eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączOrganizacja, obsługa logistyczno-technicznej i przeprowadzenia, w trybie grupowym, jednodniowego spotkania integracyjnego, dla uczestników projektu i ich bliskich pn. W stronę samodzielności i niezależności, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-21

Nowy Sącz: Organizacja, obsługa logistyczno-technicznej i przeprowadzenia, w trybie grupowym, jednodniowego spotkania integracyjnego, dla uczestników projektu i ich bliskich pn. W stronę samodzielności i niezależności, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 251263 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 228621 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Kilińskiego 72A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 0-18 4438251, faks 0-18 4442717.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja, obsługa logistyczno-technicznej i przeprowadzenia, w trybie grupowym, jednodniowego spotkania integracyjnego, dla uczestników projektu i ich bliskich pn. W stronę samodzielności i niezależności, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Nowym Sączu wraz z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Piwnicznej Zdroju w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zajęcia o których mowa obejmują następujące zadania: Liczba uczestników: 142 osoby. Program zajęć ma obejmować: 5,5 godzin zajęć (1 godzina = 60 min.). Miejsce realizacji: miejscowość na terenie Województwa Małopolskiego oddalona o max. 50 km od granic administracyjnych miasta Nowego Sącza. Termin realizacji: do 30 września 2011 r. w jednym wybranym i uzgodnionym z Zamawiającym dniem tygodnia z wyłączeniem sobót i niedziel. Harmonogram godzinowy: 10.00 - 10.30 - zajęcia organizacyjne 10.30 - 12.30 - zajęcia integracyjne w grupach (zadanie I- III) 12.30 - 13.30 - ciepły posiłek 13.30 - 15.00 - zajęcia integracyjne wspólne (zadanie IV) 15.00 - 15.30 - podsumowanie, zakończenie Zadanie 1. Zajęcia integracyjne dla osób niepełnosprawnych i ich bliskich, w trybie grupowym. 1.Liczba uczestników zajęć: 63 osoby niepełnosprawne, w stopniu niepełnosprawności od lekkiego do znacznego oraz do 23 osób towarzyszących. 2.Program zajęć ma obejmować: 2 godziny zajęć (1 godzina = 60 min.). 3.Zakres zadania: a)gry i zabawy ruchowe, rywalizacje zespołowe typu: przypinanie osiołkowi ogona, rzut sakiewką do kosza, przeciąganie liny, węzeł gordyjski, układanie wyrazów z ciał, rozpoznawanie smaków z zamkniętymi oczami, napełnianie beczek wodą za pomocą dzbanków: b)Metody: gry, zabawy, ćwiczenia grupowe, symulacje, inscenizacje, odgrywanie ról. 4.Minimum 3 typy zajęć o których mowa w pkt. 3. Zadanie 2. Zajęcia integracyjne dla osób bezrobotnych i ich bliskich, w trybie grupowym. 1.Liczba uczestników zajęć: 28 osób bezrobotnych oraz do 4 osób towarzyszących. 2.Program zajęć ma obejmować: 2 godziny zajęć (1 godzina = 60 min.). 3.Zakres zadania: a)gry i zabawy ruchowe, rywalizacje zespołowe typu: sztafeta, balonowy mecz, terenowy tor przeszkód na quadach, paintball, zajęcia linowe, zajęcia na torze gokartowym, wspinaczka, strzelanie z łuku; b)Metody: gry, zabawy, ćwiczenia grupowe, symulacje, inscenizacje, odgrywanie ról. 4.Minimum 3 typy zajęć o których mowa w pkt. 3. Zadanie 3. Zajęcia integracyjne dla osób będących wychowankami placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, wraz z osobami bliskimi, w trybie grupowym. 1.Liczba uczestników zajęć: 20 osób - wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych oraz do 4 osób towarzyszących. 2.Program zajęć ma obejmować: 2 godziny zajęć (1 godzina = 60 min.). 3.Zakres zadania: a)gry i zabawy ruchowe, rywalizacje zespołowe typu: sztafeta, balonowy mecz, terenowy tor przeszkód na quadach, paintball, zajęcia linowe, zajęcia na torze gokartowym, wspinaczka, strzelanie z łuku; b)Metody: gry, zabawy, ćwiczenia grupowe, symulacje, inscenizacje, odgrywanie ról. 4.Minimum 3 typy zajęć o których mowa w pkt. 3. Zadanie 4. Zajęcia integracyjne wspólne. 1.Liczba uczestników zajęć: 142 osoby - wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych i rodzin zastępczych, osoby niepełnosprawne, osoby bezrobotne, wraz z osobami bliskimi. 2.Program zajęć ma obejmować: 1,5 godzin zajęć (1 godzina = 60 min.). 3.Zakres zadania: a)gry i zabawy ruchowe, rywalizacje zespołowe typu: konkurs piosenki, kalambury, koło fortuny, mega puzzle, pantonima; b)Metody: gry, zabawy, ćwiczenia grupowe, symulacje, inscenizacje, odgrywanie ról. 4.Minimum 2 typy zajęć o których mowa w pkt. 3. UWAGI OGÓLNE DO WSZYSTKICH ZADAŃ: 1.Wykonawca zobowiązany jest do organizacji, obsługi logistyczno-technicznej i przeprowadzenia spotkania w ramach ww Projektu, których ilość została określona w SIWZ. Zajęcia integracyjne są prowadzone w zakresach tematycznych, które stanowią jednolite zadanie, wg wymogów Zamawiającego oraz w orientacyjnych terminach określonych w SIWZ. Zakres organizacji, obsługi logistyczno-technicznej obejmuje: a)Zapewnienie miejsca spotkania przez Organizatora w porozumieniu z Zamawiającym, w odległości nie większej niż 50 km od Nowego Sącza - miejsce powinno być przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, b)ubezpieczenie spotkania, c)zapewnienie stołów i ław w ilości odpowiadającej ilości uczestników, d)zapewnienie toalet (uwzględniając toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych) w ilości adekwatnej dla ilości uczestników, e)zapewnienie ogólnodostępnych koszy na śmieci, f)zapewnienie zabezpieczenia medycznego imprezy, g)zapewnienie ochrony (min. 2 pracowników ochrony), h)zapewnienie zabezpieczenia przeciwpożarowego, i)zapewnienie min. 1 osoby prowadzącej i moderującej całość imprezy oraz min.8 animatorów,instruktorów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w zakresie będącym przedmiotem usługi, j)zapewnienie niezbędnych do realizacji zajęć rekwizytów i materiałów w ilości adekwatnej do liczby uczestników, k)zapewnienie min. 142 kompletów materiałów wykorzystywanych podczas zajęć, które przejdą na własność uczestników, l)zapewnienie ciepłego posiłku, deseru, ciepłych i zimnych napoi typu kawa, herbata, soki, woda mineralna, owoce różnego rodzaju, drobne kanapeczki, paczkowanych słodyczy typu ciasta, herbatniki, markizy, wafle, itp. dla każdego uczestnika - menu zostanie podane do akceptacji Zamawiającemu, m)wykonawca zapewni uprzątnięcie miejsca imprezy po jej zakończeniu. 2.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: wstępne programy szczegółowy zajęć z uwzględnieniem czasu trwania sporządzony odrębnie dla każdego z zadań. Programy zajęć muszą uwzględniać zakres merytoryczny poszczególnych zajęć opisany w SIWZ . 3.Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu zajęć do akceptacji obejmującego termin i program szczegółowy spotkania. 4.Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia uczestnikom dyplomów uczestnictwa, których kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przekazane zostaną Zamawiającemu. Wzór i ologowanie dyplomu zostanie ustalone z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 5.Wykonawca zapewni uczestnikom transport z opiekunem z Nowego Sącza (64 osoby), Siołkowej (26 osób), Krynicy Zdrój (20 osób), Piwnicznej Zdrój (32 osoby) na miejsce realizacji spotkania integracyjnego i z powrotem wraz z osobami bliskimi. 6.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla każdego uczestnika zajęć ubezpieczenie NNW w trakcie jego trwania, a także w drodze na nie i z powrotem na kwotę minimalną 5.000 zł. Kserokopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji spotkania. 7.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji (w tym również fotograficznej): zbiorcza lista obecności; rejestr wydanych dyplomów; potwierdzenie skorzystania z usługi transportowej; potwierdzenie wykonania usługi wyżywienia; ankiety ewaluacyjne i inne. Dokumenty powinny być opatrzone podpisem osoby prowadzącej oraz wykonawcy. Wzór ww listy Zamawiający udostępni Wykonawcy przed rozpoczęciem zajęć. 8.Zamawiający zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zajęciach w tym kompleksową opiekę medyczną, a także warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 9.Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginały z całości dokumentacji spotkania w terminie 7 dni od jego zakończenia, w tym min. 50 zdjęć. Dokumentacja powinna być oznakowana zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl, zakładka - Zasady promocji. 10.Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć także w przypadku innej od wymienionej w SIWZ liczby osób. Zamawiający zastrzega sobie, w uzasadnionych przypadkach, prawo zmiany liczby uczestników poszczególnych zadań. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które uczestniczyły w zajęciach na podstawie przekazanej imiennej listy uczestników. 11.Zastosowane metody muszą uwzględniać specyfikę grup docelowych. 12.Wykonawca wyznacza osobę do kontaktu (koordynator) - sprawującą nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za organizację zajęć, odpowiedzialną za informowanie uczestników o planowanych zajęciach, ściśle współpracującą z osobą wyznaczoną po stronie Zamawiającego. 13.Wykonawca zobowiązany będzie do oznakowanie miejsca zajęć oraz wszelkich dokumentów związanych z organizacją zajęć zgodnie z Wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zamieszczonymi na stronie www.efs.gov.pl, zakładka Zasady promocji), tj. umieszczania informacji: Projekt W stronę samodzielności i niezależności jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logotypu Programu Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem (podpisem) Europejski Fundusz Społeczny. 14.Wykonawca ma umożliwić pracownikom Zamawiającego przeprowadzenie kontroli prawidłowości realizacji zajęć oraz poddać się ewentualnej kontroli Instytucji Wdrażającej (Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie), a także udzielać stosownych wyjaśnień w obszarze związanym z przedmiotem zamówienia, na każde jej żądanie. 15.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania uczestnikom zajęć informacji na temat współfinansowania przedmiotowych zajęć przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i przekazać Zamawiającemu jedno pisemne oświadczenie w tej sprawie potwierdzającego wykonanie ww wymagania. 16.Wykonawca wystawi fakturę,rachunek po zakończeniu realizacji usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach Projektu pn W stronę samodzielności i niezależności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rehabilitacja Lecznicza Grzegorz Korfanty ul. Kazimierza Pułaskiego 117 33-380 w Krynicy Zdrój, ul.Kazimierza Pułaskiego 117,33-380 Krynica Zdrój, 33-380 Krynica Zdrój, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21012,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16370,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16370,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16370,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.