eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › REMONTY DRÓG PUBLICZNYCH O NAWIERZCHNIACH TWARDYCH NA TERENIE MIASTA ŁODZI W LATACH 2008 I 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-14

Łódź: REMONTY DRÓG PUBLICZNYCH O NAWIERZCHNIACH TWARDYCH NA TERENIE MIASTA ŁODZI W LATACH 2008 I 2009
Numer ogłoszenia: 251304 - 2007; data zamieszczenia: 14.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTY DRÓG PUBLICZNYCH O NAWIERZCHNIACH TWARDYCH NA TERENIE MIASTA ŁODZI W LATACH 2008 I 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: REMONTÓW DRÓG PUBLICZNYCH O NAWIERZCHNIACH TWARDYCH NA TERENIE MIASTA ŁODZI W LATACH 2008 I 2009. Prace prowadzone będą na terenie Miasta Łodzi. Zakres prac obejmuje: - remont nawierzchni bitumicznych, - remont nawierzchni z płyt drogowych betonowych, kostki betonowej, kostki kamiennej nieregularnej, bruku, płyt drogowych betonowychżelbetonowych, - remont podbudowy betonowej, podbudowy tłuczniowej, - remont krawężników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularze cenowe 1a-1c) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Tom III SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na kwotę: część 1 (rejon I) - 60.000,00 zł, część 2 (rejon II) - 60.000,00 zł, część 3 (rejon III) - 100.000,00 zł, w formach dopuszczonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu: 2.1.Potencjał ekonomiczny i finansowy: - posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości, co najmniej 500.000,00 zł. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części (rejonów) zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, polisę lub inny dokument ubezpieczenia winien posiadać każdy Wykonawca - suma wartości wszystkich ubezpieczeń zgodnie z kwotą określoną powyżej. 2.2. Potencjał kadrowy: - dysponuje, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile będą one uprawniały do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiednim dla w/w robót. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części (rejonów) zamówienia. 2.3. Potencjał techniczny: Dysponuje*, co najmniej wyszczególnionymi poniżej sprawnymi technicznie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj: Lp.Wykaz narzędzi i urządzeń Wymagana liczba jednostek 1. Wytwórnia mieszanek mineralno-bitumicznych o wydajności, co najmniej 60 Mg/h, zlokalizowana w odległości zapewniającej nie przekroczenie czasu 2h od załadunku do wbudowania masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania. 1 szt. 2. Układarka masy bitumicznej 1 szt. 3. Walec wibracyjny stalowy 2 szt. 4. Walec ogumiony 3 szt. 5. Kotły do przewozu asfaltu lanego 2 szt. 6. Termos do przewozu masy mineralno-bitumicznej 2 szt. 7. Frezarka 1 szt. 8. Skrapiarka 1 szt. 9. Szczotka mechaniczna 2 szt. 10. Piła do cięcia nawierzchni 2 szt. 11. Sprężarka do odkucia nawierzchni 2 szt. * jako formę dysponowania Zamawiający dopuszcza posiadanie przez Wykonawcę umowy przedwstępnej (np. dzierżawy, najmu, użyczenia sprzętu lub dostawy mieszanek mineralno-bitumicznych itp). W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część (rejon) zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że: - dysponuje sprzętem o którym mowa w pkt 2-11 powyżej w ilości dwukrotnie większej, zapis ten nie dotyczy wytwórni mieszanek mineralno-bitumicznych. 2.4. Doświadczenie Wykonawcy: - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył): - 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegające na remontach lub budowie lub przebudowie dróg o nawierzchniach bitumicznych, o wartości co najmniej 300.000,00 zł (brutto) każda oraz że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek jednakowy w przypadku składania oferty na jedną lub więcej części (rejonów) zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać łączne spełnienie warunków określonych w pkt 2.2., 2.3. i 2.4. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne udziału w postępowaniu (określone w pkt. 1.) 1.1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 2. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy zgodnie z Formularzem Nr 3. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach: 1) 1.3, 1.4 i 1.6 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) 1.5 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 Ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w tym punkcie winny być wystawione w terminach analogicznych, jak terminy określone dla odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 1.3- 1.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: - w pkt 1.2. - 1. 7. musi złożyć każdy Wykonawca, - w pkt 1.1. musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w pkt 2. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełnienia warunku: Potencjał ekonomiczno-finansowy: Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (zgodnie z wymogami pkt 2.1). - Aktualna polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Potencjał kadrowy: Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymogami pkt 2.2.) - Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 4. - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu: * uprawnień budowlanych, * aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Potencjał techniczny: Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia (zgodnie z wymogami pkt 2.3.) - Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca - zgodnie z Formularzem Nr 5. Doświadczenie Wykonawcy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (zgodnie z wymogami pkt 2.4.) - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - zgodnie z Formularzem Nr 6. - Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty budowlane zostały wykonane należycie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175 pokój 417.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zarządzie Dróg i Transportu w Łodzi, ul. Piotrkowska 175, pokój nr 420..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2009 r. W przypadku wcześniejszego wyczerpania środków finansowych na realizację przedmiotu zamówienia zawarta umowa wygasa automatycznie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: REMONT DRÓG PUBLICZNYCH O NAWIERZCHNIACH TWARDYCH NA TERENIE MIASTA ŁODZI W LATACH 2008 I 2009. Rejon I - Łódź Górna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace prowadzone będą na terenie Miasta Łodzi. Zakres prac obejmuje: - remont nawierzchni bitumicznych, - remont nawierzchni z płyt drogowych betonowych, kostki betonowej, kostki kamiennej nieregularnej, bruku, płyt drogowych betonowych/żelbetonowych, - remont podbudowy betonowej, podbudowy tłuczniowej, - remont krawężników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy 1a) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Tom III SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONT DRÓG PUBLICZNYCH O NAWIERZCHNIACH TWARDYCH NA TERENIE MIASTA ŁODZI W LATACH 2008 I 2009. Rejon II - Łódź Polesie i Śródmieście.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace prowadzone będą na terenie Miasta Łodzi. Zakres prac obejmuje: - remont nawierzchni bitumicznych, - remont nawierzchni z płyt drogowych betonowych, kostki betonowej, kostki kamiennej nieregularnej, bruku, płyt drogowych betonowych/żelbetonowych, - remont podbudowy betonowej, podbudowy tłuczniowej, - remont krawężników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy 1b) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Tom III SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: REMONT DRÓG PUBLICZNYCH O NAWIERZCHNIACH TWARDYCH NA TERENIE MIASTA ŁODZI W LATACH 2008 I 2009. Rejon III - Łódź Bałuty i Widzew.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace prowadzone będą na terenie Miasta Łodzi. Zakres prac obejmuje: - remont nawierzchni bitumicznych, - remont nawierzchni z płyt drogowych betonowych, kostki betonowej, kostki kamiennej nieregularnej, bruku, płyt drogowych betonowych/żelbetonowych, - remont podbudowy betonowej, podbudowy tłuczniowej, - remont krawężników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ (Formularz cenowy 1c) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Tom III SIWZ)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.52-0, 45.23.32.51-3, 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.