogi określone w art.22 i art.24 obowiązującej ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udziału w postępowaniu dopuszcza się wszystkich oferentów spełniających warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest dostarczyć wraz z właściwie wypełnioną ofertą: kosztorys ofertowy,oświadczenie złożone zgodnie z art.22 ustawy PZP.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,wykaz obsady kadrowej z kserokopiami uprawnień i przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.Wykaz sprzętu,referencje.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpbialobrzegi.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 10:00, Siedziba Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach, 26-800 Białóbrzegi ul. Kościelna 103.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4536E gr. pow. Wieluń. Pajęcz. - Radoszewice - Siemkowice - Pajęczno w M. Siemkowice (ul. Dziegieciów) na odc. ok. 780 mb".
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.