eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-23

Opoczno: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie.
Numer ogłoszenia: 251320 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Rejonowy w Opocznie , ul. Partyzantów 30, 26-300 Opoczno, woj. łódzkie, tel. 044 7544823.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opoczno.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą analizatora koagulologicznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie. (Zał. 3) Odczynniki warunki wymagane : - Tromboplastyna ludzka ( nierekombinowana ) o ISI zbliżonym do 1,0 (?0,1 ) - Możliwość kalibracji PT bezpośrednio w INR - Oznaczenie czasu APTT - odczynnik ciekły, gotowy do użycia - Oznaczanie fibrynogenu metodą niewymagającą wstępnego rozcieńczania próbki - Standardy fibrynogenu - osobne: minimum 5 różnych poziomów w zakresie pomiarowym od 80 do 900 mg/dl - Materiały standardowe (kalibratory) , osocza kontrolne: mianowane, pochodzenia ludzkiego, liofilizowane z możliwością zamrażania ( stabilność po zamrożeniu minimum 2 tygodnie) - Kalibracja nie częściej niż raz na serię danego odczynnika. Aparat - warunki graniczne: - Zautomatyzowany analizator koagulologiczny - Analizator typu RANDOM ACCES z możliwością pracy w trybie CITO - Możliwość oznaczeń zarówno metodami wykrzepialnymi (odczyt na zasadzie nefelometrii) jak i chromogenną oraz immunologiczną - Panel oznaczeń: PT, APTT, fibrynogen metodą Claussa, TT, AT III, D-Dimery - Wydajność analizatora co najmniej 40-50 oznaczeń/godzinę - Monitorowanie zużycia odczynników - Możliwość oznaczania fibrynogenu zarówno na podstawie pomiaru czasu protrombinowego jak i metodą Claussa - Możliwość wstawiania próbek od pacjentów zarówno w probówkach macierzystych bezpośrednio po odwirowaniu, bez konieczności odciągania osocza jak i w osobnych naczyńkach - Czujniki poziomów odczynników i próbki - Chłodzenie odczynników na pokładzie analizatora - Automatyczne rozcieńczanie próbek i kalibratorów - Możliwość automatycznego powtarzania pomiarów w przypadku otrzymania wyników budzących wątpliwości lub wyników poza liniowością - Pamięć krzywych kalibracyjnych - Możliwość wydruków krzywych kalibracji - Oprogramowanie analizatora wyposażone w system kontroli jakości wykonywanych badań wraz z wykresami Levey-Jenningsa - Oprogramowanie analizatora wyposażone w bazę danych wyników pacjentów i danych kalibracyjnych - Możliwość przechowywania wyników badań, kontroli i kalibracji w bazie danych - Dwukierunkowa komunikacja z istniejącą siecią komputerową w laboratorium - Analizator wyposażony w wewnętrzny czytnik kodów kreskowych - Analizator wyposażony w UPS dla dokończenia rozpoczętych analiz na około 20 minut - Bezpłatny serwis i okresowe przeglądy konserwacyjne oraz części zamienne w czasie trwania umowy - Wykonawca dostarczy wraz z analizatorem instrukcję obsługi w języku polskim oraz kartę gwarancyjną - Wykonawca dokona montażu ww. sprzętu oraz zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu laboratorium w obsłudze analizatora w czasie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ciągu miesiąca od podpisania umowy - Koszt podłączenia analizatora do istniejącego w laboratorium systemu komputerowego ponosi Wykonawca - Wykonawca jest zobowiązany na czas trwania umowy dostarczyć zestaw komputerowy. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WINIEN BYĆ DOŁĄCZONY DO OFERTY. Dostawca jest zobowiązany na czas trwania umowy dostarczyć zestaw komputerowy i we własnym zakresie dokonać podłączenia analizatora do sieci komputerowej laboratorium wraz z przeszkoleniem pracowników. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych i nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki Celem udokumentowania spełnienia wymagań art.22 ust. 1 oraz art. 24 pkt. 2 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oferent dołącza do ofert następujące dokumenty : 2.Oświadczenie wg załącznika nr 2 o: a)posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadania niezbędnej wiedzę i doświadczenie oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj Dz. U. z 2008 Nr 171, poz. 1058 e) wyrażeniu zgody na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub dokument potwierdzający ubieganie się o wpis do w/w rejestru. 4.Znak jakości CE, odnoszący się do aparatu i odczynników. 5.Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych na CD. Do ofert należy również dołączyć 1.Wypełniony formularz ofertowy (Zał. nr 1) 2.Formularz asortymentowo-cenowy ( Zał nr 3 ) 3.Parafowany wzór umowy. 4.W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5.Dokumenty o których jest mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w SIWZ. 7.Brak jakichkolwiek z wyżej wymienionych oświadczeń i dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie i niewłaściwym czasie spowoduje odrzucenie oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wg załącznika nr 2 o: a)posiadaniu uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)posiadania niezbędnej wiedzę i doświadczenie oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c)znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj Dz. U. z 2008 Nr 171, poz. 1058 e) wyrażeniu zgody na wszystkie warunki i wymogi określone w SIWZ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych lub dokument potwierdzający ubieganie się o wpis do w/w rejestru. 5.Znak jakości CE, odnoszący się do aparatu i odczynników. 6.Karty charakterystyki produktu i substancji niebezpiecznych na CD. Do ofert należy również dołączyć 7.Wypełniony formularz ofertowy (Zał. nr 1) 8.Formularz asortymentowo-cenowy ( Zał nr 3 ) 9.Parafowany wzór umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opoczno.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, Sekretariat,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 12:00, miejsce: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie, 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów 30, Sekretariat, nie później niż do dnia 31.07.2009r., do godz. 12.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.