eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Izby Celnej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-27

Kraków: Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Izby Celnej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 251252 - 2008; data zamieszczenia: 27.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Krakowie , Al. Krasińskiego 11 B, 31-111 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6290200, faks 012 4216757.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krakow.uc.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o zamówienie publiczne na dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Izby Celnej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest podzielona na pięć zadań dostawa sprzętu informatycznego w postaci:komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych oraz drukarek dla potrzeb Izby Celnej w Krakowie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) dla zadania nr 1 100,00 zł (słownie: sto złotych) dla zadania nr 2 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) dla zadania nr 3 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) dla zadania nr 4 100,00 zł (słownie: sto złotych) dla zadania nr 5 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, a do oferty dołączyć jedynie kserokopie potwierdzenia wniesienia wadium 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu - należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Izby celnej w Krakowie w NBP O/O Kraków nr 14 1010 1270 0008 2413 9120 0000 z dopiskiem /Wadium w przetargu nieograniczonym nr sprawy 35-WLO-253-132/2008/. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275.) 4. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w Izbie Celnej w Krakowie, Al. Krasińskiego 11B, Dziennik Podawczy, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty! 5. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzany w sposób umożliwiający jego identyfikację np. czytelny lub złożony wraz z imienną pieczątką. 7. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wpłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie zabezpieczy ofert akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. W ofercie należy podać formę i datę, w jakiej zostało wniesione wadium lub złożyć wraz z ofertą dowód wniesienia wadium w formie np. kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu. Do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu wadialnego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 ze zm.). 2) Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale V pkt. 1, dostarczonych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku. 4) Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: a) oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. b) w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o którym mowa w rozdz. IV pkt. 1a: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt został zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą jakościową ISO 9001:2000, równoważną lub wyższą (dotyczy zadania nr 1, 2, 4) - certyfikat CE lub deklaracja zgodności z certyfikatem CE (dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5) - zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony sprzęt został zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie z normą jakościową ISO 9001:2000, TCO 2003, ISO 13406-2, ENERGY STAR, równoważną lub wyższą (dotyczy zadania nr 3) 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 - Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dowód wniesienia wadium, jeżeli będzie wnoszone w formie pieniężnej. 6. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.uc.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Krasińskiego 11 b, 31-111 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Al. Krasińskiego 11 b, 31-111 Kraków - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego 7 szt. fabrycznie nowych komputerów przenośnych o konfiguracji przedstawionej w tabeli (tabela nr 1).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego 7 szt. fabrycznie nowych komputerów przenośnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego 1 szt. fabrycznie nowego komputera przenośnego o konfiguracji przedstawionej w tabeli (tabela nr 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego 1 szt. fabrycznie nowego komputera przenośnego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego 13 szt. fabrycznie nowych komputerów z monitorem o konfiguracji przedstawionej w tabelach (tabela nr 3a i 3b).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego 13 szt. fabrycznie nowych komputerów z monitorem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego 13 szt. fabrycznie nowych komputerów przenośnych o konfiguracji przedstawionej w tabeli (tabela nr 4).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego 13 szt. fabrycznie nowych komputerów przenośnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego: a) 1 szt. fabrycznie nowej drukarki sieciowej laserowej, kolorowej o konfiguracji przedstawionej w tabeli nr 5 b) 1 szt. fabrycznie nowej drukarki kolorowej przenośnej o konfiguracji przedstawionej w tabeli nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup oraz dostawa do siedziby Zamawiającego: a) 1 szt. fabrycznie nowej drukarki sieciowej laserowej, kolorowej b) 1 szt. fabrycznie nowej drukarki kolorowej przenośnej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.