Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-06
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń fotokopiujących, sieciowych i sprzętu multimedialnego
Numer ogłoszenia: 251295 - 2008; data zamieszczenia: 06.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Obrony Narodowej , al. Gen. A. Chruściela 103, 00-910 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6813780, fax. 022 6813175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aon.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń fotokopiujących, sieciowych i sprzętu multimedialnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, urządzeń fotokopiujących, sieciowych i sprzetu multimedialnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.23.20.00 - Sprzęt wideokonferencyjny 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wysokość wadium, które należy wpłacić wynosi: 1) dla I części postępowania 5270,00 zł; 2) dla II części postępowania 1388,00 zł; 3) dla III części postępowania 2782,00. Jeśli Wykonawca składa ofertę na trzy części niniejszego postępowania to musi wpłacić wadium w wysokości 9440,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1) w zakresie wiedzy i doświadczenia wykonawca składający ofertę musi wykazać że: zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż: a) dla I części - o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł / brutto/; b) dla II części - o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł / brutto/; c) dla III części - o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł / brutto/; 2) Wykonawca na każdą z tych dostaw (umów) złoży dokument potwierdzający, że zostały one wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty potwierdzające). 3) Wykonawca może także wykazać, że zrealizował jedną dostawę (umowę) zawierającą w sobie dostawy stanowiące przedmiot poszczególnych części zamówienia, z wyszczególnieniem tych części i wyszczególnieniem kwot odpowiadających poszczególnym częściom oraz złoży dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, z tym że: 1) w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej - złożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, a wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej jest równa lub większa od 25 % wartości składanej oferty (dot. wszystkich części zamówienia). 4) Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy, a w szczególności nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu jeżeli będzie to wynikało z oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawca może spełniać albo nie spełniać warunków udziału w postępowaniu, oceny spełniania warunków nie stopniuje się..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; 9) dokumenty potwierdzające, że dostawy (umowy) ujęte w wykazie zostały wykonane należycie ( tzw. referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty potwierdzające). Cześć I 10) Potwierdzony wynik badań emitowanego ciśnienia akustycznego, przeprowadzonych przez akredytowane laboratorium, potwierdzający średni pomiar na poziomie max. 21dB w stanie jałowym, dla komputerów przenośnych Typ I; 11) Potwierdzony wynik badań emitowanego ciśnienia akustycznego, przeprowadzonych przez akredytowane laboratorium, potwierdzający średni pomiar na poziomie max. 25dB w stanie jałowym, dla zestawów komputerowych Typ I, II i III..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aon.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak na wstępie, budynek nr 4, pokój 128, SIWZ kosztuje 15 PLN, SIWZ pobrana ze strony Zamawiającego jest bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 4 - pokój nr 115 (I piętro) do dnia 17.10. 2008 r. do godziny 10.30..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obrjmuje dostawę komputerów przenośnych oraz zestawów komputerowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drukarek.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę drukarek sieciowych i drukarek laserowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6, 30.19.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i instalacja sprzętu wideokonferencyjnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i instalację sprzętu wideokonferencyjnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 32.23.20.00-8, 51.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 0+000 do km 2+274 na terenie gminy Góra Kalwaria, powiat piaseczyński i gminy Warka, powiat grójecki,województwo mazowieckie - nr postępowania 287/25
- Świadczenie usług transportu drogowego.
- Świadczenie usług wsparcia technicznego dla Działu Informatycznego Muzeum Narodowego w Warszawie
- Wykonanie robót remontowo budowlanych w kwaterach/lokalach mieszkalnych w zasobie OReg AMW Zielona Góra związane ze zmianą lokatora
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UTK na podstawie abonamentów, uprawniające do korzystania z zajęć sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT wraz z wyposażeniem na potrzeby Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa notebooka
- Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





